שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

בין השורות

כן יש לי פרופיל אך נראה שאנשים מתקשים לפתוח ו לקרוא לפני שפונים לאדם זה או אחר .
נכון רשום לי שולטת אך לא - אני לא חייה בתיוגים והגדרות . תמיד האמנתי שקודם כל אדם הוא אדם . אז אולי תתנהגו קודם כבני אדם לפני שאתם מתייגים או שמים תווית זו או אחרת . כן אני שולטת אך אין זה אומר שבחיי היומיום אני אנבל את הפה או אסבול זאת מאחרים . זו לא מעלה , אז הגיע הזמן לשים פילטר לפני שמקללים בסביבתי .
לא, אני לא טלית שכולה תכלת, גם אני מקללת מדי פעם .

אז מה עוד בין השורות ??? כן גם אני אדם כמו כולם . יש לי רגשות ואם פוגעים בי אז זה כואב, אם מעליבים אותי אני נפגעת ... זה שאני שולטת לא אומר שאני לא בת אנוש .
נכון אני לא אראה זאת כלפי חוץ לרוב , אך עדיין אני בסך הכל בת אדם.
לפני 8 שנים. 5 בספטמבר 2015 בשעה 3:38

אז הגיע הערב , מתחילים להתארגן ליציאה עם חברות . כמו בכל סופ''ש אין כמו הבילוי הקבוע שלנו . מגיעות לאיזור המועדון , מוצאות חנייה ומתחילות ללכת . כעת נשאלת השאלה - האם יקרה יום ובחורה תלך בלי שיזרקו הערות ומחשבות לאוויר? אז כן , זה לא תמיד נעים . בעצם לרוב זה לא נעים . כשזה מגיע מאדם זר , שאין איתו שום אינטראקציה - זה ממש לא נעים . ובכן מגיעות למועדון , מתיישבות על הבר ומזמינות משקאות . מרחוק אני קולטת 2 בחורים מסתכלים, מתלחששים , אחד דוחף את חברו לכיוון ומנסה לתת לו דחיפת אומץ . כן בנים /גברים , אנחנו שמות לב לפרטים . השניים מתיישבים לצידי ומתחילים להתלחשש ( צר לי אך אני שומעת היטב וגם קוראת שפתיים - אז תמנעו מעצמכם את המבוכה ) . כל הערב האחד מנסה לשכנע את חברו שיתחיל לשוחח איתי . השני כל הערב מנסה למצוא את האומץ שכנראה יצא לשביתה ... מתרץ בכך : לא שתיתי מספיק , היא נראת לי קשוחה , היא משביתה אותי במבט על זה שהגעתי לה בטעות ברגל ... אינספור תירוצים היו לבחור . לבסוף שנייה לפני שקמנו ללכת, ניגשתי לבחור . הצגתי את עצמי ואמרתי לו שאכן הוא צדק , אני אשבית אותו בשנייה אבל להבא זה לא אמור למנוע ממנו לנסות כי לך תדע אולי היה מסיים את הערב על ארבע לידי . במקום זה הוא על 2 אבל ליד חברו . הבחור היה בשוק , נשאר עם הלסת פתוחה ואני .... אני נהנתי עם חברותיי כמו תמיד . 

זרה מוכרת - Cool :)
לפני 8 שנים
היפוקרטס​(נשלט) - :)
לפני 8 שנים
היפוקרטס​(נשלט) - יצא לך פוסט כפול בטעות
לפני 8 שנים
4X4​(אחר) - בהצלחה בפעם הבאה :)
לפני 8 שנים
Ayatacombo​(נשלט) - אדיר! אני בהחלט אקח את עצתך ;)
לפני 8 שנים
Monkey​(אחר) - מקווה לזכור את הפוסט הזה בפעם הבאה שאני במועדון.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י