"תני לי את זה" אני שומעת אותו אומר בין הצעקות שלי
אני יודעת בדיוק מה הוא רוצה
אני תמיד יודעת מה הם רוצים
אבל השכנים... אוי השכנים... אני מתחילה לחשוב
"תתפוצצי אני רוצה לשמוע" הקול שלו פוקד ומחזיר אותי לתוך המציאות
אני לוקחת המון אוויר לריאות וצורחת את עצמי למען ישמעו ויראו -
יש כאן אישה שגומרת היום
...
טוב.
אין ממנו הרבה בעולם הזה.
במיוחד אחרי השבועיים האחרונים
כשהכל רווי במוות, בכאב, באובדן
כמו שקרה אז ב7.10
הפצצות מגיעות למעלה
ואנחנו? אין לנו לאן לברוח
נמלים קטנות בתוך מירוץ החיים.
...
הזין שלו כל כך עומד שאני לא מצליחה לחשוב על שום דבר אחר
מוכן
דרוך
רעב
כל כך רעב
אני נושמת לכמה דקות
מתרחקת
זה הזמן להחליט
אבל כשהתשוקה דוהרת לי בורידים
אין מקום למחשבה
אני רעבה
היא רעבה
אז אני מקבלת החלטה מושכלת להשביע כאן את כולם
אני מורידה את הבגדים ומסמנת לו עם הראש להכנס לחדר שינה
והוא? נו אתם בטח מבינים
מוכן ודרוך הרי
...
טוב.
יש טוב בעולם הזה איפשהו.
היה לי טוב.
אחד יחיד מצאתי אבל הוא לא התאים לי.
היה בו טוב.
היה עובר מעל שבילי נמלים.
עם נמלים לא הולכים למכולת.
מאז אני מחפשת את הטוב.
לא מוותרת.
שוב ושוב.
כמו מטורפת שחוזרת על אותו הדבר ומצפה לתוצאה חדשה.
מצפה לטוב.
...
אני מרגישה את האצבעות שלו פוערות בתוכי באר
באר צמאה
באר שכבר חודשים לא שתו ממנה
והוא חזק
כל כך חזק
כל נגיעה שלו מדויקת
כל תזוזה שלו מגיעה עם כוח שכל הגוף שלי מרגיש
ואני מתמוגגת
אני בוחרת להאמין בטוב כשאני מרגישה אותו הולם בי
...
טוב.
איך נראה טוב?
הרי גם טובים טועים
האם טוב הוא אבא שמחכה לי בבית הקפה?
האם טוב זה עולם בו אין מלחמות?
טוב הוא אידיאל
והחיים הם לא אידאל
החיים הם אורגזמות בבניינים זרים שמפריעות לשכנים
ועדיין
אני לא מתייאשת
ומחפשת את הטוב
כי הוא קיים הרי
אחרת אין טעם לכלום
...
אנחנו נותנים חיבוק ענק
מאחלים בהצלחה
כי אנחנו מאמינים בטוב
כי שנינו יודעים שאנחנו לא מתאימים
אבל חלקנו כאן תקופה
ככה זה
החיים ללא אידאל
...
הוא הצליח לרוקן לי את הראש לגמריי
לא רבים מצליחים
אולי זה בגלל שכשהורדתי את הבגדים בחרתי להאמין בטוב
שלא יפגע
שלא יכאיב
בחרתי להתמסר
ואולי או אולי אפילו כנראה וכצפוי
בקרוב אכתוב לכם על התוצאה הכה ברורה מאליו
על אישה ששוב האמינה בטוב
אבל הוא היה כל כך רגעי
עד שכמעט לא היה ניתן להבחין בו
והיא עדיין ממשיכה לחפש
היא לא תוותר
כי לוותר משמעותו להצטרף לאבא בבית הקפה
וזה עדיין לא הזמן שלי
...
שלכם שלולית נפלאה
לילה
טוב

