שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני 9 שנים. 23 בדצמבר 2014 בשעה 20:43

להעצמת הקריאה- PLAY ואז להתחיל

"תכנס"...

היה פעם משהו מאד קסום בזה. אני לא מכירה אותם והם לא מכירים אותי. האדון שלי היה זה שממיין אותם. בוחר אותם. מדבר איתם. קובע את המחיר. לוקח את הכסף לעצמו. מחייך מהצד. משלב רגל. מוזג לעצמו את הגלנפידיך או משהו כזה. כמו בכל פעם. לא מעשן. 

"אז הנה הכללים ותקשיב טוב בעיקר בגלל שזו הפעם הראשונה".

ללא הקדמות מיותרות. הכי טוב. ללא הקפה של לפני והסיגריה של אחרי. ללא הטיזינג והמשפטים הקבועים. ללא הטקסיות המשעממת. ללא הפתגמים הבנאלים שכולם אומרים. הואניליות של הבדסמ עם אותם משפטי מפתח שוב ושוב ושוב ושוב. ללא השמות. ללא השאלות המפגרות. איפה עובדת. האם הכרת בצבא את...איך את רואה את השליטה. מה זה עושה לך. מה הדבר הכי אקסטרימי שעשית. יאק.

"לא להשאיר סימנים מעבר למקובל. יכול לזיין בשני החורים. אין בעיה. קונדום כמובן. אם יש שאלות אז אתה שואל אותי. היא רק החפץ פה. רק החור. רק כלי הקיבול. אתה לא מקלל אותה. לא משפיל אותה .לא מגדף. רק מזיין גומר והולך.  האם זה ברור?"

אם בפעמים הראשונות פשוט נשענתי על משענת הספה אז כבר השתדרגתי לחמור. החמור מעץ. קבועה בתוכו כשהראש והידיים בצד אחד והתחת בצד השני. אם בהתחלה הייתי נאלצת לעמוד במשך כל הזמן הזה על הרגליים אז לאחרונה שדרגתי להדום המרופד. אחחח השרירים השרירים.הוא לא הסכים לממן את הריהוט מהכסף שאני הבאתי. 

"ועוד משהו. שום מילה על הכסף. זה עניין שלנו בלבד. החפץ אינה צריכה לדעת. החור לא קשורה לכסף. וזהו. לך תשתולל..."

היו כל כך הרבה שאני לא יכולה כבר לספור. היה משהו קסום בזה פעם. לא לדעת מי. רק לקבל את הזין והגמירה. האם זה באמת משנה מה השם שלו? מה הוא עושה? בן כמה הוא? אולי הרגשתי לפעמים בני כמה הם. לפי המגע של הידיים על התחת. לפי הגניחות. רובם היו דווקא מבוגרים. אבל היו גם צעירים וצעירים מאד. מעניין לכמה ביתקתי את הבתולים. לייק. 

הוא מתקרב אליה בזהירות. מניח את הזין החצילי והמעוקל שלו על הרווח בין העכוזים שלה. מניח לזין שלו להתנפח. 

העיניים מכוסות. אני בחרתי. הידיים מקובעות והראש מקובע בתוך חמור העץ. אני בחרתי. ההדום לרגליים העייפות. אני התעקשתי. הגאג בפה. הוא החליט. 

