שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

זה מכבר. בטרם.

ברגע שחשתי את רטט חיוכך הרעב השבע -
הייתה לי תכלית.
הכאב אישר
לפני 21 שנים. יום רביעי, 16 בנובמבר 2005 בשעה 8:53

נייר סובל הכל
מלבד
שתיקתי
הרועמת כבר שנתיים.

יודע אני, זה כבר, שאני
האפשרי
מרחב לבוא בו
לידי ביטוי
והאורחים אינם

ולפתע אל – זמני
מלכה חרטה על דגלה
והכל עובר דרכי –
מלים כדרבנות,
שבט, לשונך,

בטאי עצמך, גברתי, בטאי
עצמך – הגב שלי
סובל הכל

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י