שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

רסיסי שליטה

מחפש לצלול לעומק.
לפעמים נהנה גם לשחות ברדודים.
ואם זה מתאפשר, אז גם לכתוב על זה.
לפני שנה. 8 באפריל 2023 בשעה 15:01

מעניין עד כמה חריג מה שאתאר פה. (פוסט נטול pc. נראה לי, לא מבין בזה)

 

המשיכה שלי לנשים היא ציר, יש מושכות יותר, יש מושכות פחות. וזה מורכב מהמון דברים קבועים או משתנים - מראה, אופי, גוף, ריח, אינטליגנציה, הומור, דיבור וכו׳ וכו׳ 

בזה אני כמו כל גבר/אשה.

אבל יש קבוצה שניה: בני אדם שאני פשוט לא נמשך אליהם. נאדה. הם מחוץ לציר. גברים נניח נמצאים שם, וגם לא מעט נשים. מאפיינים מסוימים חיצוניים או פנימיים יכולים לגרום לי לא להימשך למישהי.

למשל רזון קיצוני מייצר אצלי אפס משיכה. אלה יכולות להיות בנות שחברים שלי חשבו שהן יפות ממש וחברות שלהן קינאו בהן בטירוף על המשקל שלהן, אבל אצלי זה מכבה. 

(זה פי.סי לכתוב היום דברים כאלה? כי כבר ראיתי פה בכלוב מלחמות על פחות מזה, אבל בכל אופן זה בלוג שלי ומייצג כמובן רק אותי ואין לי כלום נגד שמנים/רזים)

העניין הוא כזה: מישהי שהיתה מושכת עבורי יכולה לעבור ולהיות לא מושכת. בכלל. התנהגויות מסוימות, תכונות אופי כאלה ואחרות. זה לא קורה המון, אבל בהחלט קרה לי כמה פעמים. גם לאחרונה.

קורה גם שמשיכה למישהי הולכת וגדלה לאחר היכרות איתה. או יורדת אבל עדיין קיימת.

מה שלא קורה - ברגע שאני לא נמשך לאדם בכלל, זה לא ישתנה. אין בסיס של משיכה. זה חד כיווני. אולי אולי אם יש גורם ספציפי לאי-משיכה הזו והוא נעלם(למרות שלרוב זה לא יעזור)

 

ופה יש טוויסט מוזר:

פעם ב.. נדחפת לי לחלום מישהי (יכולה להיות מישהי שאני מכיר ולפעמים מישהי מפורסמת) והחלום יהיה אירוטי מאד. חלום ממש, לא לשבת במשרד ולדמיין שהסמנכ״לית קושרת אותי למעקה ומציירת לי קווים אדומים עם שוט על הגב, שזה חלום נהדר כמובן, אבל אני מדבר על כזה שישנים בו ולא מתזמנים אותו.

והמישהי שם בחלום זו מישהי שאני חד משמעית *לא* נמשך אליה. או לפחות עד אותו לילה לא נמשכתי אליה, כי באופן חולני ומאד מוזר החל מהרגע שאני קם ומבין מה היה בחלום - הדמות הזו הופכת למושכת ואפילו מעוררת בי אובססיה קלה שלמרבה הצער אני לא עושה איתה כלום כיוון שאני משתדל להיות איש נורמטיבי.

כאילו ההחלום פותח לי איזה קפל ספציפי במוח ועושה טיפול המרה מאד מאד נקודתי כלפי דמות מסוימת והופך אותה מאחת שאני אדיש אליה לחלוטין למושא תשוקה רציני.

יש לי חברה טובה עוד מימי התיכון, שנים היא היתה בעניין שלי ואני אפילו לא נמשכתי אליה. היא הראשונה שזה קרה לי איתה, טיפול המרה לילי כזה גרם לי פתאום להסתכל עליה אחרת.

עד היום היא אחד האנשים הכי סקסיים שאני מכיר, והיא לא הטעם שלי בשום צורה.

