בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שריטות וזיוני שכל

כותבת בשביל עצמי, כדי לפרוק
לפני 5 שנים. יום שישי, 12 בנובמבר 2021 בשעה 17:11

כמו בתיכון, גם כאן, אני מרגישה אאוטסיידרית.

שונה, מוזרה, לא מתאימה.

וגם היום יש בתוכי איזה קול שקורא לי להשתנות, לנסות להיות יותר ״כמו כולם״, לנסות להתחבב, להיות במיינסטרים.

ההבדל הוא שהיום אני בוחרת להישאר נאמנה לעצמי, על היתרונות והחסרונות.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י