בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מדברת לעצמי

ואליו
לפני שנתיים. 1 בנובמבר 2021 בשעה 9:28

מדברים כאלו מוזרים וברורים מאליהם, כמו לבידו, כאילו שלבידו הוא לא חלק ממארג החיים או מכך שיש לי רעב ורצון לבדסמ כאילו שזה לא המכנה המשותף של כל אנשים פה. הוא גם מתרשם מיצירתיות - זה דווקא אני יכולה להבין כי מגיל 0 זה נאמר לי מספיק פעמים כדי שאפסיק לפקפק. בפני עצמי אני רואה את זה כחושבת שונה או מוזר. זו ברכה כי זה עוזר לפתור בעיות קשות ולעיתים רחוקות זו קללה כי הפתרון הרגיל והפשוט חומק ממני.

זה נראה לי קצת מוזר להתרשם מתכונות ש"נולדתי" איתן, שלא התאמצתי אפילו קצת לשפר או לטפח. בראיה המעוותת שלי צריך להתאמץ כדי... בעצם, לא כדי, סתם צריך להתאמץ. אכן ראייה מעוותת.

בכל מקרה, החלטתי לשתוק ולקבל את ההתרשמות המוזרה שלו כי תאכלס, לא אכפת לי ממה שהוא מתרשם כל עוד זה גורם לו לכרכר סביבי ולעשות את מה שאני רוצה.

Gia X - צריך להתאמץ. זאת ראיה נכונה. אינה מעוותת.
לפני שנתיים
סוקובוס​(שולטת){האיש שלי} - בדכ צריך אבל הבנתי שלפעמים לא. יש דברים שהם טובים וזהו ומותר לנו לקבל אותם בלי דם יזע ודמעות בדרך.
לפני שנתיים
Gia X - טרם הפנמתי את התובנה הזאת 😂
לפני שנתיים
המשדרג - אין כמו "דם יזע ודמעות" (אחלה להקת רוק)
לפני שנתיים
עשהאל​(נשלט) - ג. אני לא מסכים עם מה שכתבו למעלה. דברים טובים שבאים בלי מאמץ הם לא פחות מהנים, ולפעמים מהנים יותר.
ב. זה נכון שליבידו הוא סוג של מכנה משותף בכלוב, אבל לא בהכרח מחוץ לכלוב. אני אעז להמר שהרוב הדומם הוא בעל ליבידו נמוך משמעותית מהממוצע הכלובי, בין אם הוא היה ככה מאז ומעולם, ובין אם מדובר בליבידו שדהה עם הזמן, הגיל או המציאות.
א. עם השורה האחרונה אני הכי מסכים.
לפני שנתיים
Chucha - כן. מוכר. מדי.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י