שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 9 שנים. יום חמישי, 8 ביוני 2017 בשעה 22:53

אמצע הלילה

רואה את "הנוסע השמיני" (לא משהו)
נגשת למטבח ומתעצלת להדליק את האור

מפחדת שירוץ לידי ג'וק

D:  קורעת את עצמי מצחוק על דמיון רב (ועם זאת מוגבל -נוסע השמיני, גו'ק... המממ לא ממש אותן פרופורציות..) ומחשבות טיפשיות 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י