בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני שנתיים. 25 בנובמבר 2021 בשעה 10:31

play. ואז תקראו.

אני בורחת ממך אוקיינוס. 

 

לפעמים אני שונא שנכנסת לחיים שלי. שונא את העובדה שהכרתי את הסטטוס המורכב שבו את נמצאת. הכל היה יכול להיות יותר פשוט. הייתי נשאר עם החיים הבנאליים שלי. אאא. אשא.

_________

מזמן לא היה לנו כזה. מאז ההיא. אולי תמצא לנו מישהי?

אין לך זמן בכלל את והנשלטים שלך.

_________

כמו צונאמי הצפת את היקום הרגשי שלי והולדת את האוקיינוס. המועקה הפכה למעקה שלי. אני נעזר בה כדי לטפס. וכדי לרדת.  הייאוש הוא מקל ההליכה שלי. ואני רק מחכה לגאות. של העיניים שלך. של עיניים של אחרת. ספק אם אמצא. פעם בחיים יש וודאות כזאת. ומה אני בשבילך. חתול בשק. פקעת של חוסר וודאות.

מסתבר שהארס לא רק קיים בים אלא ביבשה. חוג הסרטן הוא הכינוי לנקודה הכי צפונית על כדור הארץ. ואת היית חוג הגדי שלי. המראה השבורה השחורה שלי. הזבוב שבבירה שלי.הפרעוש בחלל  הגדול שיצרת שם. אאא. אשא

_________

אני מחפש אבל משהו אחר. איתך.

איזה משהו אחר?

_________

אני בורחת ממך אוקיינוס

אני לפעמים מרחם על מחול הסליזיות הזאת. לסשן ולזיין. אני מודה לך שהבאת אותי לדרגה העליונה הזו. הנשגבות הזאת. שאיתך חזרתי להרגיש. לפעום. זה רק סמלי שאני תורם דם יותר ממה שהגוף שלי מספיק לייצר. פעם בחיים. אני מצביע ברגליים. לוקח החלטה. מאלה שמזיקות שלי. שליליות לי. שורף גשרים. תצטרכי להצביע ברגליים. תצטרכי לטפס איתי את כל 49 המדרגות. להעלות את הגדי. לספור איתי את העמר. אאא. אשא.

אולי בפעם אחרת. אולי בגלגול אחר. אולי ביקום מקביל. לא הייתי רוצה להיקבר בידיעה שפוקדים בזמן פנוי ויקר ערך מצבה ריקה מתוכן כשהתוכן היחיד מקועקע עלי. בתוכי ועל דפים צהובים עם עט פיילוט כחולה. הייתי רוצה להישרף ושיפזרו את אפרי בחלקת חוף קטנה מלאת צדפים סדוקים וסרטנים קטנים וחצופים. אאא. אשא.

אני בורחת ממך אוקיינוס.

סוף סוף עשיתי את זה. להביא אותך לשם. להוציא את עצמך מהמשוואה. לשנוא אותי. ולדבר איתך על מזג האוויר ועל ילדים חולים זה קשה. אבל את לא יכולה לקבל אותי ככה. וידעת את זה. זה אני שהכחשתי. ונפלתי על רגליי. לראשונה לא הצלחתי להצביע ברגליים. זו היית חייבת להיות את. 

_________

איזה משהו אחר?

אני צריך להתפרק. אני צריך סשן כאב.

אמממ... לתת או לקבל.

......

.....

.....

לקבל. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י