צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני 4 חודשים. 7 בדצמבר 2023 בשעה 16:38

מוציא את הזין מהשקית החומה וממשיך במשימות בית. מתעלם מרעשי רקע . כל מיני גניחות לא מרוצות כאלה. לשון שמשתרבבת לה מחוץ לשקית חומה .מכין לעצמי קפה. זה קטע שבעבודה אני שותה את הבוץ הראשון בארבע וחצי בבוקר. את הבוץ השני בשש. ומשם אני כבר מאבד ספירה ואילו בבית אני שותה טסטר. ראבאק. חוזר לשקית החומה בעודי מתקשר לאמא שלי ונועץ שוב את הפלאג עמוק עמוק בטוסיק של השקית חומה. מדבר עם אמא ואני דוחס עוד פלאג אחד קטן לטוסיק של השקית יחד עם הפלאג שכבר נמצא שם. עוד קצת מאמץ ותצליחי. לא לא אמא. דברתי עם שקית. סיפור ארוך. עזבי. הנאקות שלה נשמעות היטב. ותירוצים יש למכביר.

סוגר את השיחה ומעניק כאפת השכמה לשקית שהעיזה להכניס את הלשון חזרה. חוזר לזיין לה את הגרון . הלשון המשורבבת מבייתת לי את הגרון שלה. מהרהר אם זה מאוחר להתייעץ עם המתווך של הדירה בעודי משפד לשקית את הגרון. השיחה ממתינה למענה ואני מועך את השקית על הזין וממשיך בסטירות רענון. השקית אוהבת את זה יותר ממני . הזין הזה מסנן אותי. בן של.

משחרר חבלים וגורר את השקית לשירותים עם לפיתת שיער קרקפת. מכניס את השקית לאסלה ומזיין אותה בכוס. לא מגיע לשקית שאזיין אותה בתחת. מוריד את המים והשקית הזו נשטפת ונרטבת. מסתכל על הקיר .וואלה. אתקין פה מדף פה למעלה .

 

 

שועלית - נראית מאוד שימושית השקית
לפני 4 חודשים
חניבעל - שקית רב פעמית
לפני 4 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י