בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בין העונג לחטא

לפני 8 שנים. 23 ביוני 2015 בשעה 11:32

תתעצבן.

אני רוצה שתתעצבן עלי. אני רוצה שתרתח מזעם! גש אלי ותעניק לי את הסתירה המצלצלת שתעיף את ראשי לסוף החדר. 

גופי משתוקק להרגיש את הכאב. לגרום למחשבות להפסיק לרוץ הנה והנה בראש...כמו מכוניות באיילון...אני צריכה שתעצור אותן. 

תן לידיים שלך לזרום עם הכעס הזה שלך! אל תעצור את עצמך ! תגיד לי לרדת על ברכיי. תגיד לי לזחול כמו זונה קטנה...הזונה הקטנה שלך! שכל מה שמעניין אותה זה לרצות ולספק אותך אדוני. אותך! 

היי...אתה שם...מאחורי המחשב...אני קורעת את עצמי בספורט ובידע...מנסה להיות הדבר הזה שאתה תרצה בו...תרצה בי ! אני חייבת שתרצה בי...להרגיש את היד שלך שורפת ואז מלטפת...משכיחה ממני את בעיות היום יום...תהיה המקלט שלי. מקום הבריחה שלי. אני אהיה צייתנית! אני אהיה קשובה ומדויקת לבקשות שלך ולחוקים שלך. אני אספוג כל כאב שתעניק לי אני אמצוץ כל טיפה של עונג שתניח לי לקחת.

תחדיר אלי את כל הספקות והבעיות שלך! זה לא חייב להיות מלווה בשמות וכותרות...אתה לא צריך להיות ה"שולט שלי"..אני לא אהיה "שפחת המין שלך"...אני אותה אני ואין בי כלום שונה. קשורה, מאדימה ודומעת אני מבקשת שתיקח באגרופך את כל צרותיך ואת כל שאלותך ותדחוף אותם לתוכי בכל הכח! 

אם אני אבכה..זה לא כי אתה עצבני ולא כי הכאבת לי, אהוב שלי, אני אבכה כי כל החומות יפלו...כי הדברים שמציקים לי ופוגעים בי יזלגו מתוכי...מתוך גופי...ואני אשאר נקייה ורגוע! שלך! אוהבת! אתיישב לאכול איתך ארוחת ערב מול הטלוויזיה..

 

High T - הדבר הכי מתסכל בזוגיות הוא חוסר תגובה של האחר/ת, אולי זה שחיקה של רגשות, התנהגות של טיפוס מופנם.
אבל זה כמו קיר אבן. לא מגיב ולא משנה כמה מתחננים או מנסים לעורר תגובה.
זה העונש שלחיות עם אדם קר.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י