אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שריטות וזיוני שכל

כותבת בשביל עצמי, כדי לפרוק
לפני 6 שנים. יום שבת, 12 בדצמבר 2020 בשעה 10:02

אני: וואי איזה יום יפה איך בא לי לעשות משהו... לצאת לטייל, לעשות פיקניק, לפגוש חברים...

גם אני: טוב יאללה סיימתי את הקפה. שנ״צ?

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י