לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

היומן היקר...

לא אכתוב פה הרבה, אבל אולי...
לפני 3 חודשים. 14 בינואר 2024 בשעה 19:04

החלטתי לכתוב פוסט ארוך על עצמי ועל מה אני מחפשת שאולי יעזור לנשלטים פוטנציאלים להבין מי אני.

תקציר דרישות חובה:

1. נייד, גר קרוב לאור עקיבא (עד שעה נסיעה)

2. רווק, גרוש, אלמן, ביחסים פתוחים (כשצד שני יודעת)

3. מזוכיסט

4. אוהב להיקשר

5. לא סגור בפטיש אחד

6. אוהב לשרת

7. לא שומר שבת ופנוי גם באמצע שבוע

8. לא דיסקרטי במיוחד

9. מעוניין לצאת לאירועי קהילה, מסיבות, מפגשי קשירות וכו'.

אם אחד הסעיפים זה דיל ברייקר עבורך אין טעם שתקרא את כל המגילה. חשוב לציין מלכתחילה שיש לי דרישות שלא ניתן להתווכח לגביהן. אם לא מתאים לך, קח את זה בסבלנות, זה לא ניהול משא ומתן.

 

אני בת 44 מאור עקיבא, נשואה, ביחסים חצי פתוחים (אפרט בהמשך).

לא מונוגמית ולא מבטיחה לאף אחד בלעדיות. מצד אחר זה לא שאני מעוניינת ב20 נשלטים ולהחליף אותם כל מסיבה. אני רוצה למצוא אחד שיתאים לרוב הדרישות שלי ושיהיה איתו קשר ראשי.

אני מגדירה את עצמי בעיקר כסדיסטית ופטישיסטית לחבלים. אני יכולה להיות מאוד קשוחה בסדיזם שלי, כולל נגיד הצלפות בקיינים עד דם ויכולה להיות יותר עדינה ובכלל לא להצליף, אבל אז אני חייבת להכאיב בצורה אחרת. ברור שכל אחד וסף כאב שלו ומה שאני עושה עם אחד לא אעשה עם אחר. אני בהחלט לא מחפשת מזוכיסט קיצוני, אך לא יהיה לי הרבה מה לעשות עם בן אדם שסמנים בגבולות שלו.

אני רוצה להתמיד יותר בקשירות, כולל תליות ושיעורים בתדירות גם בסטודיוים וגם בבית. קשירות זה פטיש עיקרי שלי ואם אתה לא מעונין בהם סביר להניח שאין לנו על מה לדבר.

בגלל שקשירות מסוימות דורשות גם סף כאב מסויים וגם יכולות פיזיות יש לי כמה וכמה דרישות לנקשרים. אפרט את זה בהמשך.

אני אשמח אם כל מה שאני דורשת יהיה בבן אדם אחד. אבל אין לי בעיה גם רק לקשור אנשים ללא שליטה בהם, נגיד לצורך אימון או שיעור כלשהו.

 

אני מאוד אוהבת פוטפטיש, אני גם לא נגד בוטפטיש בצורה עדינה (הכוונה בלי ליקוקי סוליות ואדמה מנעליים).

אגב חשוב לציין פה שאני כבר שנים לא שמה עקב גבוה במיוחד. יש לי בעיה ברגל ובהליכה. לרוב ביום יום אני בנעלי ספורט ובמסיבה מחליפה לנעליים יפות, אבל יותר חשוב שיהיה לי נוח בלקשור ולהעביר סשן.

גם אם סשן הוא בבית, לא תמיד אני עם רגליים חשופות, גם אם ידוע לי על אהבתך לפוטפטיש. 

לא יתאים לי אם פוטפטיש זה דבר יחיד שאתה אוהב, גם אם אתה עושה אותו טוב.

 

אני מקבלת מאוד קשה דרישות על צבע לק או באופן כללי על לבוש שלי. אני לא מלכה בלטקס מסרטי פורנו (אגב שונאת לטקס ועדיף שגם אתה לא תלבש בגדים מסוג זה).

אני כן משתדלת להשקיע בבגדים למסיבות כמה שזה ניתן עם המבנה גוף ותקציב שלי, אבל אני לא משקיעה בבגדים בסשנים בבית.

אני אישה מלאה, 167 גובה, לרוב לא מגדלת ציפורניים ארוכות אבל אוהבת לשרוט. וגם לנשוך מדי פעם ובקטנה. אני לא מגדלת שיניים ארוכות... סתם סתם, מקווה שחייכת.

אוהבת גם משחקי שעווה, גלגל כאב, לשחק לפעמים בציוד עור שונה כמו אזיקים וקולרים.