הוא מכוון לכוס שלה. פולט נחירה גסה. נחירה שהיא חלק מהצחוק שלו. ואז היא רועדת. משהו שם לא מסתדר. משהו פה לא יושב נכון. מכניס את הזין לאט לאט פנימה. את עטרת הפיל המכוערת הקבורה בתוך הקונדום. הרגליים רועדות. הוא מכניס את הזין לאט לאט פנימה. ס"מ אחרי ס"מ. היא מנידה את ראשה לצדדים. מעולם לא היתה פה מילת בטחון. מעולם היא לא הפסיקה אקט. פעם היה באמת קסם בזה. עוד נחירה. הידיים המאסיביות מונחות על פלחי התחת הלבנבנים שלה. הזין העבה מוחדר פנימה. ס"מ אחרי ס"מ. היא מתחילה לרעוד. הגלגלים חורקים. נושכת את שפתיה. מריירת ולא מהמקומות הנכונים. ברגע אחד היא כבר לא רוצה להיות שם. מאיפה הוא מוכר לה. הוא מתחיל לזיין אותה בכוס. מכניס את כל מפלצת הבשר שלו פנימה. מפלצת הבשר החצילית. טבעת הניטים צורבת כמו כוייה בעכוזה. מאיפה הוא מוכר לה. האם הוא יודע או לא. האם האדון שלי יודע או לא. נחירה. צחוק נחירתי. מכניס שוב את הזין שלו פנימה. אתה בטוח שאתה לא מכיר אותה? היא רוצה לצאת משם. זה כבר לא כיף. היא מתחלחלת. זה הוא . זה הוא. עשרים שנה והטבעת אותה טבעת!! הנחירה אותה נחירה!! לאאאא.....זה לא קורה....הוא לופת את עכוזיה בחוזקה. לש אותם ומתחיל לפמפם אותה בכוס. היא מתחילה לגנוח ורק מאיצה את קצב הנחירות שלו. היא נהנית מזה הכלבה. אני רוצה לצאת. אני רוצה לצאת. היא מנסה איכשהוא לסמן אבל איך. היא רועדת וקופאת במקומה. בדיוק כמו אז. האם הוא יודע או שהוא לא יודע. האם האדון שלי יודע? הוא יודע כי ספרתי לו. האם הוא יודע שזה הוא? עכשיו הוא כבר בקצב מהיר של זיון. מכניס מוציא ונוחר. מכניס מוציא ונוחר. נותן קונטרה קטנה על החלק הקדמי של ירכיה הצחורות. רק כדי להדק את הזין אליה. שייכנס הכל. עד לביצים. ס"מ אחד שלא ירגיש מקופח. ללא מילים. ללא הפוגה. כמה שעות אפשר לזיין את הדבר הזה? זה הוא. זה חייב להיות הוא. היא שומעת את הקול שלו ויודעת ללא ספק שזה הוא. הצציילוווו....היא מקובעת ברגליה. בידייה. בראשה בפיה. מנסה להניד את ראשה מצד לצד. קדימה אחורה. למעלה למטה. היא מנסה לשחק עם הלשון על הגאג הכפול . כזה שפולט ממנה רק המהומים. ללא קול. ללא עונה. כמו פעם. נחירה. פעם זה באמת היה קסום. האם זה היה המשפט פתיחה שלו או שלי? הוא מוציא את הזין החצילי שלו מהכוס שלה ומכניס לחור של הטוסיק הצר שלה. כמו פעם. הוא מכניס לאט לאט את הזין לתחת שלה. היא צווחת לתוך הגאג. הוא שומע או לא שומע. הוא יודע או לא יודע. נחירה. נחירה וקסם באוויר. כושלת ברגליה אבל משופדת על הזין שלו שלבדו מרימות אותה. מתחיל לשפד אותה בחור תחת. פעם זה היה קסום. אני בוחרת. אני בוחרת. אני בוחרת שהוא לא יודע. אני לא אגיד כלום. זה יעבור. לא קרה כלום כמו שפעם אמרו לה. זה בראש שלי. זה רק בראש שלי. הוא לא יודע שזו אני. ההשפלה. אוחחח ההשפלה. נחירה. הטבעת נוקשת על עכוזה. טוק טוק. מי שם? והזין חופר בה פנימה. עוד יותר עמוק מהכוס שלה אבל זה לא באמת הזין שהגיע כל כך עמוק. פעם זה היה קסום. אני רוצה ללכת. אני רוצה ללכת . אני רוצה שיפסיק. כמו פעם. זה נמשך כמו נצח. זה לא מפסיק. אבל אז זה הפסיק. הוא יצא ממנה. ליטף לה את התחת. זה היה קסום. זה באמת היה קסום. נחירה. 

