ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דחף

על נשים, גברים, נעליים ותהיות של סוטים
לפני 5 שנים. 1 בפברואר 2019 בשעה 18:44

אהלן כמדי כמה זמן אני מגיח לפה, חברכם שבאופן כמעט מונוטוני תמיד בא לדבר על נעליים. 

מה לעשות, זה בלוג לכלוב לא טור בידיעות, יש כאן קהל ספציפי שאפשר לפנות אליו שאי אפשר באף מקום אחר. הקהל, היום, הוא נשים, ובמיוחד אותן קרי ברדשאו-יות החובבות נעליים, המחליפות נעליים עם חברות שלהן ושיכולות לדבר על זה שעות בכיף.

אז חלום שלי הרבה זמן זה לעשות שופינג לנעליים עם מישהי (רק כדי להבהיר לא לקנות לאף אחת נעליים, אני לא כזה עשיר ואני מעדיף להוציא את הכסף שלי על כלי נגינה ומאפים טריים). אז הייתי רוצה לשמוע חוויות שופינג אם יש למישהי כאן והיא מעוניינת לשתף. מה הכוונה בחוויה? כל דבר. אירוטי, מצחיק, מפחיד, מסקרן, העיקר שבמוקדו תהיה קנייה או ווינדו-שופינג של נעליים.

אני אישית מתרגש מהקונצפט של בלוג אינטראקטיבי ומקווה שיתחשק לכן לחלוק. גברים מוזמנים לחלוק גם אגב!! כנל רצף המגדר

מצפה לשמוע :))

 

master MZ​(שולט) - תמיד אמרתי לעצמי זה לא פייר שרק לנשים יש מגפיים גבוהים עד הברך , ואיפה הגברים המקופחים באופנה , אני מאוד מאוד אוהב לעשות שופינג גם בגדים ( יש לי חדר ארונות בגדול של חדר רגיל) וכמובן גם משהו כמו 60 זוגות נעליים. תמיד רציתי לקנות מגפיים ארוכות לגברים זה לא פייר שיש רק לנשים , ואז לפני כמה שנים הייתי בלונדון עם ידידה טובה שלי, נכנסנו כמובן לחנויות לעשות שופינג, היא גם חולת נעליים כמוני וקניות כמוני , נכנסנו לחנות נעליים היא מדדה כמה מגפיים - זה היה חורף למזלי, ואז ירדנו למטה למלחקת גברים לנסות למצוא לי הייתה קומה באמצע וראיתי מגף מהמם בצבע חום בהיר ראיתי שיש בתצוגה מידה 42 ומתחת למדף היה את כל המגפיים לקחתי את המגף מדדתי הוצאתי מהקרטון את הצד השני זה היה עלי בול , וזה באמת היה נראה מגפי גברים , שיק כמו שמגף צריך להיות אבל קצת מגושם כזה , ואז עלינו למעלה לקופה אני בא לשלם ואז המוכר שואל למי זה , עניתי לו לי, הוא שואל אותי בפליאה אתה בטוח זה של נשים , אמרתי לו בצחוק לא ידעתי שהנשים בלונדון לובשות מגפיים מידה 42 וכאלה גדולות , זה בטח יוניסקס עם לא של גברים, הוא שוב שאל אותי אם אני לא עובד עליו שזה בשבילי , אמרתי לו שלא ושמתי אותם על הרגל ושאלתי אם אני יכול לקנות ולצאת איתם הם היו לי טובות אבל קצת קצת לוחץ בצד לקחתי אותם בכל אופן כי ידעתי שעור מטבעו מתרחב והוא אישר לי שאחרי כמה פעמים שאשים אותם הם יתרחבו , הוא היה המום , שילמתי והלכתי איתם , ידידה שלי אמרה לי שהם מעלפות ואם היא אמרה שהיא לא מכירה אף אישה שתלך איתם , שאלתי כמה אנשים ברחוב זוג גרמנים גבר ואישה מה הם אומרים ואם זה נראה מגפיי גברים או נשים הם ישר אמרו גברים שאלנו עוד כמה אנשים , כולם אמרו גברים ואם קצת הטילו ספק בגלל ששאלתי אמרו לי שזה יוניסקס גם גברים וגם נשים , מאז אני שמח ומאושר הולך איתם , הם כבר התרחבו , יש לי כמה מכנסיים צמודים וג'ינסים שאפשר ללכת איתם, ובלי קשר קניתי עוד מגף שחור עם פרווה קצר .
לפני כמה זמן קיבלתי מחמאה שלא קיבלתי הרבה זמן שאני נראה כמו פרזנטור של איב סן לורן , ולפני כמה שנים הציעו לי מעצבת אופנה שלא הכרתי אותה להיות סטייליסט - אני כמו אדיוט סירבתי .
לפני 5 שנים
שרף אורנים​(אחר) - מאפים טריים זאת סיבה ממש טובה לבזבוז..
האמת שיש לי תשוקה לעקבים כבר שנים, לצערי הרב, אני כמה וכמה מידות גדול מאישתי אז אני לא יכול לנעול את שלה ועדיין לא מצאתי את האומץ להכנס לחנות ולמדוד בשבילי.. לבינתיים למדתי להתגבר על הביישנות להכנס לחנויות ללבני נשים לבד... אולי בעתיד גם אצליח לרכוש לי עקבים
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י