שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מדברת לעצמי

ואליו
לפני שנתיים. 26 באוקטובר 2021 בשעה 7:45

אתמול האיש סופסוף שיכנע אותי לשחק איתו משחק ב PS. שיחקנו Unravel Two, במשחק הזה יש שתי דמויות קשורות בחוט שצריכות להתקדם במסלול דו מימדי (משחק פלטפורמה).

הדמויות לא יכולות להתרחק אחת מהשנייה מעבר לאורך החוט, את רוב המשימות בדרך הן יכולות לעשות בנפרד אבל יש כאלו שמצריכות שיתוף פעולה, הדמויות גם יכולות למשוך אחת את השנייה בעזרת החוט כדי לעזור זו לזו להתקדם.

(זה לא נשמע ממש כמו התהליך בזוגיות ארוכה?)

 

 

נהנתי מאוד, היה מצחיק, מעניין, הגרפיקה מדהימה ופשוט כיף גדול. ממליצה לזוגות מעורבים של גיימר/ית ולא  או  גיימר/ית וילדה/תה.

Shish​(שולטת) - נשמע ממש חמוד, ואני הכי לא גיימרית!
לפני שנתיים
סוקובוס​(שולטת){האיש שלי} - זה באמת מאוד מאוד חמוד :)
אבל נעזרתי ביכולות הגיימריות שלו לא מעט כי אני לא טבעית עם שלט בידיים.
לפני שנתיים
Gia X - חלום חיי לשחק עם אהוב ליבי, אבל הוא התנה את זה בקווסט: תחילה, עלי לגייר את האפיפיור ומיד לאחר מכן, בעלי יצטרף לשורות הגיימרים 😏
לפני שנתיים
סוקובוס​(שולטת){האיש שלי} - תגידי לו שהנוצרים מאמינים בתנ"ך, או ב"ברית הישנה" דבריהם ועל כן הם חלקית יהודים. הקווסט הושלם.
לפני שנתיים
Gia X - לא בכבוד שלי להשתמש בצ'יטים 😁
לפני שנתיים
Shish​(שולטת) - ושישו עצמו היה יהודי! מה צריך יותר מזה??
לפני שנתיים
Gia X - Eye side Chloe על שתיכן 😆
לפני שנתיים
עשהאל​(נשלט) - אם יש משהו שלא התפתיתי אליו אף פעם זה "משחקי מחשב" (וסליחה על הביטוי המיושן), ולפחות 2 מתוך הצאצאים המרובים שלי (אבל לא זוגתי) הם גיימרים.
לפני שנתיים
סוקובוס​(שולטת){האיש שלי} - מה אגיד לך.. כל אחד ותחביביו, שלך אחרים כנראה. אני מסוגלת לראות את ההנאה בגיימינג ואפילו שיחקתי קצת בעברי הרחוק.
הוא מנסה לפתות אותי לשחק איתו כבר שנים יצא שוהמשחק הזה מתאים לי בול. למשל - אני לא מתמודדת עם אויבים במשחקים, הם מלחיצים אותי ואני מפסיקה לשחק. פה אני יכולה להתחבר אליו במין ישיבת שק קמח והוא מעביר אותי דרך החלקים עם האויבים :)
לפני שנתיים
עשהאל​(נשלט) - אם ייצרו שלטים בצורה יותר מינית, יש מצב שאני אתפתה.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י