שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

בין השורות

כן יש לי פרופיל אך נראה שאנשים מתקשים לפתוח ו לקרוא לפני שפונים לאדם זה או אחר .
נכון רשום לי שולטת אך לא - אני לא חייה בתיוגים והגדרות . תמיד האמנתי שקודם כל אדם הוא אדם . אז אולי תתנהגו קודם כבני אדם לפני שאתם מתייגים או שמים תווית זו או אחרת . כן אני שולטת אך אין זה אומר שבחיי היומיום אני אנבל את הפה או אסבול זאת מאחרים . זו לא מעלה , אז הגיע הזמן לשים פילטר לפני שמקללים בסביבתי .
לא, אני לא טלית שכולה תכלת, גם אני מקללת מדי פעם .

אז מה עוד בין השורות ??? כן גם אני אדם כמו כולם . יש לי רגשות ואם פוגעים בי אז זה כואב, אם מעליבים אותי אני נפגעת ... זה שאני שולטת לא אומר שאני לא בת אנוש .
נכון אני לא אראה זאת כלפי חוץ לרוב , אך עדיין אני בסך הכל בת אדם.
לפני 8 שנים. 27 בספטמבר 2015 בשעה 16:05

יש לי הרגל... הרגל של קריאת פרופילים . 

מה אעשה ? תמיד מסקרן אותי לדעת איך הצד השני מציג את עצמו . לפי הפרופיל ניתן לרוב ללמוד על מי שנמצא בצד השני. 

כן ... זה מעצבן אותי אנשים שלא רושמים דבר או רושמים שורה . אנשים כאלו לא מסקרנים אותי . תקראו לזה מקובעת , תקראו לזה אחרת ... אך אדם שלא משקיע בדבר כה קטן , לא ישקיע כנראה גם בדברים אחרים . 

כן... מעצבן אותי אנשים שממעיטים מערכו של האחר בלי קשר להגדרות שולט/ת או נשלט/ת ...זה פשוט מראה לי שכדי להרגיש ''עליונות'' הוא או היא צריכים להוריד מערכו של אחר . זו לא חוכמה להיות ''קינג'' מול אפסים . החוכמה היא להיות ''קינג'' מול ''קינג''ים אחרים . 

אדם שצריך כתר כדי להרגיש מלך או מלכה הוא אדם ללא ביטחון . מלכ/ה אמיתיים הם כאלו גם ללא הכתר . 

 

אז כן , יש לא מעט פרופילים שעצוב לראות כאן . אך זכותכם ... תעשו את מה שטוב לכם , רק תשתדלו רחוק ממני . טוב? אותי אתם מעציבים . לא אוהבת להיות עצובה . 

בנימה זו - שנה טובה לכולם

זרה מוכרת - כמה שאת צודקת.
חג שמח
לפני 8 שנים
scorpio girl 1​(שולטת) - גם לך זרונת
לפני 8 שנים
scorpio girl 1​(שולטת) - הגישה שלי? כנראה שטעית והתכוונת לרשום על הגישה שלך . לא נורא , טעויות קורות .. ולגבי השמש - כל פעם שתסתכל עליה מוזמן להזכר בי . לעומתך אני יודעת איפה היא זורחת .
יום טוב לך :-)
לפני 8 שנים
LORD OF THE RINGSS - ירון אתה בעל האנרגיות השליליות ואתה חי בסרט מגעיל עדיף שתיתנצל ותצא מהסרט שאתה חי בו גועל נפש שיש עוד אנשים כמוך בעולם ובאתר הזה
לפני 8 שנים
LORD OF THE RINGSS - ירון אני ממליץ לך להתנצל בפני הגברת כי האתר מלא אפסים כמוך שמרגישים עליוי על נשים יאללה צא מהסרט תיתנצל וצא לגברת מהוריד ואז לא אתערב כל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה עם לא נוח לך אל תיקרא אז תודה מראש וחג שמח
לפני 8 שנים
scorpio girl 1​(שולטת) - אם היית מכיר אותי , לא היית מדבר כך ולא משנה כמה שתית . שתייה איננה תירוץ לדבר בצורה זו לאף אחד או אחת . כנראה ששום פעם טעית - התכוונת היית רוצה להכיר . אך הדבר לא יקרה בשום צורה או אופן . אדם שמתבטא כך לעולם לא יזכה להכיר אותי . אין צורך בפיצוי, תעשה טובה לעצמך ופשוט תשמור מרחק .
לפני 8 שנים
LORD OF THE RINGSS - ירון עצם ההתנצלות שלך אליה אז אני מיתנצל בפניך על ההתקפה ותאמין לי אני מכיר אותה יותר ממה שאתה חושב וכל מי שינסה לפגוע בה במזיד או לא במיתכון שיצפה לפגיעה ממני אז קבל את התנצלותי ויצאת גדול על ההתנצלות שלך אתה גדול נפש
לפני 8 שנים
Aציבעוני​(אחר) - בהחלט צודקת
לפני 8 שנים
scorpio girl 1​(שולטת) - גורגי , אמרתי שזה נותן הרבה אינדיקציה . לא אמרתי שזה משקף לחלוטין . אני מספיק זמן כאן בכדיי לדעת ששקרנים , נוכלים , תחמנים יש פה מכל סוג מין וצבע . אינני תמימה . אך תסמוך עליי שהחושים שלי מפותחים , העיניים רואות ו האוזניים שומעות .

לורד אכן בן אדם אמיתי ואנושי .

חג שמח לך גורגי
לפני 8 שנים
4X4​(אחר) - כמו שחכמים הגיבו - הרבה מתחזים, הרבה מה שאנו לא רוצים למצוא, לפעמים אני תוהה אם בכלל רוצים למצוא או שנהנים מהחיפוש :)
כך או כך, חג שמח :)
לפני 8 שנים
Ronnie sm​(שולט) - לא לשכוח את הבלוג (:
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י