אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דחף

על נשים, גברים, נעליים ותהיות של סוטים
לפני 5 שנים. 16 במרץ 2019 בשעה 15:07

לפני שנתיים הייתי במסיבה מצוינת של הקהילה. נטו סשנים, מינימום ונילים, מוזיקה בול בווליום הנכון. שולטת שאני מכיר נכנסה עם העבד שלה על 4 ברצועה. על הספה ישב שולט, גם הוא די מוכר. היא ציוותה על הנשלט שלה ללקק את הסוליה של הנעל של השולט והוא כמובן ציית. כשראיתי את זה בפעם הראשונה קצת נרתעתי ואפילו כעסתי. חשבתי לעצמי שאני בחיים לא אעשה דבר כזה ושאין דבר שאני שונא יותר משולטים והפוזות המפגרות שלהם. אבל עם הזמן התמונה נשארה איתי ונהייתה לי סקרנות לחוות לא את הצד של הנשלט, אלא של השולט. על אף שאין לי בעיה להעריך גבר שנראה טוב, אני לא נמשך לגברים. אם הייתי כנראה שהחיים שלי היו יותר קלים. עם זאת, פתאום מאוד רציתי להשפיל גבר.

 

אני לא יודע למה יש לי כזה סאדיזם כלפי גברים, אולי שאריות של אגרסיות כלפי דמויות מבית הספר ומהצבא. אולי סתם זה משהו שטמון בי מאז ומתמיד. אחרי המון זמן נהיה לי רצון לממש. זה קרה כשקניתי נעלי עור חדשות למסיבה. בתור פטישיסט לנעליים אין דבר שאני מעריך יותר מנעל יפה, במיוחד מעור. בפעם הראשונה הסתכלתי על הנעליים החדשות ואמרתי "בא לי שינקו לי אותם לשם שינוי". אז בעזרת אתר הכלוב, שבעבור גבר המחפש גבר הוא כלי הרבה יותר יעיל מאשר לגבר שמחפש אישה, מצאתי עבד לניסוי.

 

כמובן שהבהרתי מראש מה אני מחפש, שאני סטרייט ושאני בא ממקום של שליטה נטו. אחרי שהבהרתי במאה אחוז (וכך הרחקתי מועמדים מסוימים שזה לא התהים להם) בדיוק מה מתאים לי מצאתי עבד שהמגבלות שלי ושלו עלו בקנה אחד ובאתי אליו עם נעלי העור. זה היה כל כך כיף להיכנס לדמות השולט הרע. איך שנכנסתי פקדתי עליו לרדת ל-4 ולהתחיל להעריץ. בפעם הראשונה הרגשתי איך מרגישה לשון על החלק העליון של הנעל ועל הסוליה ("אז ככה הן מרגישות כשאני שם"). תפסתי אותו בשיער והצמדתי את הפרצוף שלו לסוליה. הייתה שם חתיכת לכלוך שמאוד רציתי שתתנדף לה. הלשון שלו החלה להשחיר אבל לא נתתי לו מנוחה עד שהוא לא ניקה הכל. אחרי שדרכתי עליו קצת והשתמשתי בו כשרפרף בשביל הכיף אמרתי ביי והלכתי.

 

החוויה ענתה על הסקרנות שלי אבל היה לי מאוד חסר שם עוד מישהי. יש לי ידידה שהיא לא בדיוק שולטת אבל היא מאוד בעניין של לנסות דברים חדשים אז קבעתי איתה לנסות ביחד עבד חדש. זה חלום שלי לשלוט ביחד עם מישהי. בסוף בגלל אילוצי לו"ז זה עוד לא קרה אבל אני ממש מחכה ליום שבו תהיה לי בת זוג יפהפייה וביחד נשלוט על כל מין הגברי (ואולי הנשי אם יתחשק לה) ביחד.

 

תחת אש - מזל טוב לרגל ההגשמה. מהמם.
לי תמיד הייתה פנטזיה להיות מעצור של דלת.
כנראה כי אף פעם לא היו לי מעצורים.
לפני 5 שנים
Slick​(סדיסט) - המון תודה. את גאון ואת מפחידה אותי ממש עד עומק נשמתי.
לפני 5 שנים
Slick​(סדיסט) - המון אהבהההה
לפני 5 שנים
hasday​(נשלט){כן מחפש} - מדליק
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י