לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שריטות וזיוני שכל

כותבת בשביל עצמי, כדי לפרוק
לפני שנה. יום רביעי, 7 במאי 2025 בשעה 15:45

שמתי ברקע פלייליסט ישראלי משנות ה-90. הרבה שירי אהבה טובים, נוסטלגיים. שירים שליוו את האהבה הראשונה שלי, שהייתה גם ההתאהבות הראשונה שלי, ושברון הלב הראשון שלי.

וזה גרם לי לתהות אם אפשר להתאהב שוב כמו בגיל 16. בעוצמות אדירות, בתמימות, בלי מטענים כבדים של כאב, בלי הדחף להוריד את כל המחסומים, בלי לחכות לרגע שהלב יישבר.

 

הלוואי ואני אזכה לאהבה גדולה ואמיתית בחיים האלה.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י