צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דחף

על נשים, גברים, נעליים ותהיות של סוטים
לפני 5 שנים. 27 בנובמבר 2018 בשעה 10:12

להלן דוגמא של התפתחות טעם לאורך זמן. כמו קפה שחור, סודה, אשכולית והמון טעמים מורכבים ומעניינים שלומדים להעריך עם הזמן, כך גם נעל האוקספורד או ה-brogue. תקציר אירועי הפרקים הקודמים למצטרפות זה עתה, יש לי פטיש לא מוסבר לנעליים מאז ימי כילד בגן. מאין הוא הגיע? פסיכולוגיה בשקל אולי תסביר. האם זה חשוב לדעת למה? לא באמת, לא כרגע.

כשהייתי קטן הייתי מאוהב במגפיים. עור חלק ומבריק, כאלו שמגיעות עד קצת מתחת לברך. כל השאר היה נראה לי לא מושך, אפילו נעלי עקב קלאסיות שנחשבו ל"סקסיות". כשגדלתי והייתי מתבגר, פתאום למדתי להעריך את אותן עקבים ואלו הפכו להיות המשיכה העיקרית שלי. כעת הנעליים המוקצות היו נעליים שנחשבו לגבריות: נעלי ספורט, אולסטאר, קרוקס, נעלי עור עבודה של גברים ומגפי ugg (מודע לכך שזה לא גברי אבל אלוהים איכס). 

רשימת הנעליים ה"לא סקסיות בעליל" בעיניי נשארו יחסית זהות, על אף גמישות מסוימות בחלק מהנושאים (על האישה הנכונה נעל ספורט או אולסטאר זה יכול להיות דבר סקסי). יוצא דופן אחד בולט הוא נעלי עור לעבודה, שלמדתי שבגדול הן brogue. האוקספורד זה סוג של ברוג, זה האמת עניין מרתק מאוד של הגדרות, ממש בדומה להבדלים בין לאטה לקפוצ'ינו, וההבדל הוא בסוגי הגימור של אזור הבהונות, אך לא נכנס לזה בהרחבה. אלו, בעיניי לפחות, נכנסו לאופנת נשים רק בשנים האחרונות, וכרגע לדעתי זה אחד הדברים הכי סקסים שיש. מה גם שאני שם לב שלרוב נשים שנועלות את הנעליים האלו הן נשים עם בטחון עצמי גבוה (הכללה גסה כמובן, אבל זרמו איתי).

 

 

 

למה זה נכנס יותר לאופנה? אני אשמח לשמוע מנשים על העניין הזה. אני מקבל את זה בברכה וכיום אני מפתיע נשים כשאני אומר להן שזה הדבר הכי סקסי שיש. יש רק אישה אחת שאני מכיר שבאה עם זה למסיבות פטיש ואני תמיד לוקח את הזמן "לקבל את פניה" כשאני רואה אותה, על אף שהבין-אישי בינינו לא משהו, פשוט כי היא היחידה שמביאה את הדבר הסקסי הזה למסיבה, בעוד שרוב הבנות עסוקות בעקבים אימתניים של 8 אינץ', שכבר ממזמן זה לא it.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י