שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

בין השורות

כן יש לי פרופיל אך נראה שאנשים מתקשים לפתוח ו לקרוא לפני שפונים לאדם זה או אחר .
נכון רשום לי שולטת אך לא - אני לא חייה בתיוגים והגדרות . תמיד האמנתי שקודם כל אדם הוא אדם . אז אולי תתנהגו קודם כבני אדם לפני שאתם מתייגים או שמים תווית זו או אחרת . כן אני שולטת אך אין זה אומר שבחיי היומיום אני אנבל את הפה או אסבול זאת מאחרים . זו לא מעלה , אז הגיע הזמן לשים פילטר לפני שמקללים בסביבתי .
לא, אני לא טלית שכולה תכלת, גם אני מקללת מדי פעם .

אז מה עוד בין השורות ??? כן גם אני אדם כמו כולם . יש לי רגשות ואם פוגעים בי אז זה כואב, אם מעליבים אותי אני נפגעת ... זה שאני שולטת לא אומר שאני לא בת אנוש .
נכון אני לא אראה זאת כלפי חוץ לרוב , אך עדיין אני בסך הכל בת אדם.
לפני 8 שנים. 13 בספטמבר 2015 בשעה 12:23

אז לאחר 45 דקות , במקום שנקבע מראש עומד לו בחור שבהחלט יכול לסובב ראשים , אחד שנראה בטוח בעצמו, יודע מה הוא רוצה וכיצד להשיג אותו . 

הבחור עומד ומסתכל על נקודה קבועה ברצפה , לא מרים את מבטו ורק מחכה לשמוע מה הלאה . אין מה לומר - הבחור בהחלט הבין מקריאה ראשונה . אני לא עוצרת וחולפת על פניו , ורק אומרת לו - ''בוא אחריי''. נכנסת למסעדה ומתיישבת אל מול הים בחול. הבחור נעמד ומחכה לשמוע מה הלאה . חולפת דקה , הבחור לא זז ומחכה . היות והמקום הומה אדם, החלטתי לא לייבש אותו ולכן אמרתי בקול שקט- יש מקום רב על החול לידי , מוזמן להצטרף. 

הבחור היה בהלם , לקח לעצמו כמה שניות, שאף אויר לריאות והתיישב על החול . בקול שקט ומבוייש ביקש להרים את עייניו על מנת להביט בי . הסכמתי ... הבחור היה בהלם . ביקש רשות לומר דבר מה , גם הפעם הסכמתי . אמר שהוא בחור ונילי ( טוב נו , לא במילים הללו אך זו היתה כוונתו) , לעולם לא הכיר או חווה את עולם השליטה , שמע על כך מכל אלו שראו 50 גוונים , קראו במקרה הטוב ספר או שניים וכו'. ניסיתי להיות עדינה , הסברתי לו ש''עולם השליטה'' הוא לא הספר או הסרט של 50, הוא לא מה שכל אחד יגיד לו . כל אחד חווה אותו אחרת . 

יש אחד שלוקח את הטוב , יש אחר שיקח אתהאקסטרים, ויש אחר שיקח את הרע . כל אחד ומה שטוב לו , כמו בכל דבר אחר בחיים . הכל עניין של מה טוב לך ואיך זה משתלב בחייך . מה גם שצריך הרבה סבלנות , כנות ואמון . בלי שלושת אלו העולם הזה בעייתי . אך זה נכון לגבי כל דבר בחיים . 

כמובן , הבחור היה קצת בהלם . לא הבין כיצד לאכול את זה . כנראה שבאמת ציפה ל50 גוונים וקיבל תשובה שהיא מעבר לרדידות. במשך כל הערב השיחה זרמה , קלילה , נעימה ... אך הבחור עדיין ישב על החול ולא על הספה . 

בשלב מסויים החלטתי לבדוק עד כמה הבחור מבין וזורם עם העניין . אמרתי לו לעמוד על 4 ולשמש כהדום לרגליי . ההפתעה ניכרה על עייניו, ההלם שלו מהבקשה בזמן שהשיחה היתה רגילה לחלוטין . 

לאחר כמה שניות , הוא התאפס , נעמד על 4 ורגליי הונחו עליו . ניתן היה לראות שהבחור מתרגש מהדבר , מסוקרן לגביי ההמשך ומחכה לשמוע מה יבוא הלאה . 

סוגד וממושמע​(אחר) - ממתין לסוף :)
לפני 8 שנים
Anakin - ומה היה הלאה ?
לפני 8 שנים
4X4​(אחר) - למה לא? הכי כיף בפומביות מתחת לשולחן :)
לפני 8 שנים
Aציבעוני​(אחר) - החתמת אותן כמה ניפלא לו
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י