זה מטומטם לחלוטין וזה קרה לי לפנות בוקר עם חלום אירוטי בקטע קיצוני על מישהי מפורסמת שלא אנקוב בשמה ושאני עדיין מנסה להבין איך לכל הרוחות היא הפכה למיני-קראש חדש עכשיו

מה הסיכוי שאני לא היחיד?

 

 

StreetCat - הסיכוי שאתה לא היחיד - גבוה
הסיכוי שעוד כמוך נמצאים פה - אין לדעת.

יכול להיות שהמוח שלך מחשיב את זה כסוטה ולא בסדר ולכן הופך את הבחורה לכ"כ מושכת?
לפני שנה
--Nir-- - זה אדיר שזרקת פה בכמה שניות את ההשערה שאני נתתי לזה אחרי כמה שנים
לפני שנה
Sugarush - גם אני נמשכת לא.נשים אחרי שחלמתי עליהםן חלום מעורר מינית.
לפני שנה
--Nir-- - גם כאלה שהיית אדישה אליהם לחלוטין קודם?
לפני שנה
Sugarush - אדישה עד נרתעת.
לפני שנה
--Nir-- - תמיד טוב לדעת שיש עוד שזה קורה להם (למרות שסביר להניח שאני לא איזה מקרה היסטורי נדיר)

זה מדהים בעיניי הקטע הזה. וגם מייצר קראש חזק ולא רגיל אחרי החלום
לפני שנה
Sugarush - בדיוק כך, קראש הזוי. מגועל מוחלט למשיכה מינית חייתית.
אחד הקראשים שלי מחזיק כבר 20 שנים.
לפני שנה
--Nir-- - כן כן כזה!
כמו הידידה מהתיכון שלא הייתי מסוגל לראות בה משהו מיני וכבר עשור וחצי שאני בקראש בלתי נגמר עליה
לפני שנה
Fashion kitty​(אחרת) - אה, קורה לי מלא הקטע עם החלומות שפתאום זה גורם לי להימשך לאנשים שאני או לא שמה לב אליהם או נרתעת מהם.
לגבי היעדר משיכה לרזון קיצוני-אף פעם לא הבנתי את כל האבי נעלבי סביב זה.
אני נגיד לא הבחורה הכי רזה בעולם ויש כאלה שלא אוהבים, או זה שאני לא מורידה שיער ערווה ויש כאלה שאוהבים חלק וכאילו, אם אתה לא נמשך אתה לא נמשך. יש 8 מיליארד בני אדם בעולם, אם מישהו אחד לא בקטע שלי יבוא מישהו שכן.
Pc סביב טעם אישי זה סתם מוזר.
לפני שנה
--Nir-- - תראי, זה לא הכי חכם להגיד לחבר/ה שאתה מכיר ״אתה לא מושך בעיניי כי X” וזה יכול להעליב, וגם אין סיבה לעשות את זה. אבל פה זה אתר שמדברים בו על קינקים וסטיות, אז ברור לי שלגיטימי לכתוב כמו שלגיטימי ורצוי לא לקרוא אם זה לא בא בטוב.

לפני שנה
Fashion kitty​(אחרת) - כאילו, נכון אבל אפשר פשוט להגיד שאתה לא מרגיש אותו דבר. לא חייבים לציין למה.
לפני שנה
Dominali​(שולטת) - אני הייתי מנסה להבין את הרציונל בחלום - למשל האם היה שם שילוב של פנטזיה חוזרת (פנטזיה מסוג מסוים שעוררה אותך) עם דמות שראית או חשבת עליה לאחרונה בהקשר אחר לגמרי, ואז זה כמו כל סיטואציה מוזרה אחרת בחלום שלא ברור מה הקשר בין הדברים בה, וכדאי להתעלם ממנה כי אנחנו מספיק מתוסבכים וזה... 😅🤣😅
לפני שנה
--Nir-- - היום זו לחלוטין היתה דמות שלא היתה לי בראש והגיעה לשם משום מקום
מניח שיש סיבות ללמה זה קןרה אבל כמו שאמרת.. אנחנו מספיק מתוסבכים:)
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י