אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני 13 שנים. 5 באפריל 2011 בשעה 8:16

אחראיות (המדריך לנשואים בדסמים).

אתה שולט במלוא מובן המילה. אתה שולט עליה במלוא מובן המילה. ימים טובים יותר.טובים פחות. תקופות. מצבי רוח.משברים.חיי נישואין והצרות שלהם.שאלות.דילמות.חלופות.חיים אחרים.
כשבחרת להיות לה לבעל שולט לקחת על עצמך אחראיות לא מבוטלת. אחראיות מאד כבדה. אתה הרי מחויב להיות שולט גם על צרכיה. המיניים והנפשיים.
נשלטת במערכת יחסים בסדמית רגילה יכולה לבחור. יכולה ללכת. יכולה להתנתק. אם היא עוברת סשנים עם אדון שלא באמת מספק את צרכיה היא יכולה ללכת. להמשיך לחפש. להתנסות. לחפש אחרים. לגוון.לנסות דברים חדשים. למצוא מישהו אחר. להשאיר לעצמה תמיד את זכות הבחירה.להחליט בכל רגע נתון לעזוב וללכת.
נשלטת נשואה לא יכולה. ברור שיכולה אבל ברגע ויש ילדים ומסגרת והתחיבויות התהליך מן הסתם קשה שבעתיים.יש להתחשב בעוד כמה אספקטים. לקחת בחשבון הכל.
נשלטת רגילה יכולה בעצם לנסות הכל.אם היא רוצה לנסות gang babg אין שום דבר שיכול למנוע ממנה לעשות זאת. ובעצם כל דבר.לעבור חווית אונס (בהסכמה). חטיפה. כליאה.חניקה.טביעה. ביזאר.החדרות קשות ופיסטינג.מדיקל ובעצם כל דבר שנחשב אקסטרימי למרבית אנשי הקהילה.
נשלטת נשואה לא יכולה. היא יכולה רק אם זאת הדרך שהתווה לה השולט שלה. היא יכולה אם הפנטזיות שלה הם גם הפנטזיות שלו. היא יכולה אם הסקרנות שלה היא גם הסקרנות שלו. ההתנסויות שלה הם ההתנסויות שלו. הפטיש שלה זה הפטיש שלו. יכול להיות שהוא עשה את זה גם לפניה. עם אחרות.סביר להניח שגם אם היא לא תתלהב מזה היא תנסה את זה.
כך שלשולט נשוי יש אחראיות מאד כבדה. מעבר לאחראיות שיש לכל שולט באשר הוא לגבי שפחתו.הצרכים המיניים והנפשיים.
שולט נשוי אחראי על צרכיה גם במקרים והוא לא יכול לספק לה אותם.
שולט רגיל יכול לבחור. אני מסכים ללכת על זה.למרות שאני לא מתחבר. הוא יכול שלא. הוא לא חייב.
המחוייבות שבאחראיות היא יותר גדולה לשולט נשוי. את תקועה איתי.את תקועה עם הסטיות שלי ועם הפטישים שלי.אם אני למשל אוהב רק להצליף ולא מתחבר לשום דבר אחר אז את תקועה איתי ולא תוכלי לנסות שום דבר אחר כל עוד את איתי.
לא כך צריך להיות הדבר.
שולט נשוי צריך להיות זה שגם במחיר ויתור על גאוותו וסגולתו ייתן לשפחתו את אשר חפץ ליבה ותשוקתה.גם אם הוא לא מתחבר לזה. גם אם זה לא בא לו. גם אם הוא עובר משברים אבל סוחב אחריו אותה.האם זה שלא בא לי אומר שגם את צריכה להתנזר? האם העובדה שאני לא מתחבר לקשירות אומר שכל עוד את איתי לא יקשרו אותך?
אתה צריך להיות מודע. אתה יודע. אני יודע. אתה צריך לוותר.אתה צריך לדעת למחול. לא לה. לעצמך.
שאלו אותי לא מזמן מה זאת אהבה. עניתי את מה שאני יודע. אהבה זה לוותר על עצמך לטובת האחר.כמו שאתה חושב על טובת ילדיך קודם טובתך שלך כך גם לגבי שפחתך הנשואה לך.
אתה צריך לדעת שלפעמים אתה יכול רק לעמוד בצד וזה בסדר. אתה צריך להיות יותר בוגר. יותר מתחשב. יותר משחרר.יותר מודע. יותר טווח ארוך. פחות טווח קצר.זה אולי נכון לגבי כל דבר בחייך. אבל אתה צריך להיות יותר אחראי.

