צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

וניליות, חגורה ומה שביניהם

תסלחו לי, אם לעיתים, זו פרובוקצייה
לפני כחצי שנה. יום שבת, 29 בנובמבר 2025 בשעה 7:51

אילת 

חברים

בחורות

אני מדמיינת את העיניים שלו בועלות מישהי אחרת

הוא לא מחפש לדבר איתה

הוא לא מחפש להרגיש

הוא מחפש לשחק משחק

להחזיר לעצמו את השליטה

את תחושת הגבריות 

היא נופלת בפח

כי אתר איסוף הפסולת שלו כל כך מתוק

הוא לופת אותה 

יורד

אוכל

מזיין חזק

מריץ בראשו שוב ושוב את הידיעה שהיא שרמוטה

שהיא כלום

ריקה מתוכן

אחת שלא צריך לדאוג לה

אחת שהיא לא מעניינת

חור

חור פסולת 

שאפשר לזרוק

ואולי יעמוד לו

ואולי לא

אבל איזה מזל שיש כדור

ואפשר לקחת 

שיתקן את הצלקות 

ולשבור

ולפרק

ולהיות בן זונה

כי החיים הכניעו אותו

ועכשיו הוא פצוע ומנסה להכניע שרמוטות בחזרה

...

תמיד היה לי את הקטע הזה

להתאהב בבחורים עם העיניים הטובות

אמא תמיד אמרה לי

"מה יש לך עם אלו בעלי עייני הכלבלב?"

מה אני אענה לה?

שאין משהו טעים יותר מגבר שזקוק לך כי את המזור לנישמתו הזועקת?

כמו שאין דבר מרגיע יותר מאישה על הברכיים מול הגבר שלה

אבל לכי תסבירי את זה לאמא

...

העולם הכניע גם אותי 

לפני כמה שבועות מצאתי את עצמי במיון פסיכיאטרי 

יושבת מול הד"ר ומייבבת על כך שאין משמעות לקיום 

עייפה בעיקר

מהכל 

הרופא רשם כדורים 

שלח להורים

ואני התחלתי החלמה 

קשה לקבל לעכל ולהחלים ממשהו שלא ידעת שיש לך בכלל בטווח כל כך קצר

תודה לגנים הסובייטים ולחינוך הנוקשה נטול הנזלת הבכיינית 

שמניעים אותי ולא מאפשרים לי להתבוסס למוות תרתי משמע בארמגדון הפנימי 

...

"אין משהו מחרמן יותר מארמגדון" הוא ממלמל בשעה שאנחנו צופים באיזה סרט הוליוודי גנרי

הזקפה לא מאחרת להגיעה ואני נעוצה על הזין שלו כמו תרנגולת על שיפוד

אני אוהבת את איך שהוא מזיין אותי 

מנהל בלי מילים

רגוע

בטוח בעצמו

יודע לאן הוא הולך

מה מטרת העל שלו -

הנוזלים שלי 

הוא מתווה את זה לאט לאט 

לוחש לי באוזן או צועק לחלל החדר בדיוק את מה שצריך כדי להרטיב אותי עוד

כדי להזכיר לי למי אני שייכת 

והחורים שלי משתפים פעולה 

...

בשנתיים האחרונות הבנתי שכל הגברים דפוקים בסקס

לא רעים או לא יודעים

פשוט דפוקים 

יש איזה שלב אחרי גיל 30 שדפוסי ההתנהגות מפעם כבר לא מעמידים להם

שהזיון הופך לרוטינה 

הופעה של ממש 

את שומעת את זה בנשימות 

במחמאות

בצלילים

כל מה שבא לי לפעמים זה לדחוף להם גאגבול ושיריירו קצת 

לראות חוסר אונים בעיניים

לראות את הנשמה שלהם מתחברת לזין שנעטף ע"י הרטיבות שלי 

...

