נכון תמיד בפרסומת של הפורנו יש את זאת שמפרסמת את המילה כוס בהגייה של כוס (תה) עם חולם חסר?? מה הקטע? כבר שפכתם מלא כסף על זה - תדייקו את הAI או הקריינית!
...
איך עבר היום שלך?
איך היה המבחן?
אכלת היום?
שתית?
איך את מרגישה?
והריקודים מה איתם? איך הולך?
הוא לא שאל
הוא לא יודע
כל כך הרבה שנים לבד מבלי לדאוג
מבלי להתקרב כנראה
אני עייף הוא אומר
כואב לי כל הגוף הוא אומר
בואי תרפי אותי הוא מבקש
אל תייצרי לי סערות בכוס התה שלי
אני שותה אותו לאט לאט
בקצב שלי
גם אם בסוף הוא יתקרר
אני אשתה
כי ככה אני אוהב
אל תדברי איתי על רגשות
אל תבקשי ממני מה שאני לא יכול לתת
אל תשתוקקי לקירבה
אל תחפשי להתרגש
אני הוא לא האיש
אני איש של כוס תה
שותה לאט לאט
עד שכבר אין אדים
אני לא זה שיבעיר בך את האש
תבואי תלטפי אותי
תתני לי להרגיש
מגע נעים ומלטף על השרירים שכואבים
על הנפש שעייפה
תיהי מזור לכאביי
לסימנים שהותירו המסלולים בחיי
אל תבקשי בחזרה
כי אין לי מה לתת
כי ריק אני וקר
כמו הכוס תה
...
אל תבקש ממני רוגע
אל תבקש ממני רוך
התה שלי תמיד רותח
גם אם הוא משאיר כוויות
קצרים הם החיים
כל כך קצרים
ומהירים יותר ממה שאפשר לתפוס
אל תבקש ממני רוגע
כי נשאר לנו רק עוד רגע כאן לחיות
ואם נעים הוא המגע שלי
על העור המצולק
ואם חיוך על קצה שפתייך מאיזו סערה קטנה כך סתם
הרי זה החיים דופקים בדלת
ומתפרצים לתוך הלב
כך זה מרגיש
חיים הבאתי
אל תמהר לברוח
לא אבקש ממך לשתות עוד תה פושר
לא אבקש ממך להיות מזור למכאובי
אהיה לי תה
אחד מוכן
אליו אוכל לחזור כל יום
אותו אוכל ללגום בשקט
אהיה לי תה נעים מתוק וחם
כמו שהחיים עצמם.
...
לילה טוב שלולית נפלאה

