שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 8 חודשים. 7 באוגוסט 2023 בשעה 9:52

כולנו עייפים אז בואו נדבר על הקינק שנותן לחלקינו לנוח תוך כדי סשן על סומנופיליה /somnophilia קינק שינה/חוסר הכרה.

סומנופיליה : זה הקינק או הפטיש לעשות סקס אם מישהו/י שבמצב מחוסר הכרה ורפוי לגמרי. בין אם הקינק הוא שאת/ה עושה סקס עם מישהו/י שישן/ה או שאת/ה הישן/ה ועושים סקס איתך. הוא חלק מהסגנון של סשנים של CNC ודורש הסכמה מראש. אין להניח שבגלל שאתם עושים סקס אפשר לגעת במישהי/ו ישן בצורה מינית. (שמעתי על יותר מידי מקרים כאלו בקהילה)
יש רמות לקינק הזה והן :
א)משחק תפקידים שצד אחד משחק אותה ישן והצד השני נוגע מטריד ועושה סקס . אבל אין מישהו שבאמת לא בהכרה.

ב) למצוא מישהי/ו שישנים בעירום או להפשיט אותם ולהעיר אותם באקט מיני כמו להעיר את הגבר במציצה או את האישה בזיון או מהצד השני האהבה שיעירו אתכם ישר באקט מיני .זו הגירסה הנפוצה ביותר לקינק וכול עוד יש הסכמה מראש בכללי לעשות זאת וקשובים לצד השני כך שעוצרים אם מבקשים. חשוב לדבר על הקינק ולוודא שבאמת זה בסדר עם הצד השני.

ג) למצוא מישהי/ו שישן לגעת בהם מינית ולהפשיט בלי להעיר ולענג עצמך ואותם והכול בלי שיחזרו להכרה. ומצד שני הקינק שרוצים לדעת שנגעו בך ועשו איתך.סקס כשהיית מחוסר הכרה . וכול זה ניתן לעשות או עם זהירות ועדינות כדי לא להעיר או בעזרת סמים(כמו כדורי שינה) או שכרות כבדה כך שצד אחד בהכרה חלקית או חוסר הכרה והצד השני. עושה מה שרוצה.

ד)הגירסה הכי אינטנסיבית ומסוכנת לרצות להיות עם מישהו/י שהוא במצב חוסר הכרה ויכולת להגיב ואז מישהו/י שלקחו סמים שמשתקים את הגוף ומונעים מהם להגיב כך שהם כמו גופות(מה שמסוכן מאוד ואסור לעשות) לסביבה או לוקחים כדורי שינה על מנת שלא יתעוררו וכן הפטיש הזה קיים גם בצד השני שמישהו/י רוצים להיות הגופה או ללא יכולת להגיב בכלל כאילו הם גופה ושעושים איתם סקס . איןצלקחת סמים או כדורים בצורה שללא התייעצות עם רופא.

יש הרבה בושה סביב הקינק הזה בגלל שלרוב מציגים אותו כנקרופיליה אבל זה קינק נחמד ונפוץ ויכול להיות די כייף. אין במה להתבייש זה מגיע ממקום של רצון לכוח או לחוסר אונים וחשיפה . כי כשאנחנו ישנים אנחנו הכי פגיעים אבל אם יש הסכמה זו חוויה עוצמתית כי כשאנחנו הכי פגיעים ומישהו לוקח ויש לנו אמון בו זה מעניק תחושה של חשיפה מוחלטת חוסר אונים ולצד השני כוח אלוהי שמוכנים שנעשה דברים כשהם חסרי אונים כך.

האם ניסיתם? ומוכנים לשתף אותנו בחוויה?

קופיאלה - איזה מגניב, לא ידעתי שיש לזה שם .(ברור שיהיה....להכל יש)
אז אני, מאוד. (בעיקר מהצד "הישן" אבל גם קצת להיפך).
היה לי סוג של ניסיון כזה...אבל לא ממש מתוכנן ואמרתי לו אחכ שאם זאת לא הייתי אני,שדווקא נדלקת מזה מה שהיה שם יכול בקלות להיקרא אונס כי הוא לא ידע ואני הייתי מאוד מעושנת-שיכורה. (פגישה ראשונה,נגיעות ראשונות)
לפני 8 חודשים
restorator - בית היפיפיות הנמות. יאסונרי קוובטה.
תקראו.
לפני 8 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י