לפני 6 שנים. יום שבת, 12 בדצמבר 2020 בשעה 10:02
אני: וואי איזה יום יפה איך בא לי לעשות משהו... לצאת לטייל, לעשות פיקניק, לפגוש חברים...
גם אני: טוב יאללה סיימתי את הקפה. שנ״צ?
אני: וואי איזה יום יפה איך בא לי לעשות משהו... לצאת לטייל, לעשות פיקניק, לפגוש חברים...
גם אני: טוב יאללה סיימתי את הקפה. שנ״צ?