שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ראש השבט מספר...

שהפנטזיה של שנינו הופכת למציאות אחת...

כל הסיפורים הם אמת..האמת שלי..

הסיפורים..חלקם מציאות..חלקם בחלקם..וחלקם לא...
לפני 10 שנים. 9 ביולי 2013 בשעה 6:55

בזמן האחרון שאני משוחח עם נשלטות, הן מאד מתלהבות, אבל אח"כ התגובה היא:"אתה  נשמע מאד מנוסה עם הרבה ותק, יש לך ציוד מאד מגרה ומחרמן. אבל אני  חדשה, וללא נסיון כמעט. מפחיד אותי.  מחפשת מישהו שהוא בהתחלה כמוני"..

אז  בסיטואציה די דומה זה גם יכול להשמע כך:

       אשה במרפאה ,אומרים לה שהיא זקוקה לניתוח, היא שואלת מי המנתח, מראים לה אתר של מנתח מבוגר מקצועי ועם הרבה נסיון..   היא  נבהלת   ושואלת:" למה כל הסכינים והמשורים האלה, כל הצינורות המפחידים המשתלשלים מהתיקרה?

  "אולי יש לכם מישהו בלי הרבה  נסיון או ציוד? זה הניתוח הראשון שלי,  אני מעדיפה מישהו כמוני, ללא  הרבה נסיון לניתוח הראשון שלי לפחות..

         

rizla - במקרה נכנסתי, מה אתה משווה חיים ומוות למשחקים בחדר המיטות...
אל תיהיה ילד ותנסה להבין את החמודות כאן
יום טוב מותק
לפני 10 שנים
ראש השבט​(שולט) - מותק, חמדתי. את מוסרת גופך ונשמתך לאדם כמעט זר. זה הרבה יותר מורכב מרק ניתוח, הרבה יותר מהפיזי של הניתוח.. זה מכיל בתוכו יותר משמעות, הרבה מאד רגש וצורך..
לפני 10 שנים
rizla - קודם כל אני גבר חבוב, רגש משמעות הנאה תשוקה תגדיר את זה באלף ואחד מילים,חדר ניתוח זה חיים ומוות ושם העלילה מתרחשת בבית חולים, מקום שלא תרצה להיות בו לא?
אל תשווה את זה לחדר מיטות נעים על מזרן מוזיקה ושלל אביזרים שעושים טוב בחיייך
לפני 10 שנים
ראש השבט​(שולט) - טוב.. אתה גם גבר.. קורה,לא קראתי..

אבל גבר יקר וחמוד. אולי המושגים שלך הם כאלה.. העולם הזה מעט יותר מורכב מסובך ולא ברור.
בדיוק לשם כך קיים הפוסט.. להראות את הניגודיות מאלו שאינם מודעים או יודעים , לאלה התמימים כמוך שחושבים שהכל דבש ונופת צופים.. אז לא.. יש הכל מהכל.. בדיוק לשם כך קיים הפוסט הזה. להראות שיש פנים רבות לבדסמ. ואתה בדיוק הוכחת את הנקודה..
לפני 10 שנים
rizla - לא מסכים איתך חמוד, עם כל הכבוד יכולת למצוא השווה יותר הולמת, בכל מקרה לא מתווכח איתך, יום טוב תהנה
לפני 10 שנים
rizla - השוואה *
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - זה נכון שמישהו מנוסה הוא לרב בטוח יותר, יודע יותר וכו'
הדבר היחיד לגביו הן צודקות הוא שככל שאנחנו מנוסים יותר, יש לנו יותר דרישות וסף הריגוש שלנו גבוה יותר וזה באמת לא מתאים לכל אחת. מישהי שרוצה משחק לייט, בהחלט מתאים לה מישהו פחות מנוסה.
לפני 10 שנים
ראש השבט​(שולט) - שולט מנוסה מלכתחילה מבין מי העומדת מולו וייקח בהבנה ובצורה מאד שקולה ,יהיה זהיר בגבולות שלה. הוא זה שידע להבחין מתי היא בסדר ומתי היא במצוקה ושותקת. שולט נבון לא יכריח במקום בו צריך לוותר.. זה מאד חשוב להבין. אני בדיוק נמצא במקום לדעת כמה נזק נגרם משולטים או שולטות חסרי נסיון והבנה .יש לא מעט מקרים שמסיימים במיון. וזה קורה.. בדיוק במקום של כייף ומשחק,ובלי הרבה הבנה..עושים דברים מאד פשוטים, בסיסיים ,אבל פשוט לא מבינים את ההשלכות. כאן בנקודה זו עולה גם היכולת והשליטה והנסיון,כי כניסה להיסטריה הוא דבר שגורם לנזק נוסף.
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י