ובכן, אני מחלימה

אבל שום כדור לא יכבה לשפחתכם הנאמנה את הראש הקודח

ועל כן

שבת נעימה, שלולית נפלאה

לפני כחצי שנה. יום ראשון, 14 בספטמבר 2025 בשעה 10:54

מתגעגעת 

אין סקס

אז אין תשוקה ואין רגש

זה חסר 

כואב 

געגוע מהול בפחד ובכאב

הוא לא רואה אותי

מעולם לא ראה

כמו האחרים 

אני גונחת לשמיים 

מזייפת גמירה שלא תבייש את המאה ה-18

לפי הספר

ידיים על הקיר

נשימות מתגברות

ירכיים נסגרות על הראש שלו

תנועות סחרור קלות 

וקול שהופך חרישי 

אני בורחת לצד השני של המיטה

למה נגע בי

למה לקח מה שלא היה שלו לקחת

ניסיתי להגיד

ניסיתי לדבר

רציתי שיראה 

שישמע 

אבל מצאתי את עצמי שוב עם הגב אליו

ישבנים פתוחים 

וזין שרעב לטרף ומוכן לחדור אם רק לא אשים לב

אז צחקקתי 

והדפתי 

ונתתי לו להירדם לתוך נחירה

עמוקה כל כך שהלכתי לסלון

שם חיבקתי את המזונב שלי 

ונירדמנו שנינו 

רק שנינו

בלי הפרעה

תוהה לעצמי אם היום יבלה עם אחרת

יחדור ויפרוק את מה שצריך 

הרי אין אמון

ואין ביטחון

יש רק זין עומד

ולב מדמם 

וילד שלא אוכל להשיב

אז נשאר לי לבכות עליו

יום ביומו

לילה בלילה

לבד 

לחבק

את מה שאבד

מה שאין להשיב

רק תדע שהייתה לך אמא 

והיא תאהב אותך

תמיד

.

לפני כחצי שנה. יום רביעי, 10 בספטמבר 2025 בשעה 16:49

הרבה נאמר עליי

שאני יפה

שאני מרשימה

שאני מבריקה 

שאני מיוחדת

שאני רגישה

שאני שאפתנית

שאני אחת בדור

שכמוני אין

...

יפה -

עם השנים למדתי שהיופי שלי הוא כלי

כלי נפלא שאני יכולה להפעיל או לשחק איתו 

בעיקר הבנתי שכשאת יפה מאוד קל לקבל מה שאת רוצה 

אבל מאוד קשה שיקחו אותך ברצינות 

אז החלטתי שזה לא מספיק להראות את המובן מאליו 

...

מרשימה - 

אני נמצאת על במות מגיל צעיר מאוד 

הופעה היא חלק מהדיאנאיי שלי

למדתי ומיקסמתי את אומנות הרושם 

מהזווית בפנים שיודעת לזוז ולהתנהג איך שצריך בניגוד לכל רגש בגוף 

ועד לגניחה המרשימה שמפלחת את הבניין בהופעות הפרטיות בלילה 

הרושם שלי קידם אותי הרבה יותר מהיופי 

לדעת לצפות כל מהלך ולהגיב כמצופה או מנגד הפוך ממה שמצופה בידיעה מכוונת

כשאת מרשימה אנשים עוצרים ומקשיבים

...

מבריקה -

מאז ומתמיד המוח שלי לא נח

היום קוראים לזה משהו על איזשהו ספקטרום ונותנים כדור או מטפלת

אבל כשגדלתי לא

המוח שלי קדח ובער מהיום שאני זוכרת את עצמי 

וחיפשתי במה להאכיל אותו

מהררי ספרים ועד למשפחת קרדשיאנס 

כשאני פותחת את הפה

משתחרר שקט בחדר

כולם מקשיבים בשקיקה ומחכים 

לדברי החכמה המתפלספים שלי

לפילוסופיה העמוקה

ליעילות המבחילה 

לידע שאוחז כמו דיבוק במוח הקודח 

לפעמים בשביל להשתעשע אני אומרת כאלו שטויות שאני מתחננת שמישהו יעצור אותי ויחשוף את הבלוף 

...

מיוחדת -

מיוחד הוא מי שלא מתאים לנו כחברה בנורמות ובקונספציות

יחודיות היא מילה שמכבסת מוזרות בחיוביות

כל החיים הייתי מוזרה חיובית 

מהגן שבו לא היו לי שני הורים והגננות ריחמו עליי

ועד לישיבת ההנהלה בה התפטרתי אבל לא לפני שאמרתי לחבורת הגברים מולי שנראו אבודים יותר מתמיד

"אם הייתם עסוקים בלעבוד במקום לריב של מי גדול יותר, אוליי הייתי נשארת"

מיוחדת כזו

...

רגישה -

הייתה לי סיסמא פעם 

הייתי אומרת שזו ברכה וקללה ומחייכת במבוכה אמיתית

איך מסבירים לעובר בבטן את היגון של אמו האלמנה?

איך מונעים מאישה בוגרת לעשות הוראת קבע של 500 ש"ח בחודש למשפחה נזקקת שהיא לא מכירה?

איך מגשרים על הפער בין הצדק למציאות?

איך ממגנים את הלב כשאין תשובות לכל אלו?

ברגישות יתרה 

...

שאפתנית -

אין מה להגיד 

"בולדוזר" פעם מישהו הגדיר אותי ומאז זה נדבק

אין דבר העומד בפני הרצון

אין מכשול שלא ניתן לעקוף או לפרוץ

אין יעד רחוק מידיי

אין את המילה אין

כי במילה אין תמונה כל האמת

אבא אין

...

אחת בדור - 

דיקטטורים, צדיקים, אמנים, מהפכנים, מורדים, אבירים - כולם היו יחידים בדור. 

אחריות גדולה להיות אחת בדור

דור שלם צועד וכמוך? יש רק אחת

כמה בדידות 

להיות יחידה בדור

...

