שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

בין השורות

כן יש לי פרופיל אך נראה שאנשים מתקשים לפתוח ו לקרוא לפני שפונים לאדם זה או אחר .
נכון רשום לי שולטת אך לא - אני לא חייה בתיוגים והגדרות . תמיד האמנתי שקודם כל אדם הוא אדם . אז אולי תתנהגו קודם כבני אדם לפני שאתם מתייגים או שמים תווית זו או אחרת . כן אני שולטת אך אין זה אומר שבחיי היומיום אני אנבל את הפה או אסבול זאת מאחרים . זו לא מעלה , אז הגיע הזמן לשים פילטר לפני שמקללים בסביבתי .
לא, אני לא טלית שכולה תכלת, גם אני מקללת מדי פעם .

אז מה עוד בין השורות ??? כן גם אני אדם כמו כולם . יש לי רגשות ואם פוגעים בי אז זה כואב, אם מעליבים אותי אני נפגעת ... זה שאני שולטת לא אומר שאני לא בת אנוש .
נכון אני לא אראה זאת כלפי חוץ לרוב , אך עדיין אני בסך הכל בת אדם.
לפני 8 שנים. 10 באוקטובר 2015 בשעה 21:36

אז כן .... נפגשנו מספר רב של פעמים , כל פעם מתחתי את גבולותיו עוד ועוד . האמת , אכן נהנתי למתוח אותם . הסיבה לכך היא בעיקר היות והוא למד כל פעם דברים חדשים על עצמו . אני נהנת לפתוח עייניים לאנשים שלא באים מה''עולם'' הזה ולהראות להם שהשד הוא לא כזה נורא . 

תזכרו רגע בפעמים הראשונות שלכם . כן , בדיוק על זה אני מדברת... על החוויות והלמידה על מי ומה ואיך ... מה עושה לי טוב . זה חוויות שנחקקות בזכרון .הלמידה , החוויה , התהליך , האדם שעימו זה נעשה . אז הבחור למד , התנסה והיו דברים שאהב או אהב פחות ... אך כפי שציינתי , זה תהליך ולא משהו שקורה בין רגע . 

מכאן לכאן זה נמשך והמשך והיום הבחור כבר לא ונילי , הוא לגמרי בעניין . אוהב להיות נשלט , אוהב את זה ומודה בכך . מה שהרוב מנסה להסתיר - הוא אומר בקול . 

4X4​(אחר) - את יודעת, אני קורא וחושב לעצמי, כמה נכון, ופתאום קופצת לי מחשבה, אילו היתה יכולת התמרה בין מתיחת הגבולות כאן, לבין ההתנהלות בעולם החיצון והתחרותי, הרי שהיה בסיס לאדם לומר, הי, הייתי שם ויכולתי לזה, אני אוכל גם כאן...
אגב, הוא עדיין תלמידך היחיד? ועדיין איתך? או ששחררת מקום לתלמיד הבא?
לפני 8 שנים
scorpio girl 1​(שולטת) - לא שחררתי , עדיין לצידי
לפני 8 שנים
4X4​(אחר) - עד 120 :)
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י