אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Notas de amor

בין נורווגיה ואיסלנד הקרות עד מרוקו וגינאה החמות ומה שבינהן ביקרתי. בין ארה"ב, דרום אמריקה ואירופה התבגרתי להיות מי שאני כיום. הכרתי אנשים. אספתי חוויות ונחשפתי לתרבויות. היו אהבות והיו גם אכזבות. היו עליות והיו מורדות. אחחחחח החיים זה ממש כמו רכבת הרים. אז הנה מגוון סיפורים ומחשבות מהחיים.
לפני 8 שנים. 12 בינואר 2016 בשעה 6:56

הייתי בן 24. אפשר להגיד שזה היה הסקס האיכותי הראשון שלי. היא הייתה מולאטית כזו. חזה קטן וחצוף. תחת מוצק. חלקה בכל הגוף.. אחחחח איזה כיף זה היה. סקס ללא גבולות והכל היה מותר איתה... 

 

בפעם השנייה שלנו, כאשר שכבנו מחובקים במיטה אחרי סקס מטורף היא שאלה:

שאתה יורד לי? הייתה רוצה שיתקעו לך שיערות בשיניים?

 

עניתי:

ממש לא.

 

היא אמרה לי:

גם אני לא.

 

הבנתי את הרמז ומאז לאט לאט הפכתי להיות גבר מטופח. כן! אני לא מתבייש להודות. אני מוריד שיער מלמעלה ועד למטה. כן כן, גם בביצים ובחור של התחת (ההיא הראתה לי איך:))

עברו השנים וגם הוספתי לאט לאט סבון פנים, טונר, קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים. אני מורח את הגוף בשמן תינוקות אחרי המקלחת. מניקור ופדיקור.. טיפול פנים פעם בחודש ומסאג' לנפש.

 

לא! אני לא הומו. ואם הייתי, לא הייתי מתבייש להודות בכך.. אני גם לא ממש חייב בדין וחשבון לאף אחד למזלי. כן אני אוהב שמישהי מעמידה אותי על 4 וחודרת אליי.. יש משהו מדליק בחוסר אונים הזה שאני מקבל על עצמי. אבל אני ממש לא נמשך לגברים. 

 

אז בנות ישראל היקרות.. במטוטה ממכן... אם אני יכול, גם אתן יכולות! קצת טיפוח.. הגיינה אישית ואסתטיקה זה לא מזיק זה אפילו מועיל וכיף!

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י