כמוני אין -

שקר והבלים

היה אחד כמוני

לפני הרבה שנים 

האיש שטמן אותי במציאות ובעצמו עלה לשמים

בדיוק כמוני

אז יש אחד

גם אם למעלה 

אבא

...

אישה אני

כזאת 

הרבה דברים אומרים עליי

אבל אוליי 

רק אוליי

אני כבר לא רוצה להיות היא

כי התעייפה הנפש

ואני רק רוצה להיות

סוף סוף

פשוט 

הכי פשוט

אישה

...

לילה טוב שלולית נפלאה

לפני כחצי שנה. יום חמישי, 4 בספטמבר 2025 בשעה 12:50

כותבת

לך

לעצמי

לכל המרבה במחיר

...

אני נוטה להתאהב לא מעט

לפחות כמה פעמים בשנה

גם בבעלי שלי הייתי מתאהבת לסירוגין

אני נוטה ללכת למכולת גם לא מעט

בכל זאת יש לי שתי מכולות ממש מתחת לבית

והן פתוחות כל הלילה

ככה זה בעיר הפשע והרשע,  הכל פתוח כל הלילה 

הנטיות שלי להתאהב וללכת למכולת לא שוויוניות

למכולת - יותר

להתאהב - פחות 

מעניין האם אם הן היו הולכות יד ביד 

אז היה אפשר ללכת עם האהבה למכולת 

...

לפני שבועיים בדיוק גיליתי שאני בהריון

היום היה אמור להיות שבוע שישי או תחילתו של שביעי

ככה זה כשמזדיינים בדייט השני

הכל מאוד מהיר 

"אז למה הפלת אם רצית ילד?" היא שואלת בזמן שהיא מקפצת מעל הלופה ומורטת לי את הגבות 

"ככה..." אני עונה בשקט

הכל מאוד שקט כבר שבוע

מאז שלא הייתה דרך חזרה והכדורים נבלעו

העולם נדם

הלב נעצר

"אבל למה אם זה כבר שם?" היא ממשיכה לחטט, ככה זה מי שלא סובייטי 

אני מתיישבת וכמעט צועקת עליה

"כי איך יכולתי להביא לעולם ילד עם גבר שאני מכירה שבועיים? איזו אמא אהיה אם אקשור את החיים שלי ושל הילד שלי עם אדם זר? לא יכולתי לעשות את זה!" ואני נשברת לתוך צעקה

כי רציתי

הרי...

כל כך

רציתי 

...

"אני אוהב אותך" הוא אומר לי 

"אני מתגעגע" הוא מזמר לי

"את האוויר שלי" הוא מתחנחן בכפרה

"כועסמאק ערס כמה שאת יפה" 

תמיד הייתה לי חולשה לערספואטיקה

"נו כמה שרשראות יש עליו?" אמא לי שואלת בהלצה 

"הפעם רק אחת" אני עונה לה ומחייכת 

כשעוד לא ידעתי מה עומד להגיע

"אני פגום" הוא מתוודה לי

"אני שבור" הוא מתנחם

"אני רוצה להיות ראוי לך" הוא מאחל לעצמו

ואני בינתיים - מפילה

יום ועוד יום ועוד

וזה לא נגמר

הגוף שלי לוקח את הזמן 

דואג שיכאב לי לאורך כל הדרך

כי על טעויות משלמים

על טיפשות את תשלמי

על יהירות את תענשי 

על הנטייה להתאהב את תבכי 

"אני חושב שאני פשוט צריך לעשות את זה" הוא אומר אחרי שברח מהביחד

ואני מחייכת

טיפש כזה שלא ברא האל ועם זאת כל כך טיפוסי 

הם כולם תמיד מתאהבים 

אני הרי נוצצת כשאני לא מפילה

ואחר כך טופסים את הראש 

לא יודעים מה לעשות כדי לשמור אותי לעצמם

בורחים, משתגעים, מזיינים אחרות 

ואני הופכת לזיכרון שמעלה להם את האגו

ככה זה כשאת תכשיט 

גם נוצצת וגם מוצצת

הגביע הקדוש

...

ערב טוב

שלולית נפלאה

שיהיה לנו סופשבוע של החלמה 

לפני כחצי שנה. יום שישי, 15 באוגוסט 2025 בשעה 13:41

זה כבר דפוס כזה

שאני מתחילה לצאת איתם ואז מתחילה לכתוב לעצמי 

הם לא יודעים

לא מבינים

והלב שלי הוא הכי יקר שלי

ואף אחד לא יודע עד כמה

...

שוב הריון

שוב באוגוסט

לפחות הפעם הייתי ערנית

עשיתי הכל לפי הספר וכבר יש לו"ז מתוכנן מתי זה מסתיים

"איך את?" שואלת החברה

"אין זמן לחשוב על זה, צריך להתייחס לזה כמו לסדר את הבית, זאת משימה שצריך לבצע, אין מקום לחשוב" אני עונה

ככה פשוט

מהראש

מההיגיון

ככה קל

...