השולט אור​(שולט) - רק מילה אחת...

נכון!
לפני 13 שנים
firefly​(נשלטת){עקרב שתלטן} - נכון מאוד אבל לא רק לגבי יחסי שליטה במערכת נישואין.
נשלטת מפתחת תלות ריגשית עמוקה בשולט שלה. מכאן, לא על כל תחושת חסך היא תקום ותלך.
והנאמנות, היא הכרחית גם ללא טבעת.
לפני 13 שנים
חניבעל - צודקת. ציפיתי לתגובה הזו ואני מודה לך. הרי ברור שחיי נישואין ולו רק בגלל הכתובה והטבעת אינה פונקציה ופרמטר לכלום האמת. לא יותר משניים שמנהלים מערכת יחסים כזו או אחרת וחוץ מהעניין החוקי הכל אותו הדבר אם לא עצום יותר.
לפני 13 שנים
מתוקף אישיותה - צריך ויותר.חיבור מילים שמכביד עלי.
צריך???
לא רוצה???

ומזמן גיליתי שלא צריך להיות יותר אחראי. אלא להיות יותר מפרגן.פחות בעל אגו...

וכמו שfirefly כתבה - דוקא מי שאינו נשוי זה לזו מגיע לקשר הזה מתוך ידיעה שפה ינתן הכי הכי כי זה מה שאין בעולם האחר.

ולפעמים אני לא יודעת למי קל יותר - לאלא שנשואים זה לזה או לאלא שנאלצים לקיים עולם מקבילי....

כל קשר סוחב איתו דילמות ובלגנים.זה היופי זה הקושי.

הארונת : ואחראיות היא הרבים של אחראית :-)))

לפני 13 שנים
האזוקים - כדי שקשר יצליח חייבת להיות אחריות לשולט כלפי הנשלטת וזה לא קשור לנישואין.
לפני 13 שנים
חניבעל - ברור.לא חושב שהיה פה ויכוח הרי. זה כלל לא קשור לנישואין. האישיו פה הוא יותר על תחומי האחראיות של השולט לדעתי.
לפני 13 שנים
כחול הזקן​(שולט){ים של אהבה} - אני קורא את הפוסט שלך ואני מסכים איתך בהכל למעשה.
שיש קשר של נישואין או מערכת יחסים זוגית עם המון אהבה ויש משפחה השליטה למרות שהיא נמצאת.לפעמים ישנם משברים כאלה או אחרים .
לפעמים אתה משקיע במקומות אחרים ולא בשליטה עצמה ,אלא בזוגיות שלכם יחד בתור בעל ואישה.
לעיתים רחוקות המומנטים של השליטה נעלמים ל הם והאהבה והזוגיות תופסות מקום נכבד וחשוב.
השאלה שנשאלת היא אחרת !
במידה ואתה משקיע בנישואים שלך בזוגיות שלך ולנשלטת שלך (אישתך) או הבת זוג שלך אמורה להעלות את זה מולך או לשתוק ולחכות לרגע שאתה תחליט?

נ.ב. אוהב את בלוג שלך :)
לפני 13 שנים
חניבעל - קודם כל ברוכים הבאים ואני שמח שאתה פה. אני מעריך כל קורא נאמן לי ולעולם לא לוקח את זה כמובן מאליו ולכן תודה.
השאלה שלך במקום. למדתי שרק כדרך שיתוף בין עם זה עם אנשים אחרים ,זוגתי לצורך העניין או בכתיבה אתה מגלה דברים על עצמך שלא תמיד אפשר לגלות לבד.
כך שהצורך כמו שאתה קורא לזה" להעלות את זה" מעל לפני השטח משרת את כל הצדדים.
כשם שהנשים שלנו עושות אותנו לגברים יותר טובים כך הנשלטות שלנו עושות אותנו לשולטים יותר טובים.
לפני 13 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - הכל עניין של סדרי עדיפויות.
ולפעמים גם שאלה של כמה חשיבות אתה מייחס לדבר מסויים. למשל, נאמנות פיזית. לא לתת לאף אחד אחר לגעת בה. כמה זה חשוב? עד כמה זה חשוב לה שאף אחד לא ייגע בה? וכמה זה חשוב לממש פנטזיה כזו או אחרת?
ואין מדד אובייקטיבי.
בדיוק כמו שאחד אוהב קשירות והשני אוהב יריקות.
כמו שלכל אחד הפטיש שלו, לכל אחד הדברים שהוא מוכן לוותר עליהם. כי אתה אוהב, אז משהו צריך ללכת.
לפעמים זו הרכושנות שצריכה ללכת. לפעמים זה האגו שצריך ללכת. לפעמים זה הרצון להגשים לה את כל החלומות שצריך ללכת. אולי גם זה בעצם האגו שהולך.

