סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 5 שנים. 29 באפריל 2018 בשעה 9:33

ההרגשה הזו הממלאת אותי כשאני רואה אותה מתמסרת לתהליך, מביטה בי בהכרת תודה והחיוך שלה, שקורן מתוך עינייה כשאני מראה לה כמה אני גאה בה ... אני לא מצליח לתאר את התחושה כמו שצריך . זה השיא אבל זה שיא שאין לו סוף בגלל שקשר של שליטה (אני מדבר ספציפית על קשר d\s) הוא קשר מעגלי של העצמה דו כיוונית בונה שרק ממלאת את 2 הצדדים בלי סוף.
מי שקורא את מה שאני כותב בטח קרא את המשפט הזה קודם "קשר של שליטה הוא קשר הדדי אבל לא שיוויוני..." והגיע הזמן להסביר אותו לעומק איפה ההדדיות שהסאבית משרתת את האדון ועושה כל דבר שהוא רוצה? או איפה ההדדיות שהאדון יכול להעניש ?
ההדדיות מתבטאת במעגליות ההעצמה של בדסמ בכללי ושליטה במיוחד (שליטה זה קשר d/s יכול להיות בו אלמנטים נוספים אבל זה מהות הקשר).
אבל כדי להסביר את המעגליות וההדדיות שבשליטה צריך להגדיר 2 דברים :
1) דום: יש הרבה דרכים להגדיר דום או שולט או אדון ולאדם כזה יש הרבה תכונות אבל יש משהו אחד משותף לכל הדומים שבעזרת התכונה הזו כך נגדיר אותם . דום מוכן(כי לא כל אחד שנהנה לזה מוכן לעשות זאת), נהנה, ומקבל סיפוק נפשי מלקבל אחריות על אדם אחר ולהובילו בתהליך או חוויה .
2)סאב: כמו הדום יש המון דרכים להגדיר מה זה סאב אבל נשתמש בתכונה אחת שמשותפת לכל סוגי הסאבים . סאב זה אדם שמתענג ומקבל סיפוק נפשי מלשחרר אחריות ולהעניקה לאחר ולציית לאחר שבו הוא בוטח ב100% ומעריץ. (גם בראטיות מצייתות הן פשוט אוהבות שמכריחים אותן)

אחרי שהגדרנו מה זה דום ומה זה סאב בעזרת התכונות הבולטות בהם כבר רואים את ההתאמה ותחילת המעגליות וההדדיות כל צד מספק משהו לצד השני לכל צד יש צורך שרק אדם בצד השני יכול לספק וזו ההדדיות . שני הצדדים מעניקים משהו לצד השני. אבל ברור שהם לא מעניקים משהו שווה אין שיוויון בקשר שליטה יש אחד שמוביל ואחד שמובל . בעצם המהות הקשר לא יכול להיות קיים מושג השיוויון. אבל כן יש הדדיות כי כל צד מקבל משהו מהצד השני שלא יכול לקבל אחרת.
עכשיו המעגליות של העצמה וסיפוק היא יותר מההדדיות זה מה שנותן את הרגשת ההיי והשיא לדעתי בקשר שליטה. והמעגליות היא כזו: הדום מוביל את הסאבית, בונה לה מסגרת . זה מענג את הסאבית וגורם לה הנאה לציית לדום ובכך לשרת אותו . כך השירות שלב כלפיו מעצימה אותה נותן לה להרגיש במקומה . והדום רואה את השירות שלה מרגיש זאת ומענג אותו וגורם לו לתחושת שיא והעצמה . ואז זה ממלא לו את מצבור האנרגיה והוא מגביר את השליטה וההובלה מה שמגביר את ההעצמה של הסאבית שמגבירה את ההתמסרות שלה שמגביר את ההרגשת השליטה והכוח של הדום שמגבירה את ההעצמה והגאווה של הסאבית וכך חוזר חלילה ... זה יוצר מעגל סגור שמאכיל את עצמו שרק נגמר כשהסשן או הקשר מסתיים אם בכלל.
וכל מה שצריך למעגליות הזו ליצור אותה היא 4 דברים:
1) שליטה היא אחריות כשמקבלים או מעניקים שליטה מקבלים או מעניקים אחריות ולכן אין לעשות זאת בלי ביטחון בצד השני וראש שקול.
2) להבין שהצד השני זה בן אדם לא חשוב כמה סוגדים לו או כמה הוא מתחתייך ולכן לא מושלם.
3) לבנות לא רק לשבור . גם כשמשפילים או מכאיבים המטרה בשליטה בd/s היא לבנות את הסאבית כאדם וכסאבית והסאבית צריכה לבטוח ולהבין שמטרת הדום היא לבנות ולתמוך בה אחרת למה לה לשחרר את השליטה .
4) תקשורת פתוחה וכנה לא חשוב כמה דחסטאנס יש בין הדום לסאב שתמיד תהייה ערוץ תקשורת דרך לדבר .

יש בטוח עוד דברים אבל לדעתי כשיש את ה4 האלו השאר יגיע לבד. והמעגליות בשליטה תווצר לבד .
המעגליות הזו היא השיא שמביא לי דום ספייס מטורף ולדעתי השיא שאין לו גבול שצריך לשאוף אליו.
ומה דעתכם?

טל75 - כתבת יפה, כל מילה נוספת מיותרת...
לפני 5 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - תודה :)
לפני 5 שנים
טל75 - אין על מה, לא אומרת משהו שלא מתכוונת אליו...
לפני 5 שנים
La angel - כתיבה מעולה , תודה.
לפני 5 שנים
Magma​(נשלטת) - אהבתי , ביג לייק
לפני 5 שנים
Magma​(נשלטת) - אהבתי , ביג לייק
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י