כל החודש אכלתי עוף

ואני לא אוהבת בכלל 

אבל החודש כל פעם שנגעתי בעוף בלוטות הטעם שלי התעופפו

עוף רך כזה

נימוך 

מפורק

בכל צורה שיש

כבר שם ידעתי שזאת לא אני

אחרי שפיניתי מהמקרר שלי 4 קופסאות של חצי עוף בשבוע כבר ממש הבנתי

ובכל זאת קיוויתי

שזה ידלג עליי

כי זה היה בטעות

ופעם אחת

וכי אלוהים שלי בטח מרחם עליי 

אבל ידעתי 

כמו בפעם הקודמת

בדיוק לפני שנה

ידעתי ברגע שקרה

...

שמתי לב שהתחלתי גם להשמין טיפה

זה לא באמת להשמין אלא להתעבות נקרא לזה 

נפיחות קלה בידיים ובפנים

טיפ טיפה 

רק אני רואה 

...

אני שוכבת במיטה

אחרי שהוספתי לעצמי עגיל בפיטמה השבוע

כי אם כבר חשד הריון אז במקסימום

ומהרהרת באיש לו הירתי 

לא רע האיש

די נחמד

סיפרתי לו בחלון זמנים שהיה לו בין עזה לרפיח

אמר הכל כמו לפי הספר

שאני לא לבד

שהוא פה

שאעדכן מתי הטיפול והוא יגיע

אז אמר

אז לפי הספר 

והלב שלי, מה איתו?

ככה זה כשאת גדולה וחזקה 

את לא צריכה אף אחד

לפני שאת מספרת לו שאת בהריון את כבר עם תכנית סדורה לטיפול בבעיה 

את לא מחכה

לא נשענת 

את צריכה כפייה

שידאגו לך בכפייה

ככה זה 

ככה זה כשאת את

...

הכלב שלי לא עוזב אותי החודש

ישן איתי המון

לא נותן לצאת מהבית ממש 

ובעיקר שומר

כל רגע הולך אחריי ושומר

הוא תמיד יודע 

...

איך הצלחתי לעשות פדיחה כזאת פעמיים?

ועוד באותו החודש בהפרש של שנה

מה חשבתי לעצמי 

"כנראה שאוגוסט זה חודש הפריון שלך" החברה מנסה להצחיק 

 

חה חה

...

אני שוכבת ומהרהרת עליו

איך הוא שם ואני פה

איך אני וההריון הזה לא הדבר הכי חשוב ביקום כרגע

אבל עזה

וחיילים

ומשימות

ושיגעון 

הם חזקים

אפילו יותר מאישה שלא נשברת

מניחה שככה דיקטטורים הצליחו לבסס את עצמם

בטח אין לו מה להגיד

אמר שמצטער

אמר אמר כל מה שצריך

אבל לא את מה שהלב מבקש

לא עטף

לא חיבק

לא חמל 

לא שיחרר

אוליי אלוהים שלח לי את ההריון הזה בדיוק בשביל זה

כדי שאדע מה עומד מולי

שאפילו הוא לא מספיק טוב בשבילי 

ועדיף עכשיו

ובברוטאליות 

ודימומים

כי ככה אלוהים אוהב לחנך אותי 

יחידת סגולה שכמוני

...

חשבתי שיהיה אחר

חשבתי שידע את המעבר

שיכיר

שילמד

אבל יש אישה אחרת 

אישה של זית

תגידו לי אתם,

האם זה הרבה לבקש?

לחלום?

לא להתפשר על פחות מאחד שיראה את הלב

שכל כך צריך נחמה עכשיו

והוא הרי רוצה אישה כזאת 

שאם המדים כבר לא יעטפו לב פועם

היא תדע להמשיך בעולם

אבל כל עוד יש לב

היא צריכה שהוא יפעם בשבילה

...

לילה

שלולית נפלאה

לפני כחצי שנה. יום שישי, 8 באוגוסט 2025 בשעה 18:38

"אני מתגעגע אלייך"

"ספר לי" 

...

אני לא יוצאת עם גברים שעושים מילואים

כך קבעתי לעצמי

או אוליי קבעו בשבילי לפני שידעתי לקחת את נשימתי הראשונה

אצלי כשהולכים לשם

עוטים את צבע הזית

לא חוזרים

הנוסחא פשוטה 

...

"אני בדיוק יוצא לסבב מילואים נוסף" הוא כותב 

ואני מקטלגת את השיחה כלא רלוונטית 

אני הרי לא יוצאת עם גיבורי ישראל

אבל החיוך שלו 

והצבע החום ככה שלו 

בשילוב עם זמן פנוי והמגלומניה שלי

משאירים סקרנות קלילה

הוא נותן את המספר שלו ואני מחליטה לכתוב

שומרת אותו באנשי הקשר עם שם גיל והמילה מילואים

שלא אשכח

שזה לא באמת רלוונטי לי

זה רק למגלומניה 

ולסקרנות

...

