בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שריטות וזיוני שכל

כותבת בשביל עצמי, כדי לפרוק
לפני 6 שנים. יום שבת, 18 באפריל 2020 בשעה 19:47

אני אף פעם לא אבין את האנשים שמתעקשים לפנות אלי למרות שהם ההיפך הגמור ממה שאני מחפשת, ואז עוד להתווכח איתי שאני לא מבינה מה טוב לי ואני צריכה לתת להם צ׳אנס.

צ׳אנס למה? צ׳אנס למחוק לחלוטין את הזהות שלי? את מי שאני כנשלטת? את מה שאני רוצה עבורי?

אדם שמתעלם במכוון מהרצונות, השאיפות והצרכים של הנשלטת שלו הוא לא אדון. הוא אידיוט.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י