שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

דברים שנוח לכתוב כשאנחנו מאחורי המקלדת

לפני שנתיים. 27 ביוני 2021 בשעה 23:49

אני מסתובב במיטה ולא מצליח להוציא מהראש שלי תמונה שמישהי הראתה לי, אז אני שופך פה את הסיפור מאחוריה. מישהי שהתחלתי לדבר איתה סיפרה לי שהיא בעניין של חינוך אנגלי וזה מעולה כי אין משהו שמדליק אותי יותר מקצת משמעת כמו פעם. למה שבא אחר כך כבר לא הייתי קורא מדליק, בלשון המעטה. 

 

היא משתפת אותי בכך שהיא מלקה גם את הילדים שלה. אישית אני נגד ולדעתי היתרונות של זה קטנים בהרבה מהנזק שיכול להיגרם לילד. אז היא מספרת לי איך היא מענישה אותם חזק ואיך היא הצליפה בבן שלה היום בערב. מסתבר שהוא לא היה מוכן לשכב לישון, אז היא הפשיטה אותו והרביצה לו עם החגורה. היא הרביצה לו כל כך חזק שהוא בכה וצעק והתחנן שהיא תפסיק. הוא כנראה זז הרבה, אז היא קשרה את הידיים והרגליים שלו במעין תנוחת עקידה כזאת שהידיים מעל הפנים, הגב מורם והתחת מונף למעלה והרגליים מפושקות. היא גם שמה לו כיסוי עיניים כדי להוסיף לתחושת חוסר האונים שלו.

 

איך אני יודע את כל זה לפרטי פרטים? כי היא צילמה והראתה לי.

 

ניסיתי לדבר איתה ולהסביר לה, לא ממקום שופט, שדברים כאלה יכולים לצלק את הנפש של הילד לכל החיים. אני לא יודע אם שיכנעתי, כנראה שלא. כנראה שזו רוטינה מבחינתה, ואני לא יכול לחשוב למה היא מנתבת את היצר הסדיסטי שלה אל הילדים שלה. אני מבין אנשים שחושבים שכאפה בטוסיק לילד זה בסדר אם הוא התנהג ממש לא טוב... אני לא מסכים איתם, אבל אני מבין. יש הבדל גדול אבל בין כאפה פה ושם לבין הטקסיות המוגזמת של לקשור את הילד, לכסות לו את העיניים, להצליף בו באביזרים ואז עוד לצלם אותו מבלי שהוא ידע. זה כבר לא בשביל לחנך אותו, זה לא בשביל להראות לו שהוא שגה ולגרום לו להצטער. זה נטו בשבילה, נטו ההנאה שלה והילדים שלה נהייו כלי שרת לטובת זה. 

 

אין לי איזה פואטנה פה, פרט לזה שעצוב לשמוע דברים כאלה. 

בלום​(נשלטת) - תקשיב, אתה ממש ממעיט מהערך של מה שסיפרת. מדובר שהתעללות בקטין לכל דבר ועניין, ומחובתך לפנות למשטרה! זה ממש, ממש, ממש, חמור. דווח עליה דחוף. הנפש והגוף של הילדים האלה בידיים שלך.
לפני שנתיים
הלן הדובה - מה שתיארת זה פשע. התמונה גובלת בפורנו ילדים.
מי יתן והאלה פריגה תגן על הילד.
לפני שנתיים
lovable - לרווחה. ד-ח-ו-ף.
לפני שנתיים
Miss Fox​(אחרת) - למשטרה ובלי דקה לבזבז, לא מרימים יד על ילד, בטח לא בסיטואציה שתיארת, בטח לא איך שזה תואר, אני נחרדת פה בכל נימי גופי. בבקשה תפנה למשטרה, אם זה מה שהיא משתפת עם אחרים אני מפחדת ממה היא לא מספרת. זה קיצוני מאוד, תפנה למשטאה בלי לחשוב על זה עוד.
זה ילדים פגועים, חייב להתערב
לפני שנתיים
החתולה של שרדינגר - לא. זה לא חינוך.
לא. זה לא נכון.
לא. אסור לשתוק.
יש מעט מקום למחשבה לפעמים, כאן אין.

אנשים רעים באים בכל מיני צבעים. גם הורים.
דווח.
לפני שנתיים
Ergodic​(מתחלף) - בוקר טוב, בדקתי עם משרד הרווחה והם הפנו אותי למשטרה.. אני אסע להגיש תלונה אחה"צ
לפני שנתיים
הלן הדובה - כל הכבוד!
לפני שנתיים
Miss Fox​(אחרת) - כל הכבוד!!
לפני שנתיים
Anakin - סיפור נורא
לפני שנתיים
נעדרת - פאקינג שיט! מקווה שיהיה סוף טוב יותר לסיפור הזה ולחיים של הקטנטנים... הייתי מוכנה להרוג מישהו במקום אם הייתי רואה התעללות כזאת בעיניים שלי
לפני שנתיים
neter​(נשלטת) - למשטרה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י