סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 3 שנים. 5 במאי 2020 בשעה 9:12

נשאלתי ולכן אדבר על זה היום.על הfoot fetish או בעברית פטיש לכפות רגליים.

פטיש לכפות רגליים הוא הפטיש הנפוץ ביותר בעולם זה פטיש שבו יש הערצה לכפות רגליים של אישה או גבר (כול אחד והמין שנמשך אליו) נקיות ומטופחות . זה פטיש שבא לידי ביטוי ברמות שונות מהרמה של גירוי מיני מלצפות בכף רגל יפה ואפילו עונג ואורגזמה מלגעת ולעסות רגל עד לעונג מכך שהבן/ת זוג משתמש ברגליים לאונן לבעל הפטיש (מה שניקרא foot job למי שרוצה למצוא את הפורנו) .
המשיכה של בעל הפטיש היא לכף הרגל עצמה כמו שמתגרים מלראות ציצים, טוסיק או אברי מין כך בעל הפטיש מתגרה מינית מכפות הרגליים ספציפית באותה רמה כמו אחד שאוהב ציצים.

הינה אבל מה שמעניין בפטיש הזה . מאז שחר ההיסטוריה היה טקסים ומשמעות לרגליים וטיפוח הכפות רגליים היה נחשב להוכחה ליופי .
בין אם זה היה המנהג לניקוי ושטיפת הכפות רגליים לאורחים או במזרח הרחוק כפות רגליים קטנות ועדינות היה הסממן לשיא של יופי וחן או שבתקופת ימיי הביניים והרנסאנס אישה יכלה להתלבש עם החזה נשפך החוצה וזה היה נחשב צנוע אבל אם הייתה חושפת את הקרסוליים של כפות רגלייה אז היא זנותית (לכן בבתי בושת העובדות היו הולכות ללא חצאית אבל תמיד עם מחוך או חולצה) או ריקוד הcancan המפורסם של המולאן רוז היה נחשב ריקוד חשפנות כי היו בועטים ברגליים לאויר כשהן חשופים (גם גברים וגם נשים).

הרבה חושבים שהפטיש לכפות רגליים הוא פטיש שהוא בדס"מי או שהוא שייך לצד הנשלט. אבל ההיפך הוא נכון זה פטיש שנפוץ במידה שווה בין שולטים ונשלטים (ובאירופה זה נפוץ יותר אצל דומיננטים לפי נתוני סטאטיסטיקה )
לא ידוע אם הפטיש נוצר בגלל הערך ההיסטורי שניתן לכפות רגליים אבל לדעתי זה נוצר כי לכאורה הרגליים זה האיבר המלוכלך שתמיד עובד שנוגע ברצפה ואדמה המלוכלכת אז כשרואים אותן מטפחות נקיות הדיסונאנס הזה מראה על טיפוח עצמי ודאגה ליופי ובכך יוצר אצלינו את המשיכה להן.

ומה דעתכם האם כפות רגליים עושות את זה לכם?

Knoty Cat - fetish*
לפני 3 שנים
טל75 - לא..
אבל מאוד אוהבת שעושים לי רפסולוגיה ומסאג ברגליים..
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י