שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

קנבס ועיפרון

כסמל, יחד ולחוד.
לפני 5 שנים. 21 במרץ 2019 בשעה 16:34

לפעמים אני כשאני משתין, אני בכוונה מתהלך ברחבי השירותים ומנדנד את האיבר מצד לצד. ככה, סתם בשביל לבדוק את המיקוד שלי, כמה אני מפוקס.

הכי קשה זה כשעומד לי וזה גם הניסוי הכי קל שעשיתי כדי להוכיח שכשהזין עומד הראש בתחת. אני מדבר על אפס מיקוד, אפס יכולת. תזוזה קטנה והכל רטוב. אז הפסקתי לנסות.

 

הוא בחור טוב, הזין שלי, בסה"כ. לא הכי חכם בחדר אבל לא פראייר. נראה טוב, עומד זקוף, תמיד מטופח ובאופן כללי בנות אוהבות אותו. אין לי הרבה טענות אליו אבל אני שונא כשהוא לוקח שליטה. אני לא סומך על ההחלטות שלו, תמיד יש להן פאן סאדיסטי מזוכיסטי.

הוא אף פעם לא עשה משהו שבאמת תרם לנו, קידם אותנו, פרימיטיבי. אבל אני מת עליו, בן זונה קטן, הוא חלק ממני. אמנם אני מאבד ריכוז 9000 פעם ביום בגללו, אבל הוא גורם לי לחיות, הבן זונה הזה עושה לי הפרעות קצב כמו שום דבר אחר. הוא מריח כוס מקילומטרים, דברים אסורים מדליקים אותו, הוא תמיד דוחף אותי לקצה.

 

הייתי הולך רחוק ואומר שהזין שלי הוא מי שאני אבל בואו לא נגזים, הבן זונה הקטן טוב בלחקור מנהרות אבל הוא לא מצליח להתרכז במשהו יותר משעה במקרה הטוב, הוא לא רואה קדימה. אני כן.

 

בקיצור, אני חייב לו הרבה דברים טובים בחיים, אבל גם לא פחות רעים. לפעמים אני מרגיש שמגיע לו לסבול, אז אני דואג שיעשו לו את זה. לפעמים אני מרגיש שהוא צריך צ'ופר, אז אני דואג שיטפלו בו יפה.

 

סה"כ אני חושב שלגדל זין הרבה יותר קשה מלגדל ילד. אבל עם קצת עבודה קשה (תרתי משמע), זה אפשרי. בכל זאת, זה לא קסם.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י