טריקה בדלת. חיבוק מאחורה. הכל בסדר?

לאאאאאאאאאאאא. לא הכל בסדר. עדיין קבורה בתוך הגאג. תן לי כמה שניות להתחבא מתחת לגאג ולכיסוי עיניים. הוא לא פה נכון?

הוא פורם לה לאט את אזיקי העור ברגליים שהצמיתו אותה להדום בפישוק. לאחר מכן פותח את המנעול ומרים את חצי החמור עץ.

תן לי להישאר ככה עוד קצת. עוד קצת. אני עוד לא יכולה. הוא הלך נכון? נחירה. זה בראש שלי או לא. הוא יודע או שלא יודע? פעם זה היה באמת קצת קסום. 

מגיע מלפניה. זה האדון. אני בטוחה שזה האדון. הוא בחדר או שהוא עזב? היא עדיין לא יכולה להגיד ולא בטוחה שגם רגע אחרי תשאל. 

הוא מסר לך משהו...השאלה אם את רוצה לדעת מה הוא אמר? 

האם הוא ידע או שלא ידע...

הוא מסיר את הגאג מהפה שלה. אוסף את נוזליה מהפה שלו.

מתחילה לפרוץ בבכי חסר מעצורים. דולפת. הוא אוסף אותה אליו. מכרבל אותה עליו. ידע או שלא ידע. 

רוצה לדעת מה הוא רצה למסור לך?

ידע או שלא ידע. 

מבט קטן. היא לא מסוגלת להביט כרגע בעיניו. הוא ידע או שהוא לא ידע. 

האדון מקרב את שפתיו לאוזניה. הוא רצה למסור לך....ש...

 

בלוסום​(לא בעסק) - סדיסט! מה ההמשך?... *רוע*
לפני 9 שנים
חניבעל - זה סיפור מזעזע. לא עושה המשכים לדבר הזה.
לפני 9 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - תכלס... במחשבה שניה הוא ידע ושם אותה שם,
לא היתי רוצה לדעת איך זה מסתיים... זה די כותב את עצמו..
לפני 9 שנים
Whip​(שולט) - סיפור מזעזע, כי זה עלול לקרות.
כתוב מצוין, כמובן. זה רק התוכן שגורם לחלחלה...
לפני 9 שנים
חניבעל - אוהב להכנס למקומות האלה. תחום אפל זה התחום של הפוסט טראומה. בטח עוד אכתוב עוד כמה זוועות על זה.
לפני 9 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - אמי מקווה בשבילו ש.
לפני 9 שנים
חניבעל - ש...?
לפני 9 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - סיים אתה, אסיים גם אני.
לפני 9 שנים
Tainted​(לא בעסק) - שאתה כותב.... }{
לפני 9 שנים
חניבעל - שאני כותב מה?! נעתקו המילים זה לא תירוץ.
לפני 9 שנים
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - דייייי.....
אתה והכתיבה שלך.... }{

לפני 9 שנים
חניבעל - אני מעדיף שכבר תגידי לי מה את באמת חושבת על הטקסט הנורא והלא פשוט הזה. תחסכי את הקומפלימנטים... אז אני יודע טיפה לכתוב...אוקיי :)
לפני 9 שנים
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - זה מזעזע ומסקרן, מגעיל ומחרמן.
אבל בעיקר יצאתי מבואסת שאני לא יודעת ממש מי זה היה ומה קרה בסוף....מה הוא אמר לה.
ואני רוצה לדעת שהיא אסופה בסופו של דבר, שהטראומה לא ממשיכה לשחק בה...
לפני 9 שנים
Ollie​(נשלטת) - אני שונאת אותך. 😢
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י