שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ראש השבט מספר...

שהפנטזיה של שנינו הופכת למציאות אחת...

כל הסיפורים הם אמת..האמת שלי..

הסיפורים..חלקם מציאות..חלקם בחלקם..וחלקם לא...
לפני 4 שנים. 15 ביוני 2019 בשעה 6:18

היא הייתה עירומה. שקטה מול הקיר החשוף,ידיה קשורות מאחור,רגליה פשוקות, קשורות היו למוט המתכת שעל הרצפה,על ישבנה נראים היטב עקבות השוט,השוט שהצליף בחדות, בכאב,זכרתי את מגע ישבנה החם בידי,כאשר חפנתי וליטפתי אותו באהבה,שמעתי את נשמותיה,את צפייתה למילה שתבוא.

מחכה בראש רכון שאומר,שאצווה,דרוכה,ממוקדת,מחכה למילה,שמעה את צעדי,שקטים ככל שהיו,מתקרבים אליה,ראיתי כיצד גופה נדרך,מוכנה לכל,מצפה,רוצה עוד,עוד מהכל שרק אבקש וארצה.

העברתי יד,מלטפת שורטת על גבה,מהעורף לישבנה,ידי נעה בין פלחי ישבנה החם,למקום החם יותר והלח,נוגע בשפתיים עורגות,מרגיש את לחות גופה הנכסף. מסיטה ישבנה לעברי ככל שיכולה,נשמות מהירות,אני משחק בתוכה,אצבעותיי נעות בה,סופגות את חום גופה,מרגישות את ההתכווצויות,את הלחות הזורמת בין אצבעותיי,נעות בטיפות גדולות לאורך זרועי.

אוחז בחוזקה בשערה,מושך צווארה לאחור,נושך בעורפה,מלקק צווארה,וממשיך בנשיכות חדות קצרות לאורך העורף,ומלקק לאט את מקום הנשיכות,ידי אוחזת בשד רך,אצבעותיי על פיטמה עורגת,אני לוחץ ומרפה,מלטף וצובט,מביט על פניה המגיבות למגע,מתמכרות לכאב,מתענגות על התחושה של הרגע.

ממשיך להיות בגופה,שנע סביב ידי,גופה מגיב לצביטות, לנשיכות, ולאצבעותיי שבתוכה,והמשחק נמשך,כבובה היא נעה,אין לה רצונות,אין לה בקשות,פרט לרצון,להיות שם.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י