שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

בין השורות

כן יש לי פרופיל אך נראה שאנשים מתקשים לפתוח ו לקרוא לפני שפונים לאדם זה או אחר .
נכון רשום לי שולטת אך לא - אני לא חייה בתיוגים והגדרות . תמיד האמנתי שקודם כל אדם הוא אדם . אז אולי תתנהגו קודם כבני אדם לפני שאתם מתייגים או שמים תווית זו או אחרת . כן אני שולטת אך אין זה אומר שבחיי היומיום אני אנבל את הפה או אסבול זאת מאחרים . זו לא מעלה , אז הגיע הזמן לשים פילטר לפני שמקללים בסביבתי .
לא, אני לא טלית שכולה תכלת, גם אני מקללת מדי פעם .

אז מה עוד בין השורות ??? כן גם אני אדם כמו כולם . יש לי רגשות ואם פוגעים בי אז זה כואב, אם מעליבים אותי אני נפגעת ... זה שאני שולטת לא אומר שאני לא בת אנוש .
נכון אני לא אראה זאת כלפי חוץ לרוב , אך עדיין אני בסך הכל בת אדם.
לפני 8 שנים. 8 בספטמבר 2015 בשעה 9:40

התעוררתי הבוקר עם מצב רוח מרומם . ככה זה כשיש יום חופש . קמתי מאוחר מהרגיל , כוס קפה עם סיגריה במרפסת והנה היום שלי מתחיל . לוקחת את הנייד ורואה 8 הודעות חדשות... ואני חשבתי שהיום הזה יתחיל רגוע . נכנסת לאתר ומתחילה לקרוא אותן ... הרוב היו בזבוז זמן , באמת ... זה פשוט עצוב ופטטי , אפילו לא מעלה צל של חיוך .

באמת שזה מעציב אותי לראות שאנשים לא יודעים פיסוק , כתיבה וכו'. הם גם לא מתאמצים לקרוא כמה שורות בפרופיל . השאלה הנשאלת היא למה ? למה לא לחסוך לעצמך את הרושם השלילי מראש ? 

מרימה ידיים וממשיכה להתפנן על הקפה והסיגריה . פתאום הנייד מצלצל , מספר לא מוכר . מתחילה ההתלבטות - לענות או לסנן ( שונאת מספרים חסומים, מספרים לא מזוהים וכאלה ) . לאחר כמה שניות החלטתי לענות .

על הקו מהצד השני קול גברי , נשמע סקסי למדי , עד כמה שזה יכול להיות בשעה תשע בבוקר) . הבחור שואל סליחה לאן הגעתי ? אמממ נו הנה , זה מתחיל גם בנייד , ממש מעצבן ... לאן רצית להגיע , אני שואלת . הוא עונה בפשטות - לגדי, אך זה די ברור שאת לא הוא . אמרתי נכון . שתיקה ארוכה ואז בלי להתבלבל הוא אומר לי - תראי אני הבנתי שטעיתי במספר אך משהו מרגיש לי נכון בקול שלך . לא מסוגל לנתק כאילו הגוף מסרב לזה . אמרתי - סבבה אם כך אז אני אנתק , וכך עשיתי . 

כעבור מספר דקות הודעה בנייד - איך קול יכול למשוך ולשאוב ? איך קול ניתוק יכול לרסק ? בהתחשב שאינני מכיר אותך ושמעתי כמה מילים בודדות זה ממש מפליא אותי . שקלתי עם עצמי - להגיב או לא . לבסוף רשמתי תשובה פשוטה וקצרה - יש אנשים שיכולים להשפיע מרחוק . 

כל היום המשיך לי רגיל , כפי שתכננתי רק עם פרט אחד - הטלפון נשכח בבית . בערב , כששבתי מעיסוקי והנאותיי ,ניגשתי לנייד וראיתי כי ממתינה לי הודעה שלא נקראה . להפתעתי זה היה מאותו בחור . '' אם זה כוחך בקול ובהודעות , מעניין מהי העוצמה שמרגישים כשפוגשים אותך פנים מול פנים ''. אמיץ הבחור, אין מה לומר . לרוב לוקחת את הזמן שלי , לא נפגשת עם כל אחד . על מנת שאצור אינטראקציה כזו באמת שצריך לאתגר אותי שכלית . צריכה את החיבור הקטן הזה ... שלרוב לא קורה . 

שלחתי הודעה - עוד חצי שעה תגיע לחוף , עם מיקום מדוייק , מה ללבוש ופריט מזהה . לא עברה אפילו דקה וקיבלתי תשובה - יקח לי יותר מחצי שעה . בואי נסכים על 45 דקות ואת תבחרי את סוג הפיצוי . חייכתי לעצמי - הילד הבין ... 

LoveMaster​(שולט) - איזה כיף
לפני 8 שנים
scorpio girl 1​(שולטת) - הכי כיף.... המשך יבוא
לפני 8 שנים
אביב נעורים - אכן בעייתי מספרים חסומים :)
בינתיים קורא , אכן מסקרנת האישה מאחורי הכתיבה .
הרושם שמתקבל עד עתה שיש לך רגישות רבה לזולת , מעלה גדולה .
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י