שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני שנה. 15 באוקטובר 2022 בשעה 9:58

שעה אני אצלך.

מה??? באמת?? אמממ מוזר

מוזר למה?

בגללנו.

תסתמי.

 

והסערה שבא יצאתי אליה לא משתווה לסערה שאיתה נכנסתי אליה. ובה. היא שומעת את הדפיקה וצועקת לי פתוח. אני נכנס ומבין שהיא עדיין מתארגנת בחדר.  אני נושם עמוק ומחכה. היא יוצאת עם השיער הטרום מטאטא שלה וזוג משקפי קריאה סקסיות. ואז אני תופס אותה חזק בזרועותייה ומוביל אותה למזבח בחדר השינה שלה.

לא...רגע...אנחנו צריכים לדבר.

תסתמי את הפה זונה. ומוביל אותה בכח למיטה שלה. היא לובשת מן כותונת סגלגלה ארוכה עם טייץ תואם וסריג בורדו. או משהו כזה. אני מתנפל עליה ומועך אותה שוב לפינה של הפינה של הפינה. חולץ בזריזות את בגדיי המיותרים וחודר באבחה אחת ומעט לחה את החור של התחת שלה. היא פולטת צרחה ולא מסוגלת לזוז מתחת לידיי המצמיתות.

קורע את הטייץ שלה מעליה ומתחיל לדפוק את הזונה שלי חזק בתחת המלכותי שלה. מכה עם כף יד חסינת כאב את העכוזים שלה. ימין ורק ימין. לפעמים על שמאל. חזק. בעוצמה. 

לא אכפת לי. את יודעת שלא אכפת לי. השכנים זו בעיה שלך. לא שלי. וממשיך להספינק בה בעודי מזיין אותה ומועך אותה לקצה של המיטה. 

פעם אחרונה שאת עושה דבר כזה ללא רשות זונה. פעם אחרונה שאת לא מדברת איתי לפני שאת נותנת לרגש להשתלט לך על המחשבות ובאופן אימפולסיבי לעשות דברים שאת תתחרטי עליהם. וממשיך לאנוס את הזונה הזו בתחת. הולם רק יותר ויותר ויותר. ברך שמאלית שלי דורכת על היד השמאלית שלה והיד הימנית לופתת עד חסימת עורקים את מפרק יד ימין. הרגליים שלה מפרפרות וזה נראה כאילו אני מנסה לדווש באותה שוכבת על בטנה. זה מגלגל אותי מצחוק. לא אכפת לי. 

ורק בגלל זה את מקבלת עכשיו כמו זונה טובה בתחת. לא מגיע לך שאזיין אותך בכוס. מעכשיו רק בתחת. את צריכה להיות זונה אנאלית. אחרת איך תסתדרי עם כמות הלקוחות והגברים שאביא כדי שיזיינו אותך .  זין אחד בכוס. שני בפה. תעשי ביד לשלישי. אולי גם לרביעי. מבינה זונה? את חייבת ללמוד לקבל בתחת. כדי לקבל את כמות הגברים שיבואו לזיין אותך. ובשלב הזה היא כבר נמחקת מתחת לשיער המטאטא שלה. 

אני ממשיך לזיין אותה בתחת ולא מפסיק . משתמש בקיר מאחוריי כדי לקבל זינוק קטן ורק הולם בה חזק יותר. הפדחת שלה מקבלת מכות קלות בקיר. ואני רק ממשיך וצוחק צחוק מתגלגל ומרושע אבל כנה. יש רופאה בקהל?! אני מגחך. כי יש פה זונה שמקבלת מכות בראש. 

99 שקל. זה הסכום שאת תקחי לשעת עבודה בחורים שלך זונה. 99 שקל. יודעת למה זונה? כי אני אתעקש שתכיני עודף של שקל ותחזירי להם. לא...לא תרומה...ולא לעגל למאה. את תחזירי להם עודף של שקל והם יכניסו לכיס. וזהו. ולא מפסיק לרגע לזיין אותה עמוק בתחת. ובשלב הזה היא כבר מאבדת הכרה. המח נמחק. השמדה. 

