בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני שנה. 5 בנובמבר 2022 בשעה 19:55

היא פותחת לי את הדלת עירומה כביום היוולדה. אני מופתע לרגע ומסתכל בזריזות לחדר המדרגות לוודא שאין שם מישהו. קורקינט בידי הימנית שהיא שכחה אצלי ברכב כמה ימים לפני זה. תיק צעצועים על כתף ימין ותיק המשרד הנייד שלי על הגב. 

ככה את פותחת לי קטנה?

היא מצחקקת בקול. הקדמת אבא!!! 

כן הקדמתי קטנה. ונכנס פנימה.

אני טורק את הדלת לפני ששכן באמת יראה את הקטנה שלי עירומה . משעין את הקורקינט על הקיר ומניח לרגע את התיקים ואז היא פשוט קופצת עלי למתקפת נשיקות.

אוחחח קטנה ואני לוקח אותה איתי לישיבה על הספה כשהכלב הקטן שלה מקשקש תמידית בזנב ומנסה להפריד ממנו. לילי החתולה מתחבאת מתחת לשולחן הפינתי בסלון ומייללת לי 'מיאו' בהתנשאות רבתית.

אני מתיישב על הספה ומעלי יושבת הקטנה עירומה ומחבקת ומסתכלת עלי בעיניים ירוקות גדולות.

כמה שעות אחרי זה אני מוצא את עצמי צובע עם הקטנה ששוכבת בעירום לידי מחברת צביעה של דיסני. היא צובעת את הפרחים ואני נתקעתי עם השמלה האדומה של מיני מאוס. כאילו לא עברו עשר שנים מהפעם האחרונה שעשיתי את זה מסיבות אחרות לגמרי.

אני קולט אותה יוצאת מהקווים בעוד שדווקא אני מקפיד להשאיר את הצבע בתוך המקטעים. 

דברנו על זה קטנה. אם עוד פעם אחת את תצאי מהקווים אבא יצטרך לזיין אותך בטוסיק. 

היא רוטנת במבט כועס עם עיניים ירוקות גדולות. ואם אתה תצא מהקווים אבא, אני אז....?

שלא תחשבי על זה אפילו.

והיא צוחקת . הבראטית הקטנה. הקטנה ממש מתפקעת. 

יותר מאוחר אנחנו עובדים על המחברת שלנו. משימות קטנות שהיא קבלה מאבא. משימות קינקיות. משימות שהיא צריכה לעשות לבד עם עצמה. ואת הרב עם אבא. ומדבקה של סוסי פוני היא תקבל עם כל משימה שהיא עושה ומתנה קטנה אחרי כל חמש משימות שבוצעו. לצד המשימות התחלנו גם לרשום את כל הפנטזיות המשותפות שלנו. מן משחקי תפקידים של אבא וילדה. סיטואציות מחיי היום יום. וכאלה אחרים. משהו שהוא לגמרי שלנו ושל הראש הקינקי שלנו. יושבים על הספה ועוברים על המחברת. זה שמקשקש מפריע לי ומנסה להרים באפו את היד שלי לליטוף ולילי הפעם מאחורי הטלוויזיה שלי שוב מברכת אותי במן מיאוו מתנשא. 

לפעמים אני משאיר את המחברת אצלה שתשקט אותה. לפעמים לוקח אותה אלי כדי להוסיף עוד משימות לקטנה. אולי נספר על חלק מהם. אולי לא. היא ממש אוהבת את השיער שלה ואני מבין למה. שיער ג'ינג'י שאני מקבל קבוע עם שתי קוקיות ארוכות ארוכות. היא מטפחת אותו לרמה של ימי חפיפה קבועים בשבוע. זה לא מפריע לי (ולה לצורך העניין) למשוך לה חזק בצמות כשאני מזיין אותה במיטה. זה יכול להפריע אם בטעות אשפריץ על השיער שלה נוזלים שהם לא מים נגיד את זה ככה. 

היא נפרדת ממני בדלת כשהיא שוב עירומה ושתי צמות ג'ינג'יות ארוכות מכסות פטמות קטנות. ואני זה שנזהר שאחד השכנים בטעות לא ירד במדרגות ויסתכל לכיוון. זה שמקשקש גם בא להפרד ממני בתקווה שיזכה לעוד טיול בחוץ איתה. מעבר לשישה ביום שהוא במילא מקבל. ולילי שוב מתחת לשולחן ההוא. מסתכלת עלי לא מרוצה ופולטת...אויש תשתקי גם את כן. אני יודע. 

 

Funny Bunny - אאאהה זו שלמות 🥰
לפני שנה
ילדה צמאה לדאדי​(נשלטת) - You are a king of compartmentalization
לפני שנה
ווינX - כבר 6 מדבקות אבא😇
לפני שנה
חניבעל - מתנה ראשונה בדרך קטנה 🥰
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י