בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

היומן היקר...

לא אכתוב פה הרבה, אבל אולי...
לפני שנתיים. 3 במרץ 2022 בשעה 10:10

האם אלבומים מושבתים כי לכלובי נגמר מקום בשרת כי מומנט וחבריה כל הזמן מעלים תמונות קשירה? חחח

ובגלל שאין לי איפה לפרסם ואני אוהבת להשוויץ קבלו מה שקרה אתמול בסטודיו מוריקאי.

כמעט שבוע לא נפגשנו. היה יום מטומטם לשנינו. באתי קרה וכועסת על כל דבר כי אתה לא שמת מעיל איפה שביקשתי כי לא תפסת מקום שאני אוהבת ולכל מילה ובקשה שלי לא הייתה תגובה כאילו התנתקת מהסביבה.

 ועד שלמדנו קשירה הזאת הייה מעייף. ונרדמו לנו רגליים ונתפסו כל השרירים: לי כי אני זקנה ולך כי התעייפת לשבת על המזרון.

ותכלס הייתי עסוקה יותר באיך לקשור מאשר בך.

לא יודעת באיזה רגע זה קרה. אי שם כשנשאר לי המון חבל שאין מה לעשות איתו ואין כבר הרבה זמן לאלתורים כי עוד מעט הסטודיו נסגר. או אי שם כשהייתי צריכה להחזיק אותך עם הגוף שלי כדי שלא תיפול ונצמדתי אליך. או אי שם כשקשרתי לך רגליים הדוק ככל האפשר והכאבתי ורק אמרת "עוד" והפסקת לדבר.

והכי מצחיק שהייתי בהיי אבל בשליטה והיה בסדר עד שלא יצאנו מהסטודיו לאוויר והרגשתי שאני שיכורה לגמרי. ולא שולטת בעצמי. וצחקתי ודיברתי שטויות והצמדתי אותך לאיזה קיר של איזה גראז' והתברר שזה לא קיר וסתם תריס גמיש שזז לכל הכיוונים🤣

למה בכלל אנשים צריכים סמים ואלכוהול? אולי הם פשוט צריכים לקשור ולהיקשר.

ובאוטו נפלת לי על הברכיים ושכבת ככה. ושתקנו. כל אחד בספייס שלו בהתחלה. ואז שמתי לך יד מתחת לחולצה ושרטתי את נשמתך. נזכרתי גם על חבל קוקוס בתיק חבלים וצירפתי אותו לפעולה.

נהנהת מזה ואני פתאום הרגשתי גל של עונג מטורף והתביישתי ממנו. אמרתי לך שאני לא נורמלית, סוטה, סדיסטית מדי... ואתה... אתה פשוט צחקת ואמרת שאנו ונילים🤪😇

וואי כמה טוב שסיירות לא עוברות באזור תעשייה של תל אביב בלילה... מעניין מה נהג ונילי ממוצע או עובר אורח היה חושב אם היה רואה מולו נהג שמתעללים בו.  אולי היה מזמין לנו משטרה. כי בטח אישה הזאת עם חבל רוצה לגנוב לו את האוטו.

ולא. לא אוטו... רציתי לחטוף את הנהג🤩

 

 

Knoty Cat - איזה חמודים אתם! 🖤
לפני שנתיים
Daave​(נשלט) - איזה קשירה מקצועית אלופה שכמותך
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י