שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ראש השבט מספר...

שהפנטזיה של שנינו הופכת למציאות אחת...

כל הסיפורים הם אמת..האמת שלי..

הסיפורים..חלקם מציאות..חלקם בחלקם..וחלקם לא...
לפני 12 שנים. 25 ביוני 2011 בשעה 14:05

עם כל הזכרונות שאני מעלה כאן,על מצבים ועל המצב, על דברים שהיו וארעו לפני שנים רבות,[אבל די הרבה זמן אחרי שהדינוזאורים כבר נעלמו מעל פני האדמה] מדמיינים לכם אותי , כמו יושב הייתי אל מול מאוורר העץ החורק, שמסתובב לפי מהירות החולדה שנעה ומטפסת לשום מקום בתוך גלגל הסולם שלה,מתקן כזה פשוט , שצריך לשלוט בתנועה של המאוורר, אני מרים ומראה לחולדה תפוח, מה שגורם לחולדה לרוץ מהר יותר בתוך הגלגל ולמאוורר להסתובב מהר יותר. טוב, אפילו אם זה רק לפסק זמן קצר. כך שאני נאלץ לעבוד ולהרים את התפוח מידי פעם, לפחות כל עוד נשאר ממנו משהו..
ככה אני משער שאתם משערים לכם אותי, יושב על כסא הנדנדה,מרוח בשביעות רצון עצמית , מושך בעשן המקטרת, מלטף את זקני הלבן והארוך , מתנדנד אט אט ומספר לכם על איך היו מאורעות ואירועים שהשאירי בי זכרון או רושם כזה או אחר.
שומע את התלונות שלכם, למה לא מספר לנו בדיוק איך ומה מה עשה איתה בחדר? איך סישן אותה? איפוא השארת כל הפרטים העסיסיים?,למה לא נכנסת לפרטי היזע זרע ודמעות? הרי לשם כך התכנסנו ונכנסנו לבלוג,אנו קוראים אותך,רוצים יותר פרטים סקסיים,הרבה ריגוש מיני אנו מצפים ממך.
טוב, מצטער,כנראה קיבלתם ממני מיני ריגוש במקום ריגוש מיני..סורי.אבל אלו הם חיי ואספר ואדוש בהם כרצוני.
בסדר, צודק, אבל, למה לא תארת לנו את גופה העירום? איך היו שדיה ואם חלקה היתה בכל גופה? מה עשתה לך? ומה אתה עשית לה? איך הגיבה? תפתיע אותנו, תחדש לנו, תגרה אותנו, תן לנו בשר חשוף. חרמנות ומציצנות לשמה.למה אין? למה?
למההה???
אז זה למה, מנסיוני, שאני כותב תיאור סשן פונות אלי בזעם וקצף כל אחת וחצי השפחות שהיו לי ושואלות למה תארתי סשן שלהן עם מישהי אחרת, למה שיניתי דברים, ומקום. ולמה לא סיפרתי איך באמת היה.
ואז, ואז, בכעסם על החשיפה והתאור הלא מדוייק מבחינתן ,תחדלנה להתקשר אלי כל לילה בחצות לאחל לי לילה טוב. אז, אז איך ארדם לי? איך??


העליתי רעיון. עם מחשבה נוספת פיתחתי אותו, מה אם בגלגל הראשון תרוץ חולדה. ובגלגל צמוד בגודל כפול תרדוף אחריו חתולה ובגלגל כפול משל החתול ירדוף אחריה כלב. כמה אנרגיה אפשר להפיק..

צפונית תשובה לתלונות שהופנו להנהלת בלוג זה - נו..זה בגלל שאתה טיזר , מפזר כאן : שודיות ,גרמניות , בלונדניות מבלי לשתף את החברה , לא יפה!
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י