שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

משקפיים סגולים

הוורודים נעולים במגירה
לפני 10 שנים. 7 באפריל 2014 בשעה 20:22

אם תאהבו ותפרגנו אז יהיה המשך, שומעת אותך אדוני צוחק לך שם על זונת הלייקים שלך... :)

איש הזאב, זכר האלפא והמנהיג הידוע בשמו לוק בלק נכנס לפאב. כמו כל יום חמישי התאספו אנשיו לשיחה ושתיית בירה. לאחר שנכנס והעביר מבט מסביב הוא קלט את הריח. מעין ריח של וניל ופריחה אביבית שכזו, הזכיר לו את ילדותו כשאימו אפתה עוגיות וניל. הוא הרים את ראשו ונשם את הריח והלך בעקבותיו. הוא נעצר וראה לפניו בת אדם עם שער כתום ונמשים על פניה, הוא לא ראה באיזה צבע היו עיניה. היא עמדה ודיברה עם חברותיה. היא הייתה מלאה ועסיסית כמו שאהב, קימורים וחזה שופע. הוא אהב להרגיש אישה מתחתיו כשזיין אותה ולא שק של עצמות ומישהי שאולי תתפרק מתחתיו כשנעשה קצת פרוע. היא לבשה ג'ינס ומגפי בוקרים וסוודר ורוד. הוא תאר לעצמו איך הוא מפשיט אותה מבגדיה ומוריד אותה לברכיה ואז שולף את איברו והיא מוצצת לו. הזאב שלו ילל ונעמד על שתיים, שלי, שלי, בת זוג לקחת. הוא הרגיע את הזאב בראשו והחליט שעליו ללכת ולהכיר אותה. אם היא באמת בת הזוג המיועדת שלו עליו לנהוג בזהירות ולחזר אחריה כדי שהיא לא תברח.

הוא התקרב אליהן והציג את עצמו, אני לוק בלק ואתן גבירותיי? הוא הסתכל רק עליה והיא הסתכלה עליו ואז הוא ראה שעיניה ירוקות. החברות הציגו את עצמן לינדה ומליסה אך הוא בקושי שם לב אליהן, אני איימי היא אמרה והוא הושיט לה את ידו. ידה הייתה קטנה לעומת שלו והוא הרגיש את המתח ביניהם ברגע שנגע בה. היא גם הרגישה ומשכה את ידה מהר כאילו שנגעה באש. הוא הרגיש את הזין שלו מזדקר במכנסיו וקיווה שהיא לא תשים לב. היא הייתה שלו, לא היה ספק בעניין. הריח שלה ועכשיו המגע רק אישרו לו את השייכות. בת הזוג המיועדת, אהבת האמת שלו. היא תהיה שלו, נשלטת שלו ותוליד לו את ילדיו. הוא תאר אותה קשורה למיטה ורגליה מפושקות והוא ביניהן מענג אותה שעות ארוכות ואז הופך אותה ומזיין אותה מאחור. הוא היה חייב להפסיק עם המחשבות כדי לנסות להזמין אותה לדייט ולחזר אחריה. לאחר כמה פגישות הוא יוכל להסביר לה מה יהיה תפקידה בחייו. היא תהיה נקבת האלפא, הכי חשובה בלהקה ורק הוא יהיה מעליה בחשיבות.

איימי הוא אמר, את מהסביבה? פעם ראשונה שאני פוגש אותך. באתי לבקר את החברות שלי היא אמרה. אני גרה בניו יורק. רחוק מכאן הוא אמר, ולכמה זמן תשארי. שבועיים היא אמרה. איימי, אני רוצה להזמין אותך לצאת איתי מחר בערב. לאן נלך? היא שאלה. למסעדה ואחרי זה לרקוד. אוקיי היא אמרה. הזאב שלו קפץ וילל בשמחה. שלי, שלי, לקחת. לוק חייך לעצמו ורצה לילל ביחד עם הזאב שלו. אאסוף אותך מחר בשבע? תתני לי את הכתובת שלך ואת הטלפון? היא רשמה לו על פתק והוא הכניס אותו לכיס. אשמח לראות אותך שוב מחר איימי הוא אמר ולקח את ידה, הוא הרים אותה לפיו ונישק אותה. היא הסמיקה וחייכה אליו.

שתקן - נחמד אבל קצת שבלוני,
למה הגבר צריך להיות איש זאב מסוקס, גבוה ושחום ושרירי

למה ההגבר שכובש אותה לא יכול להיות חנון שמנמן וממושקף שכובש אותה בעזרת הכריזמה האדירה שנובעת ממנו, סטייל קיסינג'ר.
לפני 10 שנים
owl27​(נשלטת) - קיבלתי את ההערה וצודק. את הסיפור הזה כבר אמשיך כך אבל בהבא אכניס גיבור חנון בסטייל של קיסינג'ר :)
לפני 10 שנים
שתקן - הוא יכול להיות איש זאב גמדי שמגיע בעמידה עם הלשון לכוס של הנשלטת שלו.
לפני 10 שנים
owl27​(נשלטת) - חחח חחחח זה כבר בסיפור אחר...
לפני 10 שנים
שתקן - את יכולה לקרוא לסיפור "משחקי הכוס"
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י