אני אוהבת שמשרתים אותי. אני לא מחפשת עבד ניקיון, אבל אין לי שום בעיה לשחק בזה מדי פעם. ואם אכלת אצלי בבית תדע שאתה גם שוטף כל הכלים. אני אשמח אם תסיע אותי ותעזור לעשות קניות. אני אשים לב אם לקחת ממני תיק ציוד או שאתה מצפה שאני אסחוב אותו, האם הצעת לי לשתות במסיבה גם אם לא ביקשתי או לא רציתי. אולי חשוב גם לציין פה שאני לא בקטע של פינדום וניצול כספי ואני משלמת בעצמי עבור הקניות שלי. אפרט על זה גם בהמשך.

אם כבר דיברנו על משרת, אני באופן כללי אוהבת משחקים תפקידיים: שבוי, אחות וחולה, מורה ותלמיד, MDLB (בלי חלק של חיתולים, צרכים זה בגבולות שלי). 

אני אוהבת גם מתלבשים, אוהבת לקשור גברים בבגדי נשים, לאפר להמציא איזה דמות. אם תראו עבודות קשירה שלי יש לי כמה וכמה תמונות של גברים שקשרתי בקימונו נשי. כל זה כמובן לא חובה אם אתה לא מתחבר לזה או למשחק אחר כלשהו. כמו שאולי דווקא לא אשחק בתקופה הזאת בחטוף, אבל הכול תלוי מרצון דו צדדי.

כמו כן יהיה לי מאוד קשה אם אתה מתחבר רק למשחק אחד ספציפי ולא זורם לדברים אחרים. נגיד אם אתה קרוסדרסר גם אם סופר מושקע ולא מעניין אותך שום דבר אחר יהיה לי משעמם.

 

אני רוצה שתהיה קשוב. שתלמד מה שאני אוהבת כמו שאני אלמד מה שאתה אוהב.

 

אחזור יותר מפורט לדרישות לנשלט:

1. נייד. אני גרה באור עקיבא ולא ניידת. אני דורשת להסיע אותי ואם אין לי נשלט נייד מחפשת טרמפים למסיבות. רוב אירועים בדסמים מתקיימים עכשיו בתל אביב ומסתיימים בלילה. כך שאם אתה דרומי יהיה קשה להחזיר אותי לאור עקיבא ולחזור הביתה עמוק בלילה. אני מניחה שאתה עובד מהבוקר. עדיף שתגור קרוב אלי. אך לא חובה.

2. בריאות פיזית ונפשית תקינה מאפשרת להיקשר. בלי עודף משקל ועדיף כמה שפחות משקל וגובה. גמישות מאפשרת תנוחות שיבארי שונות, כמו יכולת לאחד ידיים מאחורי הגב או לקפל רגל ולהצמיד ירך לברך.

3. בן אדם שמעוניין גם בתליות ויחד עם זאת מבין שבשביל זה נצטרך לעבוד ביחד הרבה לפני.

4. גיל בערך שלי או צעיר ממני. עדיף לא צעיר יותר מ10 שנים. אבל זה כבר מאוד תלוי בן אדם.

5. אוהב להיקשר ונמשך לזה. שקט וסבלני, מבין שלפני שעושים באמת סשן קשירה יש הרבה עבודה שחורה ואימונים.

6. לא שומר שבת. חלק גדול משיעורים מתקדמים ותליות מתקיימים בשבת. 

אגב חשוב לציין פה. אני לרוב לא נפגשת בשבתות וזה יום שלי עם המשפחה, אבל חלק ממסיבות ואירועים טובים מתקיימים גם בשבת ואז אני כן מעדיפה שנצא לשם.

7. מצב משפחתי - רווק, גרוש, אלמן או ביחסים פתוחים כאשר צד השני יודע ולא מסתירים ממנו דברים. ולרוב אני בודקת שזה אכן המצב. לא יתאים לי גם אם מדובר בקשר ונילי מקביל וצד הונילי לא מבין בדיוק לאן אתה נכנס.

8. לא דיסקרטי במיוחד. אני עושה סשנים במסיבות בדסמיות וקושרת בסטודיוים ומפגשים שונים איפה שיש אנשים אחרים. אני אוהבת גם לצלם ולפרסם את הקשירות שלי (בעיקר בכלוב, פטלייף, קבוצות בדסמיות סגורות). אפשר לכסות פנים, לטשטש קעקועים, אבל אני עדיין מצלמת את הגוף.

אני לא מציעה רק סשנים 1 על 1.

9. מישהו עם מספיק זמן פנוי להיפגש לפחות פעם בשבוע, לרוב בימים רגילים של השבוע.