אני אוהבת את איך שאתה גורם לי לחשוב.
אני אוהבת את איך שאתה מסתכל בכנות וענווה על נושאים שמטרידים אותי ואני מאמינה שעוד רבים כמוני.

סדרי העדיפויות שלי שונים משלך. שלנו שונים משלכם. והם בבחינה מתמדת. "כל עוד את איתי לא תחווי X". אני חושבת על זה לפעמים. יש דברים שלא אחווה יותר לעולם, כי בחרתי בגבר שלא מוכן, וגבר רכושני.
לפעמים זו גם שאלה של מה שווה את זה. כי כאמור, משהו צריך ללכת. לפעמים זו הרכושנות. לפעמים זה הפטיש. עד כמה חשוב לבחור דווקא בזה ולא באחר? למה דווקא זו הבחירה?
לפני 13 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - (אגב, אין לי פה טענות נורמטיביות ואני לא מנסה לרמוז על התשובה. אני חושבת שהשאלה מה יותר חשוב תמיד עומדת והתשובה נזילה).
לפני 13 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - קראתי את הטקסט הזה בכאב.

אני לא מאמינה באחריות חד-כיוונית. אתה מדבר כל הזמן על אחריות, אבל האחריות, מתחת לכל יחסי האדון-שפחה שלכם, היא של שניכם. כי אתם מתקיימים גם כגבר ואישה ובמרחב הזה אתם עומדים אחד מול השנייה- שווים.

יש אלפי בחירות שעושים בחיים ובכל רגע מצמצמים עוד ועוד אפשרויות. אפשר להסתכל על זה בעצב ואפשר לראות את זה אחרת. עצם מעשה הבחירה נותן לך כוח. יש כוח במקום שבו יש גבול. שבו לא כל המעשים מותרים.

אני גם חושבת שזה עניין של סדר עדיפויות, אבל אולי במובן שונה מיולי. אני חושבת שזה עניין של הגשמה עצמית. כל עוד דרך הביטוי העצמית של שניכם היא בעיקר מיניות, מן הסתם אתם תמשיכו לרדוף אחרי דחיקת גבולות ואתה באמת תרגיש שאתה עושה לה עוול כשאתה מגביל את היכולת שלה לחוות את העולם.
אני לא בטוחה שזה עניין של בחירה, שאפשר להפסיק את זה כי רוצים. סביר להניח ששניכם בחרתם זה בזו כי אתם מבינים אחד את השני ממש טוב על המישור הזה. אתם מדברים באותה שפה ושניכם ממשים את עצמכם דרך מיניות.

אתה מאוד אמיץ שאתה כותב את זה פה ואני מעריכה את זה מאוד. בגלל שאתה כותב פה, אני מרשה לעצמי לשאול, אתם חייבים ללכת בדרך הזו? אין נתיב מימוש-עצמי, גם מיני אבל זוגי שאליו אתם יכולים לפנות?

אתה מדבר פה על אחריות, לשניכם יש אחריות למערכת היחסים הזאת. אף אחד לא יודע במה היא יכולה לעמוד מלבד שניכם, אבל זה מדרון חלקלק (ומפתה וחלקלק ומפתה) מאוד. אני חושבת.
אולי גם אתה, כמו הבחור שלי, אוהב לעמוד על גדרות? לתת עוד פוש קטן ולראות מה קורה?

ואולי אני סתם מקשקשת ומרשה לעצמי להתערב כי בוקר וכל הבקרות שלי לא ערות לגמרי.
אם זה ככה, אני מתנצלת.
לפני 13 שנים
פייה{O} - אני דווקא חושבת שמה שכתבת תקף לכל זוג נשוי, בלי קשר דווקא לבדסמ.
אני אצא מגדרי על מנת להגשים לבעלי כל פנטזיה אפשרית לא בגלל שאני נשלטת אלא בגלל שאני אישתו ותפקידי לספק אותו, ואני יודעת שהוא עושה את אותו הדבר מבחינתו.
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י