בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מדברת לעצמי

ואליו
לפני שנתיים. 14 בדצמבר 2021 בשעה 16:29

הלב של גרשון דפק ממבוכה ודאגה כשהוא ניסה לברר האם סמי בדסמי. הוא התחיל לספר לסמי על החוויות שהוא עבר עם הגבירה חיה, החל מהאזיקים, דרך ליקוקי הרגליים ועד לטרטורים לחנויות וניקיון הדירה שלה. המבט של סמי היה קפוא כל הסיפור ובסופו הוא אמר בקצרה "אחי, אתה אח".
שני הגברים קיבלו הוראה להגיע למדשאה מרוחקת בפארק הירקון בשעה 21:30 בדיוק. הם הרגישו היטב את רוח אוקטובר העדינה בהיותם לבושים בתחתונים, גרביים וגופייה בלבד, הכל שחור. "היום אנחנו עושים סשן חינוכי מגשים פנטזיות. אתם בטח לא מזהים אותי אבל אני הברמנית מהפאב הקבוע שלכם. אתם גברים מרשימים ומחרמנים בטירוף. כל כך רציתי שתצייתו לי שבאתי לשתות בירה בזמן משחק שאמרתם שתראו." גרשון וסמי החליפו מבטים נבוכים וחרמנים. "אני זוכרת שחלקתם ביניכם פנטזיות ומה סיקרן אתכם, אני יכולה להגשים לכם את זה. רק לפני כן נעשה מעשה טוב וחינוכי עם פרס." חיה חייכה חיוך ענק, תמים ונחוש "יש לכם 24 דקות בדיוק לאסוף כמה שיותר זבל, מי שאוסף יותר מקבל פרס גדול יותר." חיה קירבה אליהם גליל שקיות זבל נשלפות. "שלוש ארבע ו.. תתחילו!"

לומדת את עצמי מחדש​(ג׳נדר קוויר נשלטת) - כתיבה ממש יפה
מחכה להמשך
לפני שנתיים
סוקובוס​(שולטת){האיש שלי} - תודה :)
לפני שנתיים
Kitty frank - יש, מסרים סביבתיים. הסיפור הזה משתפר.
לפני שנתיים
סוקובוס​(שולטת){האיש שלי} - תודה :)
מי מזהם דורש התעללות 🤷🏽♀️
לפני שנתיים
עשהאל​(נשלט) - אפרופו ניצול נשלטים למען הסביבה - פעם מזמן היתה לי שולטת שהייתי מטפל עבורה (באופן סמלי בלבד) בקומפוסטר שלה ובתולעים הקליפורניות האדומות שלה.
לפני שנתיים
סוקובוס​(שולטת){האיש שלי} - מעולה! אני רוצה קומפוסטר תולעים בגינה שתהיה לי, תוכל להועיל.
לפני שנתיים
עשהאל​(נשלט) - דגים אוכלים תולעים.....
לפני שנתיים
סוקובוס​(שולטת){האיש שלי} - אשמח להאכיל אותך אם תפגוש את התולעים העתידיות שלי.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י