סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יוצא לאור

לפני 10 שנים. 4 בינואר 2014 בשעה 23:33

בן אדם במלוא מובן המילה. ולא פחות חשוב, בריא ויציב בנפשו!!! אני בא בשפיות מאהבה, לא מונע משנאת נשים או כל שנאה אחרת. אדרבא, יש בי לא מעט אהבה לזולת והמון חום אנושי.


נתחיל ברדודים: 176-178 ס"מ / 65-70 ק"ג – רזה ולא נמוך.


אמיתי וישר, סובלני ואמין, בעל טוב לב וחוש הומור מפותח שאוהב לחייך ולצחוק., רציני ואינטליגנטי מחד אך לפעמים גם שטותניק לא קטן מאידך. מעריך כנות עמוקה, מסירות, נאמנות ומכור קשות לאינטימיות, חום ומגע. בעל יכולות הקשבה והכלה כמו גם נתינה גדולה. נרגש מהתמסרות עמוקה, מנגיעה בנשמה של בת הזוג (כשיש כזו) ובגופה, שהופך כולו לשלי.


אוהב גם שיחות נפש כנות, יש בהן סוג של התערטלות קסומה, במיוחד אם הן נערכות כשאנו חבוקים קרוב קרוב במיטה. ובמקום שבו יש התמסרות גדולה, חייבת להיות גם התערטלות מוחלטת.


אי אפשר בלי "ציטוטים מהעיתונות" אז אוסיף גם שהגדירו אותי כ "עוף נדיר, מקסים, מרתק, מעניין, עמוק ומיוחד" {ודאי שמת לב שלא הגדרתי את עצמי כצנוע, אז מותר לי – אני קובע את הכללים:) }


אז כן, אני נחמד, חביב, אמיתי ובעל המון חום אבל אל תתני לזה להטעות אותך, זה לא הופך אותי לפחות דומיננטי. את הנשים שלי אני אוהב רכות, כנועות, מתמסרות, על ארבע, למרגלותיי וגם לצידי. אני נהנה להשתמש באזיקים, קיין, מצבטים ועוד. לא אהסס לקחת אותך, לכפות אותך, לחבוט\להצליף בישבנך וכן הלאה.


אם את אוהבת כאב, סבבה, אין לי בעיה גם להכאיב אבל לא, אני לא אוהב פומביות, מחטים, מדיקל ולא כל דבר אחר שקשור בפציעה או גרימת דימום. גם לא שטף דם פנימי. אני לא נהנה מזה!


כנ"ל גם לגבי נפש האדם, התעללות נפשית או גרימת נזק נפשי לא נמצאים בלקסיקון שלי. המטרה הסופית היא הנאה הדדית. אני לא מעוניין בנזק נפשי למישהו אחר שיטריד את נפשי ומצפוני.


אני אוהב קשרים מתמשכים יותר מאשר סשנים חד-פעמיים. אני לא מחפש לתלות עוד קרקפות על החגורה שלי. בדס"מ עבורי הוא סוג של מהות. ובמהות שלי, אני מעדיף תוכן ולא ריקנות. אבל, נהנה גם מכאלה.


אם את אוהבת להתנגד, להתחצף, להתגרות, לקנטר ולהתמרד. אולי כדאי שתמשיכי הלאה, לפרופיל אחר. אין בך התמסרות אמיתית או נתינה גדולה. את לא "כלי" אמיתי בעיניי\עבורי.

אני מכור לקסם שבהתמסרות, הכניעה והכמיהה הנשית.בשבילי, הכל מתחיל משם.
אם ההתמסרות היא הצורך העמוק ביותר שלך ואת נהנית לתת את עצמך, את כולך ולהיות שייכת באהבה. ומה שקראת עד כה נגע בך בפנים ברמה כזו או אחרת. את מוזמנת לשלוח לי הודעה ולספר לי על עצמך.

עוֹלָם - הנחתום בכל זאת מעיד על עיסתו. זה בסדר, מותר לו. הוא גם נשמע נהדר ;)
לפני 10 שנים
Platinum​(שולט) - תודה, אני יודע שמותר ומשתדל לעשות זאת בטעם ולא בהגזמה :)
לפני 10 שנים
יהלום נא - אתה נקרא (שזה כמו נשמע, רק בקריאה) אחלה של אדם.
מקווה שתמצא את הצד הנגדי לך, במהרה בימנו.

ק יש לי שאלה קטנה. הבנתי את עניין תחום המשקל, זה הגיוני וסביר. את תחום הגובה לא הבנתי. אתה מתרחב ומתכווץ?
;-)
לפני 10 שנים
Platinum​(שולט) - תודה :)
אין לי ספק שאמצא את הצד הנגדי או שהוא ימצא אותי, ויש לי סבלנות :)

חחחח... אני לא נשקל על בסיס קבוע כלשהו, אני בטווח שבין 65-70 ק"ג :)
ברור לך ודאי שיש בי חלק שמתכווץ ומתרחב, ואני לא מתכוון לליבי ;-)
לפני 10 שנים
יהלום נא - אם החלק שמתרחב ומתכווץ נע בין 176 ל 178 ס"מ - אז לא פלא שקשה לך למצוא מישהי. במצב כזה קשה בכלל לזוז...
ואם כל ההתרחבות היא ההפרש, 2 ס"מ, אז תנחומי (:
לפני 10 שנים
Platinum​(שולט) - אם הוא היה באורך כזה, הייתי בצרות :)
תנוח דעתך שאני לא זקוק לתנחומים :) ההתרחבות שלו מכובדת מאוד! גם הוא וגם היא זכו למחמאות רבות. את מוזמנת לבדוק ולהיווכח, מלמטה רואים הכי טוב ;-)
לפני 10 שנים
יהלום נא - היא?!?

אה, הבנתי...

נבהלתי לרגע
לפני 10 שנים
Platinum​(שולט) - היא = ההתרחבות. שמח שחזרת לעשתונותייך :-)
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י