"רגע, אנחנו מכירים?" אני כותבת כי מבינה שבעלי שלי עבד איתו פעם ואני רואה ההתכתבות מלפני שנים סביב כלי עבודה 

מסתבר שאלוהים ממש רצה לאתגר אותי ואפילו את שלב המשחק האהוב עליי "גלה את הפסיכופט" הוא לקח לי הפעם

צוללים לתוך שעות של כתיבה

פינג פונג - הוא קורא לזה 

אוהב כאלו שלא מפחדות להגיד, להתריס 

חריפות, חכמות, יפות 

מתנשאות 

אוהב אותן מתנשאות

זה בטח גורם לו לתחושת כיבוש אלוהית 

ואני? 

בהחלט מעיין אלוהות ששווה לכבוש

...

"ספר לי" אני כותבת לתוך מסך דומם בלי דופק והבעות 

"ממ בא לי שניכנס להתקלח ואני אשב ואסתכל עלייך בזמן שאת מתקלחת ואהיה מהופנט מהיופי שלך והגוף שלך וארצה לנצל את האירוע בשביל לרדת לך ולהשתין עלייך באותה מידה ..
בא לי להתקלח ותסתכלי עלי ותגידי לי שאת מתה על התחת שלי והגוף שלי
בא לי לעשן איתך סיגריה כששנינו ערומים וכשאני כבר אאבד ריכוז לגמרי אני ארד לך עד שתגמרי לי על הפנים, ואז אני אזיין אותך על הכיסא למרות שזה לא באמת כזה נוח
בא לי שנראה ביחד סרט, ואני אהיה בחצי ישיבה ואת תשימי עלי ראש ותמצצי לי תוך כדי, סתם כי הזין שלי נעמד לך מול הפנים..
בא לי להכנס איתך למיטה, ושתצמידי את התחת שלך לזין שלי, ואני אלטף אותך ואגע בך,אעביר את היד שלי מהחזה שלך למותניים, לבטן ולכוס שלך, נוגע לא נוגע, מלטף לך את הירכיים עד הברך וחוזר לכוס שלך, נוגע לך בדגדגן, פותח לך את שפתיים של הכוס ודוחף אצבע ארוכה עמוק לתוכך, מרגיש כמה את חמה ורטובה, ומזיין אותך עם האצבע בזמן שאת זזה וגונחת.
והזין שלי עומד בין הישבנים שלך, ואני מרטיב את התחת שלך, ואת הזין שלי, ואני חודר לך לתחת בזמן שאני דוחף לך אצבעות לכוס..."

אני מחייכת לעצמי ולמסך נטול הרגשות

ככה האיש הזה מתגעגע

ואני הרי אמרתי שלא אצא עם מי שעושה מילואים 

ועוד איזה מילואים

אלוהים שלי שלח לי אחד שנכנס חזק ועמוק

הראשון להתייצב

הראשון להכנס

האחרון לצאת 

כי אם כבר לאתגר את חבלי הלידה אז באקסטרים

אז נותרתי בכל התנשאותי ואלוהיותי לבהות במסך ריק בערב שישי

...

"למה אתה עושה את זה?" אני שואלת 

ילדה כמוני לעולם לא תוכל להבין 

או למצוא היגיון

בצבע הזית שלקח לה את היקר מכל

" כי צריך" הוא פוסק

ככה פשוט

לא מתוך ציונות גבוה 

לא מתוך שד עדתי 

כי זו המציאות 

ואין דרך אחרת

"אם כולם יחליטו לא ללכת , מה יהיה?" הוא שואל

ואני שותקת

מה יש לי להגיד חוץ מלהכין דרכון ולברוח מכאן כל עוד נפשי בי

כי איך אפשר לחיות במציאות בה עוד רגע הכל יכול להשתנות?

איך אפשר לחיות בעולם בו עדר שלם של בשר תותחים צועד לתוך משרפות ואח"כ פותחים להם דף של יזכור? 

אבל הנה

כנראה שאפשר

ואלוהים שולח לי

ספק כדי שאתגבר על עוד פחד

ספק כדי להזכיר לי שאני לא מרכז העולם

ספק כדי שאלמד להעריך את הבסיס

מה שאין ספק זה שאף אחד מאלו לא נעים לי בלשון המעטה 

...

אני חושבת שגמרתי מעל 100 פעמים ב11 ימים שהיה בבית 

ככה הוא

לא ינום ולא ישן שומר ישראל

עד שיוודא שרוקן אותי

ואוליי זו כוונתו של אלוהים

להזכיר לי שהסקס שלו אני כל כך מפללת לעולם לא יהיה תחליף לביטחון וקירבה

כשהוא מגיע ומסתכל עליי 

אני שוכחת את השם שלי

יושב מולי 

שחור כמו הלילה (לא לא, אל תדאגו, בכל זאת רק תימני אבל מהסוג הכהה מאוד)

לקח לי רק שבוע לנקות מהמערכת את כל הגזענות הסטראוטיפית שלי

ועם כל הערה מתנשאת הזין שלו רק נעמד יותר

ככה זה כשמזיינים מלכות לבנות

הביצים מתמלאות מתחושת הצדק ותיקון העוולות

...

