אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני 3 שנים. 23 באוגוסט 2020 בשעה 5:24

או אוטובוס.

ואני חייב לציין שרמה כזו של שנאה גם בלי סיבה נראית לעין יכולה לחרמן.

תראי... מה אשמים כל הנוסעים באוטובוס ומצד שני בדרך כלל ויש תאונות שבהם מעורבים נהגי משאיות הם יוצאים בחיים. סגרנו על משאית?

חלאה!

תרדי למטה ותגידי לי את זה בפנים.

מה אתה למטה?!?! אתה דפוק?!

אני חלאה ועם קצת מזל גופה על כביש 1.

כביש 1 למה? לא 4? 

אמממ העיקרי שלי אחרי שעות העבודה לאחרונה זה 1. אני מחכה.

אתה חןצפן שאין דברים כאלה.

ותביאי לחלאה קפה.כמו שאני אוהב .

אני אביא לך בוקס.

רק לא בפנים.

אני בינתיים מסתכל סביבי ורואה בחצר הבית שידע ימי ועד בית טובים יותר, קוביה של דשא סינטטי וסביבו ספסלים. הפרלמט הקווקזי בטח ומחייך.

עוד יש תיבות דואר כאלה? ודש החיוך לא יורד מהפרצוף.

היא יורדת יחפה,ארוכת רגליים ועם מכנס קצר של בנים שרחב עליה ,חמוצת פנים ובלי הקפה. שיט. אני דווקא אוהב שהיא מכינה לי קפה. היא מכינה לי תמיד במן ספל ענקית של m&m שפעם הביאה איתה מלונדון. אני חושב שזה היה מלונדון.

היא נענמת מולי שגבה עם התיבות דואר הישנות.

תאמיני לי שהים זה הדבר הכי טוב בעיר שלך.

תשתוק חלאה. מה אתה רוצה?

וחשבתי אם לתת לה סטירה עכשיו או אחר כך.מבט אחד מסביב מאשר לי שאנחנו כרבע לבד שם. דש החיוך לא יורד לי מהפנים וזה רק מרגיז אותה יותר.

אני מרגיש לרגע כמו המפרי בוגרט. מה הוא היה עושה במצב כזה ועולה לי רק דבר אחד לראש.

אני יורד על בירכיי וחופן את הירכיים שלה כשאני מצמיד את הפה שלי למכנס שלה שבדיוק מחביא מאחורי פיסת הבד המיותרת הזו את התחתונים שלה ומאחוריו...רגע...פאק..היא ללא תחתונים.

ואני מנשק את הכוס החבוי שלה בזעם ולא נותן לה לצאת. היא נאנקת קלות ונשענת על תיבות הדואר. אני שומע את היד שלה נאחזת בפתח של אחד מהם. 

מוריד את המכנס שלה רק למעט צריך ודוחף את הלשון שלי לכוס שלה. 

בן של זונההה מה אתה חושב שאתה עושה ורציתי להגיד לה שלשם שינוי אולי פעם אחת תסתום כת הפה הגדול שלה אבל הלשון שלי היתה עסוקה. אני מדמיין את אחת השכנות הפולניות שיורדות וצופה מזועזעת בנעשה. כמו זאת של המערכון המיתולוגי של זהו זה. לך תסביר לילדה הזו מה זה 'זהו זה'.

אני מזיין אותה עם הלשון ורק חושב שפאקק אני צריך לעשות את זה ממש יותר. פעם בגלגול אחר הייתי ממש טוב בזה. הערה נרשמה. חודר בין השפתיים שלה פנימה ומעלה לכיוון הדגדגן. זוב ושוב. זה היה נרא הרבה אבל היא תופסת בשיער הכסוף ומושכת אותי החוצה. מסדירה נשימה ומרימה מכנס קצר ללא תחתונים בדיוק כשמישהו מתקרב לבניין.

חלאה! ועולה למעלה במדרגות יחפה ועם רגליים ארוכות. אממ.. היא עם הגב אליה ולא ראיתי אל הפרצוף החמוץ נשאר. ואז אני קורא לה..

אז סגרנו על משאית? 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י