היא מתעוררת לאיטה עם הזין עדיין בתחת שלה. שששש לא לזוז זונה. אבל כמובן שהיא זזה וחוטפת תריסר ספאנקים שלי לאינצ' מאד מדוייק בעכוז שלה. ומי שמכיר את הספאנקים שלי יודע. היא מפסיקה לזוז. ואז אני מחכה. לא לזוז. מתעקש ושוב נותן ספאנק על כל תזוזה של סמ. היא נאנקת קלות מתחת לשיער המטאטא. אני ממשיך לחכות. לאט לאט הזין מאבד מזקפתו בתוך התחת שלה. אני ממשיך לחכות . אגרוף היד שלי על הראש שלה מצמית אותה לביעותים שלה מתחת לסדין. היא מחוקה ובהכרה מלאה. 

עוד לא לזוז. והזין שלי ממשיך להרגע. להצטמק לאיטו ולהיות רפוי יותר ויותר. עוד לא זונה. עוד לא. מה אומרים זונה? והיא מגרגרת ומהמהמת ועושה כל מיני קולות של חיות רק לא את מה שאני רוצה לשמוע. 

ועוד ספאנק אכזרי על התחת שלה. מה אומרים זונה? אני רוצה לשמוע? והזין ממשיך לדעוך לאיטו בתוך התחת שלה. 

זונה טובה צריכה ...

צריכה מה?

צריכה לקבל בתחת.

עכשיו את כל המשפט.

אמממ זונה טובה צריכה לקבל בתחת. 

זונה טובה כ....?

זונה טובה כמוני צריכה לקבל בתחת.

ו

ואז ורק אז אני מתחיל להשתין לה בתוך התחת. קילוח של פיפי שקוף ולבנבן בתוך הטוסיק שלה. וזה מה שייעשה לזונה שעושה שטויות על דעת עצמה. 

היא שוב נמחקת ומנסה לעכל את מה שארע. סמנתי אותה עם הפיפי שלי בתוך התחת שלה. 

ואז שוב מוחץ אותה וסותם לה עם היד הגדולה שלי את הנחיריים שלה ואת הפה. ומחכה. וסופר. אחרי כמה שניות היא מנסה כבר להלחם על האוויר שחסר לה.

את צריכה להבין זונה. נשימה זה אוברייטד. זה שאת נושמת לא אומר שאת חיה. וזונה כמוך חיה בשביל חוסר הנשימה הזה. הרגעים האלה. דווקא הרגעים האלה שאת לא נושמת. רק בשביל זה. זה הייעוד שלך בחיים. ואת לא תשכנעי אותי אחרת. את זונה וחור ושפחה ועכשיו גם אסלה. ושום דבר לא ישנה את זה ולא משנה בכמה טייטלים תתחבאי שם מתחת לחלוק הלבן. 

מניח לה לנשום והיא משתעלת ונושמת בכבדות ורק אז אני יוצא מהתחת שלה ומחבק. חזק. ולא מרפה. זו היתה פעם אחרונה שאת עושה את זהזונה שלי. פעם אחרונה.

Elsa​(אחרת) - מה חשבת, בראטית זה קל? ; )
אם נהיה אמיתיים, רוב הסיכויים שזה עוד יחזור על עצמו.. אולי תזכורת מידי פעם לא תזיק btw
לפני שנה
חניבעל - מהאכפתליאני...זה התחת שלך
לפני שנה
blackheart - כן. זה היה ממש מחרמן.
לפני שנה
חניבעל - תרומתי הצנועה לקהילה
לפני שנה
לילי ש' - נשמע כיף ממש
לפני שנה
חניבעל - מוי כיף
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י