טו באב היום

אף פעם לא היה לי אכפת יותר מדי

אבל תמיד היה לי חשוב שלגבר שלצידי יהיה אכפת

בלי שאגיד

בלי שאזכיר 

שיפנה בתוך עצמו מקום 

לעצור הכל ולקדש אותי עוד רגע

כי בכל זאת

המגלומניה צריכה לאכול

...

"חשבתי לשלוח לך פרחים היום" הוא אומר

"תודה שלא" אני עונה

לא סתם נפרדנו בשלהי המתקפה האיראנית 

הכל כבר היה ברור

שקט אין כאן

יציבות לא תיהיה

ובעיקר הייתי עייפה

הוא מתעניין ושואל על כל מה שהפסיד בחודש האחרון

לפרטי פרטים 

ואני מתחילה לבכות

הוא מתחיל לדאוג

ואני ממהרת להרגיע

אף אחד לא פגע בי

ילדה חזקה אני

פשוט כבר שכחתי איך היה דואג

ואני מנגבת את האף, מחייכת ואומרת לו שעבר המון זמן מאז שלמישהו היה אכפת איזה צבע לק עשיתי

...

הוא יושב מולי

אני לא יודעת אם אני לבנה כסיד על רקע הגוף שלו או שהוא מעלה עוד גוון בכהות שלו מולי

"אני חושב שלעולם לא אוכל לדאוג לך ככה" הוא אומר "אלו ניגודים" הוא קובע בעולם השחור לבן שלו

ואני מתעקשת שיש כל כך הרבה אפור

...

"ילדה טובה" הוא אומר אחרי שבלעתי הכל ופתחתי פה גדול כדי להוכיח

הוא מתלבש במהירות שיא

נותן נשיקה קלה מחבק חזק 

דקה ועשרים שניות על השעון

והדלת נטרקת 

המציאות קוראת לו

ואני? 

אני לא המציאות שלו

...

ואדון ג' שואל מתי יפסיק להתעסק בעבודה ומלחמה ויחזור להתעסק באהבה, מתי באמת?

לילה טוב, שקט ובטוח

שיחזרו כולם במהרה ובשלום

אמן שלולית נפלאה

 

לפני כחצי שנה. יום שני, 7 ביולי 2025 בשעה 16:02

נכון תמיד בפרסומת של הפורנו יש את זאת שמפרסמת את המילה כוס בהגייה של כוס (תה) עם חולם חסר?? מה הקטע? כבר שפכתם מלא כסף על זה - תדייקו את הAI או הקריינית!

... 

איך עבר היום שלך?

איך היה המבחן?

אכלת היום?

שתית? 

איך את מרגישה?

והריקודים מה איתם? איך הולך?

הוא לא שאל

הוא לא יודע 

כל כך הרבה שנים לבד מבלי לדאוג 

מבלי להתקרב כנראה

 

אני עייף הוא אומר

כואב לי כל הגוף הוא אומר

בואי תרפי אותי הוא מבקש

אל תייצרי לי סערות בכוס התה שלי

אני שותה אותו לאט לאט

בקצב שלי

גם אם בסוף הוא יתקרר

אני אשתה 

כי ככה אני אוהב 

 

אל תדברי איתי על רגשות 

אל תבקשי ממני מה שאני לא יכול לתת

אל תשתוקקי לקירבה

אל תחפשי להתרגש

 

אני הוא לא האיש

אני איש של כוס תה

שותה לאט לאט 

עד שכבר אין אדים

אני לא זה שיבעיר בך את האש

 

תבואי תלטפי אותי

תתני לי להרגיש

מגע נעים ומלטף על השרירים שכואבים

על הנפש שעייפה

תיהי מזור לכאביי

לסימנים שהותירו המסלולים בחיי

 

אל תבקשי בחזרה

כי אין לי מה לתת

כי ריק אני וקר

כמו הכוס תה

...

אל תבקש ממני רוגע

אל תבקש ממני רוך 

התה שלי תמיד רותח 

גם אם הוא משאיר כוויות 

 

קצרים הם החיים

כל כך קצרים

ומהירים יותר ממה שאפשר לתפוס 

אל תבקש ממני רוגע

כי נשאר לנו רק עוד רגע כאן לחיות

 

ואם נעים הוא המגע שלי

על העור המצולק

ואם חיוך על קצה שפתייך מאיזו סערה קטנה כך סתם

הרי זה החיים דופקים בדלת

ומתפרצים לתוך הלב

כך זה מרגיש

חיים הבאתי

אל תמהר לברוח

 

לא אבקש ממך לשתות עוד תה פושר 

לא אבקש ממך להיות מזור למכאובי

אהיה לי תה 

אחד מוכן

אליו אוכל לחזור כל יום

אותו אוכל ללגום בשקט

אהיה לי תה נעים מתוק וחם 

כמו שהחיים עצמם.

