שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 8 חודשים. 30 ביולי 2023 בשעה 5:36

Clothed Male Naked Female
או בקיצור CMNF והמקבילה בהיפוך המגדר CFNM.(או כול התאמה מגדרית אחרת)

הקינק CMNF הוא הנאה אינטרקציה בין גבר לאישה כשהגבר לבוש לגמרי והאישה עירומה וזה יכול להיות כול אינטרקציה בין אם זה ריקוד, סקס, ישיבה לאכול או ניהול המשרד תוך כדי עבודה מהבית. האינטרקציה לא משנה אבל זה בונה כמשחק מקדים וטיזינג.
המקבילה ההפוכה היא שהאישה לבושה והגבר עירום נקראת CFNM .
האינטרקציה יכולה להיות א.מינית כמו סתם לשבת לראות סרט או למלצר עירום באירוע עם חברים או מינית כמו צד אחד צופה וצד שני מאונן או עושה סטריפטיז . הרעיון הוא ליצור חוסר שיוויון ולשחק על זה על פי היצירתיות שלכם.

כן לכאורה זה די באנלי אישה עירומה זה תמיד סקסי אבל יש משהו באינטרקציה כשיש את ההבדל והניגוד שצד אחד לבוש וצד שני חשוף ועירום. שיוצר דינאמיקה של כוח או חוסר אונים במקביל לדינאמיקה של חשיפה והשפלה.
צד אחד עירום לשפיטה של הצד השני , חשוף מולו בזמן שהצד השני לבוש מוגן ומחליט. זה אוטומטית שם אותנו במצב של חוסר שיוויון של משחקי כוח. של צד אחד מחליט וחזק וצד שני חלש או מורד ועושה טיזינג .(אף אחד לא אמר שהצד הלבוש חייב להיות השולט הצד העירום יכול להיות מיני לפתות ולשחק בצד הלבוש ותוך כדי לאסור על הצד הלבוש להיות מיני) או אפשר לראות את זה כצד אחד חופשי והצד השני לא.

החוסר שיוויון באינטרקציה זה מהות הקינק ואיך משתמשים בחוסר שיוויון זה משחק מוח כול כך סקסי . כך שאפשר להיות מאוד יצירתיים לנסוץ את האינטרקציה המתאימה לכם ולשחק עם החוסר שיוויון.

כמה ממכם/ן התנסיתם במודע בקינק הזה ? ובאיזו צורה?
ומה דעתכם עליו בכללי?


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י