 

עוד כמה דגשים חשובים כדי למנוע שאלות מיותרות:

*בעלי

ישר אגיד על בעלי כי יש הרבה שאלות. הוא נשלט והוא בתחום, הוא יודע על כל דבר שאני עושה וגם אני יודעת מה הוא עושה ואין לנו סודות. יש בינינו קשר ונילי קינקי, אבל לא יותר מדי. הוא לא נקשר שלי, לא נותן לי להוציא את הסדיזם שלי, הוא פשוט אוהב אותי (וגם אני אותו) ועם השנים הרגש וחיי משפחה קצת הרסו תפקידים והוא לא רואה בי שולטת.

אנו יכולים לבוא ביחד למסיבות, אבל אנו משחקים בנפרד. הוא מחפש שולטות לדברים ספציפים שהוא אוהב, אני לא נכנסת לסשנים שלו, הוא לא נכנס לסשנים שלי.

לא, אני לא מחפשת לו שולטות, אני לא איזה מלכה קוקהולד, אנו לא זוג שמצרף עוד נשלט, הוא לא מצפה שתשרתו אותו. אני לא אוהבת להיכנס לשיחות על מה הוא אוהב ואיך ולמה. זה עניין אישי שלו ולא אמור לעניין אותכם.

אני דורשת לכבד את בעלי, לא סובלת קינאה כלפיו מצד הנשלט, לא מקבלת בטוב הצעות להשאיר אותו בבית (הוא באמת לא מפריע במסיבות ובדרך כלל אנו גם נמצאים בפינות שונות של המועדון ולא רואים סשנים אחד של השניה). מבחינתי הוא רמה אחת מעל כל הצעצועים שלי. ואם כבר הגעת אלינו הביתה אדרוש לא להפריע לו אם הוא עובד או צריך מקום עבודה או חדר ספציפי להיות בו. וזה שיא החוצפה להגיד לו: אולי תלך לאכול גלידה (שוב, גם בסשנים בבית הוא לא מפריע, לא רואים ולא שומעים אותו).

* סקס

אנו לא שוכבים עם הפרטנרים שלנו, לכן אני מגדירה יחסים שלנו כחצי פתוחים. סקס מבחינתי מוגדר כחדירה. אנו כן מרשים אינטימיות כזאת או אחרת כל אחד מה שמתאים ונעים לו.

אבל אני בטוחה שאינטימיות זה משהו שדורש זמן. אני לא סובלת כשמושכים אותי לכיוון הזה כשאני עוד לא מוכנה או לא רוצה. אין לי בעיה להתנשק והרבה מעבר לזה, אבל צריכה להיות כימיה, סיטואציה מתאימה, הכרות כזאת או אחרת.

סטראפון... מבחינתי זה כמעט סקס, כי אני יכולה לגמור מזה. אני לא מזיינת בסטראפון במסיבות כי זה אינטימי מדי עבורי. אני יכולה להגיע לזה או לא. ממש לא חייבת את זה כל סשן.

יהיה לי מאוד קשה אם אתה חולם רק על זה. לא רואה בזה השפלה או שליטה. גם זוגות וניליות עושות סקס אנאלי.

יהיה לי עוד יותר קשה אם יש לך בעית היגיינה. אם אתה לא יודע מה זה חוקן לך תשאל אצל אלכסה (אם אתה לא יודע מי זה, השאלה מה אתה בכלל עושה פה חחח)

אין לי בעיה גם אם נשלט לא נחדר ולא מעוניין בזה. אני בטוח לא אונסת ולא מכריחה אף אחד לשום דבר. בשבילי זה תוספת נחמדה, אבל לא סגנון שליטה ובטוח לא סגנון חיים.

*בית

חוץ מכבוד כלפי בעלי או אולי חברים שלי אם נעשה מתישהו משהו משותף יש כללי התנהגות בבית. אם אני מזמינה הביתה זה ראוי שתכבד את הבית שלי. בית זה לא מועדון, גם לא מסעדה. לא נשארים אצלי לישון, אגב גם אני לא נשארת לישון אצל אף אחד.

שכנים שלי ונילים ואין צורך להפחיד אותם בעירום במרפסת או לרדת על 4 ולחבק אותי כשכל החלונות פתוחות. אם מחליטים לעשות אימפקט תתאפק מצרחות. לא יודע להתאפק - עדיף שלא נעשה את זה בבית. אם קושרים - תוריד נעלים על המזרון, תעזור לסדר דברים אחרי סשן.

אל תצפה שאכין לך ארוחות וקינוחים. אני עושה את זה אך זה רק רצוני. אתה רעב? תזמין לנו אוכל.

אני לא כזה אוהבת להיסגר בבית שלי. גם אם אתה לא ממוקם תצטרך לחשוב גם בעצמך איפה עוד אנו יכולים להיפגש.