 ...

לילה טוב שלולית נפלאה

לפני שנה. יום שבת, 28 ביוני 2025 בשעה 11:50

"אני לא יורד לבנות" הוא אומר תוך כדי שהוא מתמוגג בידיים שלי שמלטפות אותו 

"כמה זה קריטי לך?" הוא שואל

מה תעני על זה?

אני מחייכת ומשמיעה צליל נעים - מן גניחה גיחוך ופליאה ביחד

"לא יורד לבנות" המילים הולמות לי חזק ברכות כשם שהוא הלם בתוכי לפני 10 דקות

הרי מי מכם שטעם יעיד שיש לי טעם של מעיין האלוהות 

הוא אוהב להעמיד אותי מול המראה 

חזק

עם שתי הידיים בצידי המראה

ולפרק אותי עד שאני לא יכולה לעמוד על הרגליים

אני נותנת מבט אחרון למראה ורואה את הכתר על הראש עדיין נוצץ 

אני - פלא הבריאה - נופלת מוגמרת על הרצפה

 

"לא יורד לבנות" המילים משתלטות על המוח שלי 

איך אפשר??? 

כשם שאני מתמוגגת מתחת לביצים שלו וצמאה לעוד 

עוד ממנו

עוד מהזין שלו

עוד מהשפיך שלו 

שלי

שהכל יהיה שלי

"לא יורד לבנות" הכרוז ממשיך לרדוף אותי בראשי

ואני שוכבת על ברכיו 

ומרגישה את העניין שלי בו נוזל לתוך הפרקט ומתרוקן מהגוף 

איך אפשר לא לרצות להבלע בתוכי

ללכת לאיבוד בין השפתיים הרטובות שלי

איך אפשר לא להשתוקק לרגע שבו החורים שלי ינחתו על הלשון שלו??

איך אפשר?!

אני מבינה באותו הרגע שהרומן הסוער ארך 48 שעות מדויקות להפליא

ושכאן זה נגמר

מה חבל

כבר הספקתי לספר לאמא על המחזר החדש והקליאשתי מהמקלט 

"אני לא יורד לבנות"

האמת העירומה

במהירות שיא אני אורזת את עצמי ועולה חזרה לדירה

...

שבוע טוב שלולית נפלאה

לפני שנה. יום שישי, 27 ביוני 2025 בשעה 17:44

"תני לי את זה" אני שומעת אותו אומר בין הצעקות שלי

אני יודעת בדיוק מה הוא רוצה 

אני תמיד יודעת מה הם רוצים

אבל השכנים... אוי השכנים... אני מתחילה לחשוב

"תתפוצצי אני רוצה לשמוע" הקול שלו פוקד ומחזיר אותי לתוך המציאות

אני לוקחת המון אוויר לריאות וצורחת את עצמי למען ישמעו ויראו -

יש כאן אישה שגומרת היום

...

טוב.

אין ממנו הרבה בעולם הזה. 

במיוחד אחרי השבועיים האחרונים 

כשהכל רווי במוות, בכאב, באובדן

כמו שקרה אז ב7.10 

הפצצות מגיעות למעלה 

ואנחנו? אין לנו לאן לברוח

נמלים קטנות בתוך מירוץ החיים. 

...

הזין שלו כל כך עומד שאני לא מצליחה לחשוב על שום דבר אחר

מוכן

דרוך

רעב

כל כך רעב 

אני נושמת לכמה דקות 

מתרחקת 

זה הזמן להחליט 

אבל כשהתשוקה דוהרת לי בורידים

אין מקום למחשבה

אני רעבה

היא רעבה

אז אני מקבלת החלטה מושכלת להשביע כאן את כולם

אני מורידה את הבגדים ומסמנת לו עם הראש להכנס לחדר שינה

והוא? נו אתם בטח מבינים

מוכן ודרוך הרי

...

טוב. 

יש טוב בעולם הזה איפשהו. 

היה לי טוב.

אחד יחיד מצאתי אבל הוא לא התאים לי. 

היה בו טוב.

היה עובר מעל שבילי נמלים. 

עם נמלים לא הולכים למכולת.

מאז אני מחפשת את הטוב. 

לא מוותרת.

שוב ושוב.

כמו מטורפת שחוזרת על אותו הדבר ומצפה לתוצאה חדשה. 

מצפה לטוב.

...

אני מרגישה את האצבעות שלו פוערות בתוכי באר

באר צמאה 

באר שכבר חודשים לא שתו ממנה

והוא חזק

כל כך חזק

כל נגיעה שלו מדויקת

כל תזוזה שלו מגיעה עם כוח שכל הגוף שלי מרגיש

ואני מתמוגגת

אני בוחרת להאמין בטוב כשאני מרגישה אותו הולם בי 

...

טוב.

איך נראה טוב?

