אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 11 שנים. יום שני, 26 באוקטובר 2015 בשעה 16:00

לחזור מקנייה גדולה בסופר

להכין לי בערב פיתה קטנה מחיטה מלאה עם ממרח שום ועשבי תיבול, גבינת קממבר אגוזים עם נבטי אלפלפא טריים
קצת חצילים שסבתא שלי הכינה כמנת פתיח ודיאט קולה עם 3 קוביות קרח
מרגיש כמו החיים הטובים ממש!


לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י