 

*כסף

 כמו שאמרתי אני לא מלכה בתשלום, לא מעוניינת בפינדום. אם אין לי משיכה אליך כסף לא יעזור. אבל אני לא משלמת עבור עצמי ולא מתחלקת בתשלומים עבור מסיבות, מפגשי קהילה או בתי קפה. גם אם עשיתי את זה בעבר עם אחרים בגלל המצב הכלכלי שלהם.

לכל מסיבת פאמדום וחלק ממפגשי קשירות אני בכלל יכולה להיכנס חינם. תהיה בטוח שלא אדרוש לקחת אותי למסעדות יקרות עם 20 כוכבי מישלן או לא אשתכר במסיבה ולא אזמין משקאות יקרים בלי הפסקה.

אני לא דורשת מתנות יקרות או לקנות לי בגדים ונעליים יקרים. אבל אם אנו בקשר מתמשך ולא קנית לי אפילו מתנת יום הולדת צנועה אולי אתה לא באמת רוצה להשקיע בי.

 אני לא דורשת לממן אותי, אני בעצמי קונה ציוד וכל מה שקשור לסשן (כן, חבלים טובים ושוטים טובים עולים הון).

אם יהיה מדובר בהוצאה כספית גבוה מאוד, נגיד סדנאת קשירות של איזה אומן מחו"ל או בכלל טיסה לחו"ל לאיזה אירוע בדסמי אעדיף לשלם עבור עצמי.

אבל כשבן אדם מתקמצן לשלם 60 ש"ח על מפגש קשירות או 30 שקל על קפה ומאפה בדייט באמת שאין לי מה לעשות לידו.

באופן כללי לשלם עבורי זה זכות. לא כל אחד זוכה בו.

 

* אלכוהול, סמים, ג'וינטים, עישון

אני לא עושה סשנים עם משני תודעה ומצפה שגם אתה תהיה מספיק אחראי. אני באופן כללי מאוד סאחית. 

גם אחרי סשן זה בסדר להזמין דרינק או שתיים, אבל זה ממש לא בסדר להשתכר עד לא ידע, ללכת לעשן לפינת עישון ולהיתקע שם עם חברים כשאני נשארת לבד, רק לחשוב על ג'וינט ולשאול אותי כל 5 דקות האם אפשר לעשן. אני מעדיפה שיהיה מישהו שלא מעשן בכלל. סמים לא מקובלים אלי בכלל.

אם בשביל סשן או בילוי אתה תמיד צריך "תוספות" אולי לא כדאי לנו להכיר בכלל.

 

ועוד קצת לאור שאלות ופניות שונות.

* אני לא מתחלפת ולא מחפשת מתחלף שירצה לממש גם צד השולט שלו ( גם אם זה לא איתי).

* אין לי בעיה עם חסרי ניסיון, אבל תצטרך להשקיע בללמוד גם בעצמך. תדע גם שתצטרך להבין ולקבל היררכיה. אני לא כלי להגשמת פנטזיות או ניסוי כזה או אחר. אתה בשבילי, לא אני בשבילך.

*אני לא בקטע של השפלות, אני פחות מילולית והרבה פיזית. למרות שאולי חלק מהדברים שאני עושה יכולים להיות משפילים.

* אני לא מחפשת משהו חד פעמי, לא סשן במסיבה או מפגש כלשהו. זה לא חסר לי אם ארצה. אני גם לא מחפשת זונת מסיבות שקופצת משולטת לשולטת בחיפוש ריגושים.

 

 

sun cheek - בהצלחה ומי שיקשר ממך יזכה🌺.
לפני 3 חודשים
Bluecollar​(שולטת) - סתם עצרתי להגיד היי. את בטח לא תחברי, פרצוף, לכינוי, לשיח בקבוצה של הפמפטאל.
אבל בא לי. אז ה יי
לפני 3 חודשים
One moment​(שולטת) - היי. אני מזהה וזוכרת אותך.
לפני 3 חודשים
Knoty Cat - ואני קצת (הרבה) נדחפת, זה קבוצה שאפשר להצטרף?
לפני 3 חודשים
One moment​(שולטת) - זה צ'אט בטלגרם של מסיבת פאמפטל.
לפני 3 חודשים
Knoty Cat - אה הבנתי, לא אין לי זמן לקבוצות בטלגרם 😄
לפני 3 חודשים
Guy34​(נשלט){One moment} - נשמע שבעלך אדם ממש טוב. יש לך הרבה מזל
לפני 3 חודשים
One moment​(שולטת) - נשמע שהוא גם מאוד צנוע. חחח
לפני 3 חודשים
אפוקליפסה​(מתחלף) - הכנסתי את כל הפוסט ל Chat Gpt, החזיר בחזרה חמש שמות של נשחטים, והוא אחד שיודע
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י