זה כבר דפוס כזה
שאני מתחילה לצאת איתם ואז מתחילה לכתוב לעצמי
הם לא יודעים
לא מבינים
והלב שלי הוא הכי יקר שלי
ואף אחד לא יודע עד כמה
...
שוב הריון
שוב באוגוסט
לפחות הפעם הייתי ערנית
עשיתי הכל לפי הספר וכבר יש לו"ז מתוכנן מתי זה מסתיים
"איך את?" שואלת החברה
"אין זמן לחשוב על זה, צריך להתייחס לזה כמו לסדר את הבית, זאת משימה שצריך לבצע, אין מקום לחשוב" אני עונה
ככה פשוט
מהראש
מההיגיון
ככה קל
...
כל החודש אכלתי עוף
ואני לא אוהבת בכלל
אבל החודש כל פעם שנגעתי בעוף בלוטות הטעם שלי התעופפו
עוף רך כזה
נימוך
מפורק
בכל צורה שיש
כבר שם ידעתי שזאת לא אני
אחרי שפיניתי מהמקרר שלי 4 קופסאות של חצי עוף בשבוע כבר ממש הבנתי
ובכל זאת קיוויתי
שזה ידלג עליי
כי זה היה בטעות
ופעם אחת
וכי אלוהים שלי בטח מרחם עליי
אבל ידעתי
כמו בפעם הקודמת
בדיוק לפני שנה
ידעתי ברגע שקרה
...
שמתי לב שהתחלתי גם להשמין טיפה
זה לא באמת להשמין אלא להתעבות נקרא לזה
נפיחות קלה בידיים ובפנים
טיפ טיפה
רק אני רואה
...
אני שוכבת במיטה
אחרי שהוספתי לעצמי עגיל בפיטמה השבוע
כי אם כבר חשד הריון אז במקסימום
ומהרהרת באיש לו הירתי
לא רע האיש
די נחמד
סיפרתי לו בחלון זמנים שהיה לו בין עזה לרפיח
אמר הכל כמו לפי הספר
שאני לא לבד
שהוא פה
שאעדכן מתי הטיפול והוא יגיע
אז אמר
אז לפי הספר
והלב שלי, מה איתו?
ככה זה כשאת גדולה וחזקה
את לא צריכה אף אחד
לפני שאת מספרת לו שאת בהריון את כבר עם תכנית סדורה לטיפול בבעיה
את לא מחכה
לא נשענת
את צריכה כפייה
שידאגו לך בכפייה
ככה זה
ככה זה כשאת את
...
הכלב שלי לא עוזב אותי החודש
ישן איתי המון
לא נותן לצאת מהבית ממש
ובעיקר שומר
כל רגע הולך אחריי ושומר
הוא תמיד יודע
...
איך הצלחתי לעשות פדיחה כזאת פעמיים?
ועוד באותו החודש בהפרש של שנה
מה חשבתי לעצמי
"כנראה שאוגוסט זה חודש הפריון שלך" החברה מנסה להצחיק
חה חה
...
אני שוכבת ומהרהרת עליו
איך הוא שם ואני פה
איך אני וההריון הזה לא הדבר הכי חשוב ביקום כרגע
אבל עזה
וחיילים
ומשימות
ושיגעון
הם חזקים
אפילו יותר מאישה שלא נשברת
מניחה שככה דיקטטורים הצליחו לבסס את עצמם
בטח אין לו מה להגיד
אמר שמצטער
אמר אמר כל מה שצריך
אבל לא את מה שהלב מבקש
לא עטף
לא חיבק
לא חמל
לא שיחרר
אוליי אלוהים שלח לי את ההריון הזה בדיוק בשביל זה
כדי שאדע מה עומד מולי
שאפילו הוא לא מספיק טוב בשבילי
ועדיף עכשיו
ובברוטאליות
ודימומים
כי ככה אלוהים אוהב לחנך אותי
יחידת סגולה שכמוני
...
חשבתי שיהיה אחר
חשבתי שידע את המעבר
שיכיר
שילמד
אבל יש אישה אחרת
אישה של זית
תגידו לי אתם,
האם זה הרבה לבקש?
לחלום?
לא להתפשר על פחות מאחד שיראה את הלב
שכל כך צריך נחמה עכשיו
והוא הרי רוצה אישה כזאת
שאם המדים כבר לא יעטפו לב פועם
היא תדע להמשיך בעולם
אבל כל עוד יש לב
היא צריכה שהוא יפעם בשבילה
...
לילה
שלולית נפלאה

