שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני שנתיים. 4 בדצמבר 2021 בשעה 13:31

את מבינה זונה?!

אני לא יודע מה זה רגיל. אני לא רוצה חיים בינוניים.לא הייתי 'שם' מעולם ואני לא מתכוון להיות. גם כשהתחתנתי עם הנשלטת הראשונה שלי. בחוויות המיניות הראשונות שלי תמיד הייתי כזה. כשאת איתי גם את לא. וזה ממכר.

אנחנו רק נחפש את הרכבת ההרים היותר גבוהה. עם יותר לופים ויותר מהירה. נקפוץ ממקומות יותר גבוהים. למים יותר עמוקים. נצלול ל'חור הכחול' שלנו ונסתכן בשיכרון המעמקים.

מטאבו דרך אלקטרז ועד לסדום. אל תביטי אחורה זונה. אחרת גם את תהפכי לעוד נציבת מלח בחיים העגמומיים האלה. חסרי התוחלת. מי רוצה למות ללא צלקות.

זה כמו שאת אומרת לי שאני עולה אליך רק לחמש דקות אבל יצאתי ממך רק בתשע בבוקר. את מפורקת מותשת מבוטשת אבל רעבה לעוד. מהבריוש של רולדין ועד למריר תפוז עם כמה שיותר אחוזי קקאו. זו שפה רק שלנו. 

אני מזיין אותך ורומס בך ואני זוכה לשלל מחמאות. בן של זונה. מאניק ואני שונאת אותך אבל לא יכולה להפסיק. תאנוס אותי שוב בבקשה. ושוב. ושוב. עזבתי את הדירה כיוצא מזירת פשע. משאיר אחריי ראיות בך ובתוכך. 

וכן זונה. הדרופ משבוע שעבר זה אחד הדברים היותר מדהימים שקרו לך. עם הזמן תביני גם את זה. את מוטרדת ומופתעת שהסימנים שהשארתי בך קיימים בך יותר משבועיים אחרי. עם הזמן תשיגי את התחת שלך במודעות לספיגה הזו.

וזה לא הופך אותי לפחות שולט שאני מכור לגופה שלך. שאני דואג לנשק כל אינצ' בגוף האלוהי הזה ששייך לי כעת. כמטביע את חותמי בחותמת שעווה. אני הטווס הגאה. ואת זונה גאה.

זה העולם שאני יוצר לנו. החוקים שלי. חף מהגדרות. חף מעכבות. עם מחזור או בלי. פלא הבריאה שלי. ולא יהיה לך אלוהים אחרים על פניי. זו הסיבה אולי שלא מצאנו מקום אמש. בין אם למעלה או למטה. הקופים שמסתכלים מסביב כמו במחקר אנטרופולוגי לא יבינו. נכנסים להציץ בתאים כמו במיצג מוזיאון. אז איך יגיבו כשאני ואת אוהבים את הבמה.

תחזרי לישון זונה. כשתקומי זה יהיה שוב היום הראשון של שארית חייך. הבוקר של הגלולה הכחולה.את לא תנחתי מהג'ט לג הזה. כל מה שהכרת לפניי קרס. ואנחנו נמשיך לרקוד על הקו הדק הזה. כמו שאת אוהבת זונה. בין הימי חול לימי קודש. כשאת צריכה להגיב לחברות שלך לפשר הסימנים עלייך וכל מה שיוצא לך מהפה זה חיוך מובך ו 'דייט מוצלח'. לרצון הפתולוגי שלך שיריחו אותי ממך. עלייך. כמסומנת. בין ה'רק חמש דקות לתשע בבוקר. בין הקלאסית שהיית לזונה שאת. בין השונאת אותך לתאנוס אותי.

ובבקשה. זונה. 

smoky mami - בדיוק ככה.
לפני שנתיים
פרח שחור​(נשלטת) - חזר הזאב
נפלא לקרוא אותך
לפני שנתיים
333​(נשלטת) - נשמעת חתיכת זונה איכותית...
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י