לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מדברת לעצמי

ואליו
לפני שנתיים. 27 במאי 2021 בשעה 9:00

אני אומרת הרבה שאני ממירה אנרגיה בדסמית לאנרגיה מינית, אני לא אומרת את זה סתם, זה באמת קורה. אתה זוכר, לפני אי אלו שנים כשנכנסתי לראשונה לכלוב, שזה מה שעשיתי כדי לעלות את רמת המיניות בינינו? הייתי קוראת בדסמ והופכת אותו לסקס ונילי. זוכר כמה הצפתי אותך במין? זה עבד כמו קסם ועכשיו אני שמחה לומר בקול גלוי, לצרוח לשמיים, שכבר מזמן הסקס בינינו נפלא, יש פתיחות, יש הדדיות ואני נהנת מכל רגע1.

ההמרה הזו היא מעניינת, כי בזמן האחרון, אחרי שאני קושרת כבר תקופה, הבנתי שהיא לא הכרחית. אני יכולה לעשות אותה כדי שאתה2 תהנה מפירות הפטישים שלי אבל בסופו של יום הפטישים שלי לא מחוברים בקשר חד חד ערכי עם סקס, נהפוך הוא החיבור הזה הולך ונפרד עם הזמן. אני יכולה לקשור ולהדלק מזה בדסמית אבל לא להפוך את זה לסקס, סתם להנות מהתחושה.

אני לא יודעת מה היה קורה עם החיבור הזה לולא הייתי בקשר מונוגמי שאני לא מוכנה להפר, אבל זה לא משנה כי אני בקשר כזה ואתה הכי חשוב, אהובי.

למדתי שזה לא סתם הרגיש כמו המרה ולא סתם מעולם לא אוננתי בזמן שסישנתי בדימיון. ההנאה שלי מפעולות בדסמיות והסקס שלי לא מחוברים. מה עוד למדתי לאחרונה?3 למדתי שאני לא נמשכת מינית לנשלטים. יש לי לבידו רגיל שרוצה ממך סקס ולבידו בדסמי שעדיין לא לגמרי מכוייל אבל כבר מרגישים שיש בו הנאה מדברים אחרים עם נשלטים. איזה דברים? למשל להוריד רגשית, לגרום להם לחוסר נוחות, להכאיב, לרתק, לדגדג4. קיים סיפוק שהוא מהדברים האלו בלבד וסיפוק מההיררכיה. זהו סיפוק שלם בפני עצמו, הוא יכול לעבור המרה ויכול לא.

אמרת שהצורך שלי גדל, עניתי שלא, שפשוט אתה קיבלת חשיפה קטנה כדי שנתחיל ליישר קו. אבל בפועל אנחנו לא באמת מצליחים ליישר קו, נכון? איך אפשר כשלא מדברים על זה בכלל. אז הגיע הזמן, איך נעשה את זה? אתה רוצה בכלל?

אני צריכה סיעור מוחות איתך, פנויה כל ערב אחרי שהילדים נרדמים, דבר איתי :)

 

 

1 כן, גם כשאתה עושה דברים שאני פחות אוהבת. אני נהנת כי זה הצורך שלך ואני רוצה, חייבת, שתהיה קבלה ושיתוף פעולה הדדי בינינו, שאני אקבל את הצרכים שלך ואתה תקבל את הצרכים שלי.

2 וגם אני.

3 את זה אתה כבר יודע אבל אציין למען חמשת הקוראים האחרים שלי.

4 זה מפורש יותר מהרגיל בכוונה, כדי שתבין את ההבדל בין סקס ללא סקס.

Gia X - רק אנשי בדסמ מנתחים ככה את הסקס שלהם?
מרתק. נהניתי לקרוא!
לפני שנתיים
סוקובוס​(שולטת){האיש שלי} - תודה ❤️

לא יודעת מה אנשי בדסמ עושים...
אני מהחופרים :)
לפני שנתיים
Ariaa​(נשלטת) - הרגע גיליתי אותך, הכנות שלך והשיח הפנימי מקסימים. תודה שאת משתפת. עוקבת.
לפני שנתיים
סוקובוס​(שולטת){האיש שלי} - תודה לך :)
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י