הרי גם טובים טועים

האם טוב הוא אבא שמחכה לי בבית הקפה? 

האם טוב זה עולם בו אין מלחמות?

טוב הוא אידיאל

והחיים הם לא אידאל

החיים הם אורגזמות בבניינים זרים שמפריעות לשכנים

ועדיין

אני לא מתייאשת 

ומחפשת את הטוב

כי הוא קיים הרי

אחרת אין טעם לכלום

...

אנחנו נותנים חיבוק ענק

מאחלים בהצלחה 

כי אנחנו מאמינים בטוב

כי שנינו יודעים שאנחנו לא מתאימים

אבל חלקנו כאן תקופה

ככה זה 

החיים ללא אידאל 

...

הוא הצליח לרוקן לי את הראש לגמריי

לא רבים מצליחים 

אולי זה בגלל שכשהורדתי את הבגדים בחרתי להאמין בטוב

שלא יפגע

שלא יכאיב

בחרתי להתמסר 

ואולי או אולי אפילו כנראה וכצפוי

בקרוב אכתוב לכם על התוצאה הכה ברורה מאליו

על אישה ששוב האמינה בטוב

אבל הוא היה כל כך רגעי

עד שכמעט לא היה ניתן להבחין בו 

והיא עדיין ממשיכה לחפש

היא לא תוותר

כי לוותר משמעותו להצטרף לאבא בבית הקפה

וזה עדיין לא הזמן שלי

...

שלכם שלולית נפלאה 

לילה 

טוב

לפני שנה. יום שבת, 31 במאי 2025 בשעה 10:41

"תראי אותם" הוא אומר לי ומצביע על הזוג השזוף המחובק לידינו 

"למה את לא יכולה להיות כמוה, פשוט חמודה נעימה ולא להגיב על הכל?"

ככה האיש שלי אומר לי שהוא אוהב אותי אחרי 5 בירות, שמש ובאמצע חופשה רביעית ביחד שהחזיקה מעמד בדיוק לילה אחד לפני שהוא שוב איבד את זה. 

ב24 שעות האחרונות האיש שלי מוהל את הדם באלכוהול ללא הפסקה

זה בחור שאחרי חצי ליטר בירה בבר עירוני צריך עזרה ממני כדי להגיע הביתה

אז בחופשה תודה לאל אין לאן ללכת ואיש לא מחכה ולכן זאת כנראה סיבה לגיטימית להחליף את כל הנוזל בגוף לאחד עם אחוזי תסיסה גבוהים 

...

אנחנו צריכים להפריד כוחות 

אני אומרת את זה כבר יותר מדי זמן

כמעט שנה שאני מזכירה לעצמי אחת לחודש במקרה הטוב 

שאני ראויה ליותר

כמעט שנה שאני סוגרת את הדלת בפניו אחת לשלושה חודשים בממוצע 

וכל פעם מוצאת אותו שוב אצלי בסלון 

הוא קבע לנו תור למטפלת זוגית מינית 

ואני כאילו מחכה לה כדי שמישהו עם תעודות ישאל סוף סוף 

למה את כאן

ואני אוכל להשפיל מבט לחייך חיוך מבויש 

ולהגיד שאני אוהבת 

אבל לא בטוחה שאנחנו מתאימים

ואז אוכל לקחת אוויר

המון אוויר

ולהגיד שאני כל כך מתוסכלת וחרמנית שאני לא מצליחה לחשוב כמו שצריך 

ואז אוכל להוסיף

שיש בו הרבה איכויות ומעלותיו רבות גם הן

אבל עייפתי ואינני יכולה עוד

כשהוא במקומותיו הקשים - העולם סביבו הופך לקרקס מהגיהינום 

והיא תשב ותגיד שנשמע שהבעיות עמוקות הרבה יותר מרק סקס

ואז אומר לה שעל סקס אין מה לדבר בכלל

אנחנו לא מזדיין

הוא לא מזיין אותי

אינני יכולה עוד לא להיות אישה מפוארת לידו 

ואז תיהיה שתיקה

והיא תישאל מה יש לו להגיד

והוא יענה משהו סופר פוליטיקלי קורקט כי ככה הוא בציבור במיוחד תחת עין בוחנת 

ואני אשב ואקשיב

אבל תוך כדי אחשוב ואשאל את עצמי 

איך הגעתי לכאן שוב 

כמו שקרה אז עם בעלי שלי 

תוך כדי שאני כותבת את הפוסט הזה הוא משב את תשומת ליבי בממוצע כל 20 שניות לסרטון אחר באיסנטגראם 

ואני מחייכת ובראש חושבת כמה שזה מטומטם 

אבל אוליי ... זאת הבעיה

כך אגיד למטפלת החדשה

אם רק הייתי חמודה ונעימה ולא מגיבה על הכל

כמו ההיא השזופה שהתרפקה על בן זוגה בבריכה 

אוליי הכל היה טוב יותר 

אוליי

...

שבוע טוב שלולית נפלאה