לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מדברת לעצמי

ואליו
לפני שנתיים. 10 בדצמבר 2021 בשעה 10:42

גרשון וסמי יושבים עם בירה על הבר ומדברים דיבורים שוביניסטיים מחפיצים על הנשים שהם מכירים. מדי פעם אומרים משפטים כמו "איזה ציצים יש לזאתי אני יזיין אותה חזק! היא תתעלף מהזין שלי!". "אתה שומע סמי" אומר גרשון "מעולם לא ירדתי לאישה משפריצה, בפורנהאב זה נראה חבל על הזמן, כמו המתקן הזה בלונה פארק, איך קראו לו, זה שהיה כשהיינו קטנים ונסגר." גרשון מסתכל רגע על הקיר, מנסה להתרכז עם מבט מעורפל משכרות. "מעניין איזה טעם יש לשפריצים.. אחי, זה בטח מתוק, נכון? אחי, תגיד ת'אמת, טעמת?" בתשובה סמי מהנהן בלי להקשיב. הוא צופה במשחק, ממשיך לפורר בייגלה ולזרוק על הבר. "מאמי, עוד הייניקן" הוא אומר לברמנית שעוברת לידו.

חיה עוצרת לאסוף את הפירורים ליד זוג האידיוטים ומסתכלת עליהם במבט עצבני שהם מפספסים, מוזגת את הבירה ומניחה לידם. היא שמעה אותם מקשקשים גועל כל הערב ושמרה להם את הסוף של החבית. חיה היא בחורה צנומה וגבוהה מאוד עם כיפוף קל בגב כי את שנות העשרה היא בילתה בלנסות לא לבלוט, יש לה תלתלים אסופים בקוקו, שפתיים צרות ועיניים גדולות לא מעניינות במיוחד. היא משתמשת בשקיפות החברתית שלה כדי להצליח להתחמק מדברים.

עשהאל​(נשלט) - יש באמת אנשים שמאמינים שנוזלי גוף יכולים להיות מתוקים?
לפני שנתיים
סוקובוס​(שולטת){האיש שלי} - א. הם לא יכולים? אם אכלתי משהו מתוק יהיה לי רוק מתוק, אם יש לי סכרת הפיפי שלי יהיה מתוק וגם זרע יכול לקבל גוונים מתוקים יותר לפי התזונה של בעל הזין.
ב. בעולם יש אנשים שמאמינים בהכל, לרבות מכחישי שואה או קורונה ומאמינים בכשפים או בכך שאלביס עדיין חי, אז למה לא לזה.
לפני שנתיים
עשהאל​(נשלט) - א. לא נתקלתי במתיקות אמיתית. רוק מתוק זה לא נחשב, זה כמו שתשתיני לתוך כוס ותוסיפי סוכר לכוס ותערבבי.
ב. צודקת.
לפני שנתיים
Kitty frank - אני מהמרת/מקווה שבמערכה ה3 היא כבר תזדיין אותם על הבר ותמעך את פניהם על שברי הבייגלה.
לפני שנתיים
סוקובוס​(שולטת){האיש שלי} - Stay tuned :)
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י