לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

היומן היקר...

לא אכתוב פה הרבה, אבל אולי...
לפני 8 שנים. 5 ביולי 2015 בשעה 22:39

אחרי שפרסמנו על מפגשי שיבארי שאנו מארגנים עם חברים פנו אלי  כמות די גדולה של אנשים כדי להיכנס ולהשתתף. אנשים שלא החזיקו חבלים ביד ולא נקשרו אף פעם.

רוב האנשים האלו טוענים שלהיות נקשר/ת זה לא כזאת בעיה ומוכנים לנסות.

ואני לא מצליחה להסביר לאנשים שלהיות נקשר זאת עבודה לא פחות קלה מלהיות קושר. לא רק קושר צריך ללמוד שנים כדי להתעסק בשיבארי. ונקשרים זה לא בובות, שלא כל אחד נהנה מזה, שזה מסוכן, וזה אחד מהתחומי בדסמ עם כמות גבוה של התעונות וטראומות. בכלל כל מה שקשור לקשירות זאת עבודה נפשית ופיזית עמוקה. אם אין בך התרגשות מלהיות נקשר, אם אין בגרות פנימית ובא לך רק לשחק, אולי תחפש אנשים ברמתך, אין לך צורך להתחיל עם מישהו רציני אם אתה בעצמך לא תרצה להשקיע.

אני לא מבינה למה אנשים כל כך רוצים להשתתף במשהו כאשר אין להם קשר לזה בכלל. זה כמו שאני אדחוף את עצמי עכשיו למסיבת גייז כי בא לי לראת גברים חתיחים.  מוזר כאשר כותבים לי פוטפטישיסטים שמתים לראות בחורות  עם רגליים יחפות מסתובבות באוויר.  מוזר לי שמתייחסים לשיבארי כמו לקרקס או סוג של פורנו חי.

יש כמות גדולה של נקשרים שפונים לכל אחד ואחד רק כדי שיקשרו אותם. לא איכפת להם מי הבן אדם, מה הוא מחפש, מה יש לו בפנים.  יש מוטיבציה שונה לאנשים האלו, אחד רוצה תמונות יפות, שני "להיות באוויר כי זאת חוויה", שלישי מסתיר פטישים אחרים ומוכן לסבול שיקשרו אותו כדי לקבל כתמורה משהו אחר או אפילו סתם למשוך לסקס.

הכול טוב ויפה אם יש קושר שמסכים לכך, אני לא שופטת של אף אחד. אני  אפילו מכירה קושרת אחת שעושה תליות כי "כולם עושים את זה, לכן גם אני עושה" או קושר אחר שעושה את זה בשביל הופעות במועדונים ולא מבין למה אני לא עושה "הופעות".

אני גם מבינה שיש אנשים בודדים, אנשים שמחפשים, אנשים שמחליפים ידיים מהר כי לא מסתדרים... אני אפילו גם אגיד על עצמי שאני זונה ידועה של חבלים אבל כשזה הופך להרגל של שנים  או כאשר בחורה תוך שבוע קובעת עם 3 קושרים (וברור שבתחום כזה קטן כולם מכירים אחד עם השני וכמובן מתחלקים על מה שקורה), כשהיא קופצת על כל אחד במפגשים ומסיבות ואין לה בעיה אחרי קשירה עם אחד ישר לקפוץ למישהו אחר רק כדי לקבל צומי, להיות מקובלת, להראות את עצמה.  נראה לי שיש בזה משהו לא בראי. נקשרות ונקשרים מסוג זה בדרך כלל גם לא מצליחים להסביר בשביל מה הם צריכים את זה, אז לא כל כך ברור לי למה אספק את הרצונות של אנשים אחרים בלי שיתחשבו בי. נראה לי לאף אחד לא נעים להיות כלי של פנטזיות של אחרים.

Dark Passion - את צודקת, בכל.
אבל לפעמים אנשים צריכים להתחיל ממשהו:)
לפני 8 שנים
Dark Passion - ועוד משהו, אל תצפי מכל האנשים להיות חכמים, אחרת תשתגעי:)))
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י