לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

משקפיים סגולים

הוורודים נעולים במגירה
לפני 8 שנים. 29 בנובמבר 2015 בשעה 13:22

הנזירה מרי תהתה לאן נעלם רפאל המתנזר. השמועות אמרו שהוא נמצא בכלוב הזכוכית מול המקלחות אך היא לא יכלה לאמת זאת. אף אחת מחברותיה לא ראתה אותו כבר כמה ימים. כבר הרבה שנים שלא הכניסו מישהו לכלוב הזכוכית. 

החוקים במנזר היו מאוד נוקשים לגבי עינוג עצמי. אם המנזר הסבירה את החוקים ואת העונש במידה שמישהי תתפס. אסור היה בתכלית האיסור לבצע אקט של הנאה ועינוג אם זה לבד ובטח שלא בזוג או יותר ובפומביות. מרי ידעה מה העונש אם תתפס מענגת את עצמה אך לפעמים הפיתוי היה חזק מדי. בתאה הקטן היא הייתה מתמקמת על מיטתה הצנועה עם המזרן הדק מפשילה את הגלימה שלה, היא לא נהגה ללבוש תחתונים, נוגעת בעצמה ומביאה את עצמה לאורגזמה חזקה ועצמתית וכל זה בשקט כדי שלא יתפסו אותה. היא רצתה לצעוק ולגנוח בקול ולתת ליצרים שלה להשתחרר אך שלטה בעצמה בכל פעם.

היא זכרה את מה שהרגישה כשחפנה את מבושיו של רפאל כל בוקר בעת שהייתה מעירה אותו. היא כמהה לאחוז אותו בידה ללא בד שמפריד ביניהם, לענג אותו ולהרגיש אותו בתוכה, משפד אותה ומזיין חזק ומביא אותה לאורגזמה חזקה. רצתה להרגיש את פיו בין רגליה להתענג ולהתפוצץ. היא אמנם הייתה בתולה אך היצר היה חזק ממנה. היא רצתה לחיות אך הייתה כלואה במנזר.

באותו יום היא ביצעה את כל מטלותיה כמו על אוטומט ומחשבותיה חזרו שוב ושוב אל רפאל המתנזר. בזמן המקלחת היא הורידה את בגדיה ושמה אותם בצד כמו בכל יום. לקחה את חתיכת הסבון שלה ופנתה לעבר המקלחות. לא היו תאים וכל אחת תפסה לה עמדה והתקלחה. הבנות נטו לפטפט ולצחוק ואף לשיר בזמן המקלחת. מרי התחילה להתקלח והעבירה את הסבון על גופה, המים זרמו והיא הקציפה וקרצפה את כתפיה ובטנה. כשהיא הגיעה לחזה שלה היא הסתובבה לכיוון כלוב הזכוכית ודמיינה איך רפאל מסתכל עליה. פטמותיה הזדקרו והיא שפשפה אותן עם פיסת הסבון, אנחה קלה נשמעה בין שפתותיה. עיניה נעצמו והיא לא שמעה יותר את הבנות שמסביבה ורק התרכזה בחתיכת הסבון שמלטפת את גופה. היא דמיינה יד שמלטפת אותה ולשון שמלקקת אותה במקום הסבון. גופה התלהט והיא הרגישה איך הכוס שלה מתחיל להתרטב. היא לקחה את הסבון וסיבנה את ירכיה ועלתה למעלה באיטיות. שתי אצבעותיה מצאו מהר את הדגדגן והתחילו לשפשף במעגלים. היא הגבירה את הקצב והרגישה איך הסבון מקציף, המים הקצף והמיצים שלה נוזלים על ירכיה. מרי הרגישה שהיא קרובה לאורגזמה ושכחה לרגע איפה היא נמצאת, הריגוש בידיעה שרפאל רואה אותה והשגרה המשעממת שמסביבה אולי דחפו אותה לאקט שהיה אסור. מרי גמרה וצעקה, מרגישה איך הכוס שלה פועם סביב אצבעותיה ונוזלים נוספים ניגרים בין ירכיה. 

השקט מסביבה גרם לה לפקוח את עיניה, כל הנזירות עמדו והסתכלו עליה בתדהמה. היא שמעה לחשושים והרגישה את המבטים כשסיימה לשטוף את עצמה ומיהרה לצאת ולקחת את המגבת שלה. התנגבה בזריזות ועטתה עליה את הגלימה שלה. שערה עוד נטף מים בעת שהיא כמעט רצה לכיוון התא שלה מחפשת הגנה כלשהי. היא פחדה מתגובתה של אם המנזר.

היא חשבה שלא תהיה תגובה למה שעשתה במקלחת אך בתום ארוחת הערב אם המנזר קמה וביקשה מכולן להיות בשקט. אחת מכן עברה על חוקי ההתענגות העצמית היום בזמן המקלחת ולכן היא תענש. העונש הוא להיות שבועיים במנזר של האחים ולהיות השפחה שלהם בכל דבר אשר יבקשו. כולכן הוזהרתן ברגע שהגעתן הנה אך הנזירה מרי בחרה בעונש בידיעה מלאה. "המענישות" התקרבו למרי והיא התכווצה בפחד. הן הקימו אותה וגררו אותה מחוץ לחדר האוכל. מרי לא ידעה מה מחכה לה במנזר הסמוך אך השמועות היו על מעשי התעללות נוראיים ושכל מי שחזרה משם עזבה את המנזר לאחר תקופה מסוימת או השתגעה. שתיים מהנזירות שהשתגעו ישבו בתאן ומלמלו כל היום דברים לא ברורים. מרי לא ידעה מה מחכה לה אך חשה באיזו התרגשות קטנה בנוסף לפחד.

 

קישור לבלוג של רפאל המתנזר: https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=80753

 

רפאל המתנזר{צלב הפלדה} - ואני תמהתי מה קורה למרי?
לפני 8 שנים
owl27​(נשלטת) - מרי הייתה עסוקה בתא שלה ופנטזה עליך
לפני 8 שנים
רפאל המתנזר{צלב הפלדה} - סיסטר מרי, תיזהרי שאם המינזר לא תתפוס גם אותך. היא תהיה חסרת רחמים
לפני 8 שנים
owl27​(נשלטת) - אוי ואבוי היא כבר תפסה אותי ונתנה עונש נוראי או אולי לא?
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י